Drive+deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drive+deca

Ik wilde graag droger worden he, en was me aan bevolen om drive te nemen of deca. Mijn vraag is dus is Drive wel goed daarvoor? en deca?

Deca zo ie zo niet, deca = massa, ook veel vocht.
    Drive? wtf is dat

Comment

om droger te worden, winstrol, maar zeker geen deca

Comment

G D je ben 22 man droger worden moet je met cardio en voeding doen niks geen AS.
        Ga eerst is gewoon trainen eten en rusten en dan als je een jaar of 5 ervaring hebt is een keer verder kijken als je nog steeds nodig vindt.
        Who's the Chef

Comment

drive

Drive heb ik ook vroeger gebruikt en dat was waarschijnlijk niet eens de echte, dit spul word zo weinig gebruikt omdat er gewoon weinig echt spul van te krijgen is, waarschijnlijk heb je ook de 10ml potjes?

Doe dit niet is mijn idee, het is zonde van je geld om hieraan te beginnen, ga eerst eens rond vragen hoeveel mensen drive hebben gebruikt, van de 100 mensen zal je er misschien met geluk 1 tegen komen. ( zonder de verhalen van de dealer dan )

Ik ben toen ik 18 was ook begonnen met kuren, 4 jaar lang ik was op een gegeven moment 110 kg met 13 % vet, maar dan daarna???

wat dan als je stopt met kuren? wat dan? daar denkt niemand over na, hoe depri je kan raken, of in mijn geval veel aan de drugs gezeten, as is een verslaving hoe je het ook went of keert, iedere keer dat je weer stopt en weer opnieuw begint met trainen zal je altijd as blijven gebruiken. ik ben nu net ook weer begonnen aan een nieuwe kuur, waarom?? tja ik wil gewoon weer snel gaan met elke 2 uur eten enz enz.... Maar mijn klap komt nog....

Succes man

Comment

Originally posted by leroyw View Post
            Drive heb ik ook vroeger gebruikt en dat was waarschijnlijk niet eens de echte, dit spul word zo weinig gebruikt omdat er gewoon weinig echt spul van te krijgen is, waarschijnlijk heb je ook de 10ml potjes?

Doe dit niet is mijn idee, het is zonde van je geld om hieraan te beginnen, ga eerst eens rond vragen hoeveel mensen drive hebben gebruikt, van de 100 mensen zal je er misschien met geluk 1 tegen komen. ( zonder de verhalen van de dealer dan )

Ik ben toen ik 18 was ook begonnen met kuren, 4 jaar lang ik was op een gegeven moment 110 kg met 13 % vet, maar dan daarna???

wat dan als je stopt met kuren? wat dan? daar denkt niemand over na, hoe depri je kan raken, of in mijn geval veel aan de drugs gezeten, as is een verslaving hoe je het ook went of keert, iedere keer dat je weer stopt en weer opnieuw begint met trainen zal je altijd as blijven gebruiken. ik ben nu net ook weer begonnen aan een nieuwe kuur, waarom?? tja ik wil gewoon weer snel gaan met elke 2 uur eten enz enz.... Maar mijn klap komt nog....

Succes man
            Ik ga dit verhaal uitprinten en ophangen bij de sportschool

Comment

Originally posted by Bodyshape View Post
              Ik ga dit verhaal uitprinten en ophangen bij de sportschool
              hahahha sorry
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

voor grootste gedeelte heb leroy gelijk, ware het niet dat dit op HEM van toepassing is.
                het ligt aan de mate van verslaving. ik ben eraf. niet echt problemen gehad. alleen in de tijd dat je wel kuurt is de off fase een echte afkickverschijnsel zoals bij verslaafden, je trainen wordt zwaarder, terwijl je minder gwicht pakt en het doet meer pijn, en het ergste: je wordt nog kleiner ook.
                maar als je echt besluit te stoppen en dan es goed (na half jaar ofzo) kijkt en je kan concluderen dat je van 75 nog steeds op 95 zit, scheelt dat toch.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                  hahahha sorry

Comment

drive+deca

Ja bruce daar heb jij ook gelijk in, tuurlijk is er een manier om er gewoon mee te stoppen, ik had het erover dat het gewoon heel zwaar is om daarna zonder dat spul te gaan trainen, kijk ik heb nu een aantal jaar niet gebruikt en nu na die tijd toch weer me eerste, ooit ga jij ook weer een kuur nemen bruce, let op mijn woorden, kan 5 jaar duren maar ooit ga je er weer aan.

Doe je dat niet dan blijf ik dat knap vinden, want respect voor mensen die zonder as trainen.....

Comment

helemaal eens met respect. helemaal als je dan mensen naast je ziet die als een speer gaan. toch durven heel veel niet. tis gevaarlijk, etc.... bla bla je kent het wel.

de kans dat ik nog es ga gebruiken is aanwezig omdat ik door de blessure (zenuwbeschadiging) rechts voor geen fok wat kan en ik dus dunne arm en schouder heb. links daarentegen is nog steeds dermate rond dat ik het bevredigend vind.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        is de off fase een echte afkickverschijnsel zoals bij verslaafden,je trainen wordt zwaarder, terwijl je minder gwicht pakt en het doet meer pijn, en het ergste: je wordt nog kleiner ook.
                        maar als je echt besluit te stoppen en dan es goed (na half jaar ofzo) kijkt en je kan concluderen dat je van 75 nog steeds op 95 zit, scheelt dat toch.
                        damn Bruce je schiet raak wat komt me dit bekend voor, een hell is t

Verslaving heb je zelf in de hand he
                        Last edited by onderhandelen; 17-08-2007, 23:57.
                        We like it

Comment

drive+deca

Onderhandelen, verslaving heb je nooit zelf in de hand dat is iets wat je zelf niet door hebt of ontkend, ik heb in een kliniek gezeten in schotland om af te kicken van de drugs, daarna was ik nog steeds niet clean, het verschil nu alleen is dat ik het een plaats heb weten te geven en weet hoe ik moet omgaan met het woord verslaving, anabolen zijn niet verslavend in de zin dat je het moet hebben, maar je weet zelf als geen ander als je aan de anabolen zit je echt resultaat ziet en dat resultaat en hoe de mensen tegen je doen dat bevalt ons sporters nou eenmaal.

Maar ja kan lang en kort lullen, ik hoop voor iedereen het beste en let gewoon goed op wat je doet. in die vier jaar dat ik volop heb gebruikt kwa anabolen heb ik alleen maar slechte tijden meegemaakt als ik stopte met anabolen dus dat werd altijd vervangen door creatine of andere middelen. Dat is de reden dat ik zoveel respect heb voor mensen die zonder iets trainen..... maar lees alles op internet de bladen enz enz, je blijven overal zeggen gebruik dit en gebruik dat, amino dit, creatine dat, whey zo, zolang er geld valt te verdienen zullen wij sporters blijven kopen...........

Comment

waarom ben je gaan gebruiken leroyw

en waarom ben je afhankelijk gworden
                            We like it

Comment

gebruik

de allereerste keer dat ik ben gaan gebruiken was toen ik net een jaar aan het trainen was, ik kan nog goed herinneren dat ik iets van 40kg bankdrukken deed en zag grotere jongens, die jongen waar ik mee trainden kende iemand die dat ook deed, dus kwam met die jongen in aanraking die was toen 140kg en voor mij dus een reus, hij zei begin gewoon rustig met 1 van die en 1 van die.......Ik ging als een raket en mensen begonnen anders tegen me te doen, dat beviel me wel... zodoende ben ik er ingerold.

Ik ben er niet meer afhankelijk van, was dat wel ooit, maar het is gewoon zo dat je met kuren gewoon een stuk sneller gaat en als je eenmaal weet hoe groot je bent geweest wil je dat graag weer bereiken, en dan gaat niets sneller om voor het moment te leven, wat je daarna krijgt is meestal dat je weer veel afvalt en dat kan vaak niet in dat leven dus weer maar een kuurtje...

Op dit moment ben ik na 3 jaar weer eens met een kuur bezig en dan houd het zowieso de aankomende 1 a 2 jaar weer op, daarna zie ik wel verder.
                              Je kan jezelf afvragen waarom kuur ik en kan het kwaad, als je alles al wel gedaan hebt en alle kuren ook nog eens door elkaar heen hebt gebruikt dan weet je dat er niets gebeurd, er zijn maar weinig gevallen dat je dood zou gaan door kuren. ( zolang je weet wat je doet ) wat doet het in de toekomst? tja als ik me daar druk om moet maken, ik kan morgen ook dood zijn, ik leef van dag tot dag. Op dit moment kuur ik omdat ik het gewoon leuk vind om weer groot te worden, weer die zekerheid, dat gevoel dat ze naar je kijken geeft een kick denk ik, maar het is ook een beloning voor het keiharde trainen en elke 2 uur eten denk ik....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X