Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je hebt je nog niet echt verdiept in de materi volgens mij kerel.
Als ik jou was zou ik zo ie zo nog niet kuren want je bent nog veel te jong.
Een kuurtje winstrol gaat je echt nix brengen tis iig niet wat je verwacht,
Tis alleen zo zonde dat je strax na je kuurtje lastig tot niet meer naturel bij komt dat gaat weer een lange tijd duren.
Winnie is 6 weken lang ELKE dag 30-40mg
gevlgt door 4 weken 40mg per dag Nolva.
Je bent van natuuren al van 74 kilo naar 84 kilo gegaan in een jaar tijd vind ik wel knap hoor maar waarom dan na een jaar al aan de winstrol,
Zekker ook gezien je leeftijd 18 jaar erg jong en pas 1 jaar trainings ervaring.
Ook gezien je vragen,je bent er nog niet klaar voor,en als je toch eigenwijs bent begin dan met 6 weken met 40mg iedere dag.
maar dan ga je dus verschillende merken door elkaar nemen (10mg is GS of ander underground, 5 mg is originele farmaceut), hoeft geen probleem te zijn, maar dan weet je niet of ze allebei goed werken. Misschien is de ene nep, daar kom je dan niet achter...
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment