1e kuur, ervaring gevraagd, na steeds meer te ....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien beter dat als die frontload goed gaat om die 500, 400 aan te houden. Moet even wat calculeren. 8 weken komt dan neer op plm *** euro exclusief de nolva. Mocht he teveel van het goede zijn, hou ik altijd nog over icm die dbol.

Grtz

Comment

Riki ik heb je laatste post het bedrag verwijderd anders heb je binnen de kortste keren allemaal spammers over je heen.

Een constante kuur van 400mg deca en 500mg sust zou zeker de voorkeur hebben. Kan me ook echt niet voorstellen dat je er raar op reageert. Je zult er zowiezo niet hyper van worden of iets in die richting.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 17 2003,20:29)]Riki ik heb je laatste post het bedrag verwijderd anders heb je binnen de kortste keren allemaal spammers over je heen.

Een constante kuur van 400mg deca en 500mg sust zou zeker de voorkeur hebben. Kan me ook echt niet voorstellen dat je er raar op reageert. Je zult er zowiezo niet hyper van worden of iets in die richting.

Greets...
        Oki, ben nog benieuwd wat dr. Diet ervan vind en onze bollenexpert Jack. Maar anders ga ik idd voor deze combi. Moet nog wel even het een en ander uitzoeken, maar alvast bedankt voor de responds.

Grtz

Comment

Ik gok hetzelfde maar je weet nooit

Het is in ieder geval veel minder belastend voor je lever als een d-boll only dus wat dat betreft verstandiger.
          Ook is de kans dat je hier een beter resultaat mee haalt en vasthoudt groter.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Riki @ Jun. 17 2003,21:53)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 17 2003,20:29)]Riki ik heb je laatste post het bedrag verwijderd anders heb je binnen de kortste keren allemaal spammers over je heen.

Greets...
            Oki, ben nog benieuwd wat dr. Diet ervan vind en onze bollenexpert Jack. Maar anders ga ik idd voor deze combi. Moet nog wel even het een en ander uitzoeken, maar alvast bedankt voor de responds.

Grtz
            Riki, een verstandig besluit kan ik alvast zeggen, dboll only ben ik echt geen fan van

Wat ik dus zelf nooit zou doen is de deca of boldone (eiwitspaarders) hoger pakken als je testo..

Ik zou gaan voor een 8 weken kuur van 500 mg testo en 400 mg deca, vind je 500 mg testo teveel en wil je 250? dan zou ik ook de deca naar 200 mg droppen...

Voor 500 mg testo en 400 mg zou ik een frontload doen van 2 weken 750 mg testo / 400 mg deca.
            Ga je voor de lagere dosis, 250 mg testo en 200 mg deca, je raadt het al 2 weken 500 mg testo / 200 mg deca als front load.

En goed nakuren met clomid/nolvadex en hcg natuurlijk.

Zo ga je zeker meer vast houden als met dboll only.

Comment

Dan gaat het dus toch de 400mg deca en de 500mg sust worden

Greets...

Comment

en aangezien we Riki's reactie op medicijnen kennen, verwacht ik toch minimaal een resultaat van 50 kg

just jokin bro

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jack @ Jun. 17 2003,22:49)]en aangezien we Riki's reactie op medicijnen kennen, verwacht ik toch minimaal een resultaat van 50 kg  

just jokin bro  
                  Daar ben ik wel een beetje bang voor, kom met 103 kg in mijn sportschool cut down tot hopelijk 90 kg en blaas mezelf weer op. Anyhows wordt 500 mg sust en 400 mg deca per week. Die dbol bewaar ik wel voor later. Alvast bedankt jongens. Zou toch erg lekker zijn als ik met een laag bf% 15 kilootjes er tegenaan kan kwakken.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] ]en aangezien we Riki's reactie op medicijnen kennen, verwacht ik toch minimaal een resultaat van 50 kg  
                    Sorry hier moest ik even heel hard om lachen....zit nu pas weer op mijn stoel!!
                    Riki als je heel sterk op medicijnen reageert is het dan verstandig om op 750 test te gaan zitten? [Ik wordt er in ieder geval erg 'heftig' van]

succes en grtzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 17 2003,23:37)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] ]en aangezien we Riki's reactie op medicijnen kennen, verwacht ik toch minimaal een resultaat van 50 kg  
                      Sorry hier moest ik even heel hard om lachen....zit nu pas weer op mijn stoel!!
                      Riki als je heel sterk op medicijnen reageert is het dan verstandig om op 750 test te gaan zitten? [Ik wordt er in ieder geval erg 'heftig' van]

succes en grtzzzzz Ax  
                      Ax, Jack overdrijft wat, maar een 15 kg aankomen lijkt me niet onwaarschijnlijk. De tijd zal het leren, eerst nog even cutten, maar sta al wel te popelen.

Grtz

Comment

succes met je kuur Riki, en laat ons even weten hoe het allemaal verloopt als je wilt.

Grtzzzzzzz Ax
                        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Waarom begin je niet met 500 mg test alleen? Lekker ongecompliceerd als eerste kuur en je zult er goed op groeien imo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X