Gyno????

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dav1t0 View Post
    vocht eruit ook nog.. sinds wanneer hebbe mannen een gaatje in de tepel? Volgens mij begin je nu serieus een vrouw te worden

hahaha heb altijd gwilt ff dagje een vrouw zijn
    Last edited by onderhandelen; 07-06-2007, 17:47.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Thnxx heren voor jullie commentaar

dis nog beter als mn arts onkundig op as gebied zou m bijna braindead willen noemen.

Heb btw ongelofelijk spijt van dat ik geen 500 mg test en 400mg deca heb gezet,baal ik als een stier van.
      Last edited by onderhandelen; 07-06-2007, 17:48.
      We like it

Comment

Hmm..

Bij een vriend van me komt er ook een klein beetje vocht uit als hij op zijn tepel knijpt. Maar ik ben er namelijk 100% zeker van dat hij clean is. Zijn tepels zijn wel wat naarvoor gezet ook.. Natural Gyno? lol

En over dat vocht, het is echt niet veel, nog geen druppel fzo..

Comment

Mannenborsten en vrouwenborsten
          Dat er verschillen bestaan tussen mannenborsten en vrouwenborsten behoeft weinig nadere toelichting. Vrouwenborsten zijn groter dan mannenborsten en bovendien is het klierweefsel bij vrouwen veel meer ontwikkeld. In z'n algemeenheid bestaan borsten voor een klein gedeelte uit klierweefsel en voor het grootste gedeelte uit onderhuids bindweefsel met vetweefsel. Op de top van de borst bevindt zich de tepel. Deze is omgeven door een gepigmenteerd tepelhof die vaak vele kleine bultjes bevat. Echter, in aanleg is de mannenborst gelijk aan de vrouwenborst. Wat betreft het type weefsel zijn er geen verschillen. Theoretisch kunnen mannen dus borsten krijgen die zelfs ook nog melk kunnen produceren. De verschillen in grootte en mate van borstklierweefsel worden veroorzaakt door hormonale invloeden. De vrouwelijke geslachtshormonen (de oestrogenen) zijn daarvoor verantwoordelijk. Oestrogenen stimuleren de groei van het borstklierweefsel. De androgenen (de mannelijke geslachtshormonen) remmen dat juist.

Wat is gynaecomastie?
          Met gynaecomastie ook wel geschreven als gynecomastie of gynaecomastia wordt bedoeld: de goedaardige groei van borstklierweefsel in mannelijke borsten. Inside benamingen zijn: gyno's of bitch tits. Het kan in principe op alle leeftijden voorkomen. Het is geen zeldzaam verschijnsel bij de geboorte, in de puberteit en op latere leeftijd (boven de 60 jaar). Bij de geboorte hebben nogal wat jongetjes wat borstweefsel vanwege het hoge niveau vrouwelijk geslachtshormonen vlak voor de geboorte. Meer dan de helft van de mannelijke pubers heeft tijdelijk gynaecomastie. Deze vormen zijn onschuldig en gaan meestal vanzelf weer weg. Echter, een blijvende gynaecomastie kan een teken van ziekte zijn en moet altijd nader onderzocht worden. In het merendeel van de gevallen ontstaat de borstvergroting aan beide kanten. Men noemt dit bilateraal.

De oorzaken van gynaecomastie
          In een kwart van de gevallen is niet bekend waardoor gynaecomastie optreedt. In de medische literatuur worden de volgende oorzaken genoemd: puberteit, medicijngebruik (bijvoorbeeld anabolen, pro-hormonen), levercirrose (leververschrompeling), ondervoeding, hypogonadisme (tekort aan mannelijke geslachtshormonen), tumoren van de testikels, te snel werkende schildklier en nieraandoeningen. In al deze gevallen ontstaat er een disbalans in mannelijke en vrouwelijke geslachtshormonen, waardoor er relatief meer oestrogenen in het lichaam aanwezig zijn. Deze 'overmaat' aan oestrogenen zorgt dus voor de ongewenste borstgroei. Andere effecten van een teveel aan oestrogenen zijn het meer vasthouden van vocht en meer vetopslag.

De mannenborst
          De borst van een volwassen man is te vergelijken met de borst van een meisje voor de adolescentie. Ze bestaat uit een aantal vertakte kanaaltjes die zijn afgelijnd met cellen.Bij meisjes beginnen deze kanaaltjes en cellen zich te ontwikkelen o.i.v. de hormoonproductie die op gang komt tijdens de puberteit

Ook bij mannen reageert het borstweefsel op hormonale stimulansen. Zo hebben ongeveer 40% van alle jongens tijdens de puberteit tijdelijk last van vergroting van de borst, dit noemt men gynecomastie.
          Gynecomastie tijdens de adolescentie verdwijnt normaalgezien na maximaal twee jaar.
          Bij volwassen mannen kan de groei van borstweefsel worden gestimuleerd door bepaalde geneesmiddelen en door bepaalde ziektes

Maw hoeft niet anabolen te gebruiken om gynaecomastie te ontwikkelen
          We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            Heb btw ongelofelijk spijt van dat ik geen 500 mg test en 400mg deca heb gezet,baal ik als een stier van.
            wrom??
            Heb je nog een beetje speling voor eventueel een volgende keer.
            Who's the Chef

Comment

Leuk artikel om even door te lezen
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                Leuk artikel om even door te lezen
                is t ook, daarom heb ik m geplaatst
                We like it

Comment

Originally posted by been View Post
                  wrom??
                  Ik weet bijna zkr dat als ik 500/400 had gedaan de bloedwaardes veel stabieler waren/zouden zijn, ook de anabole eff. en dus ook visueel veeel heftiger zou zijn. Andere kant van het verhaal is dat als ik op de weegschaal sta ik 10 Kg vooruit geschoten ben (al weken), iets wat nooit lukte

Maw ben blij dat ik t gedaan heb, mensen die mij kennen die zeggen dat ik heel erg zelfverzekerd ben, er bij loop.

Originally posted by been View Post
                  Heb je nog een beetje speling voor eventueel een volgende keer.
                  als je volldoende off blijft dan kan je altijd de zelfde dosis nemen
                  Last edited by onderhandelen; 11-06-2007, 01:33.
                  We like it

Comment

KLOPT
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

neem t zekere voor het onzekere gap zou ik zeggen, na mn laatste kuur waarbij ik klein beetje gyno heb opgelopen slik ik nu tijdens mijn kuur 2x per week 1 tab clomid van 50mg tot nog toe nergens last van bij 600mg sus/400mg deca en 200mg test prop in de week.....

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        zou niks nemen nog. ik heb wel eens super zere tepels gehad met dikke schijf. is allemaal weggegaan. zolang ut maar niet van tren komt.
                        heb je er helemaal niks aan over gehouden? Ik had bij mijn vorige kuur ook pijnlijke tepel met schijf, infderdaad die verhardingen zijn weg (na de nolvadex al) maar er zit nog steeds vetweefsel achter mn tepel en staat licht naar voren....dat gaat niet meer weg alleen met snijden. Heb er overigens weinig last van tis niet zo goed zichtbaar, maar wel slordig als je het laat gebeuren, je moet er bedacht op zijn en constant blijven, bij was binnen abderhalve dag dit "kwaad" geschiedt.

Comment

of, volgens Bill Roberts zijn theorie, erg kort on gaat.

Ik zal er vanavond nog eens wat extra info over posten, als aanloop naar mijn volgende kuur.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X