Schrik van mijn leven!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schrik van mijn leven!!!!!!!

ik zet dus net een prikkie in mijn achterste....aspireer!!! krijg lucht en tijdens het terughalen sprietst er bloed mee... nu weet ik wat angstzweet is...brrrrr

Je hebt niet in een ader geinjecteerd maar ben er wel doorheen gegaan. Kan geen kwaad maar is ff schrikken

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (BrainFuel @ Jun. 17 2003,19:36)]ik zet dus net een prikkie in mijn achterste....aspireer!!! krijg lucht en tijdens het terughalen sprietst er bloed mee... nu weet ik wat angstzweet is...brrrrr
      Je ziet aspireren is van levensbelang!

Grtz

Comment

Het zweet gutste echt van mijn lijf zeg....alsof ik een uur had lopen rennen....het irritante is, dat ik nu dus niet meer durf op die plek. Is het bovenbeen nu de beste plek? Dat lijkt mij ook wat makkelijker....btw welke lengte naald moet je daar hebben?

Comment

Als dit je linker achterste was heb je toch je rechter nog of andersom

Voor je bovenbeen is 0.6x30mm goed.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 17 2003,21:31)]Als dit je linker achterste was heb je toch je rechter nog of andersom

Voor je bovenbeen is 0.6x30mm goed.

Greets...
            ja......die andere kant zou kunnen....ware het niet dat ik daar al best vaak heb gezet en ik 2 maal een druppie of 3 bloed terug kreeg....dus twee ampullen deca naar de **** Kan het zijn dat ik die spier daar een beetje kapot heb gemaakt waardoor ik dat bloed terug krijg???

Comment

Heb geen idee maar zolang het geen bloed bij het aspireren is kan het geen kwaad hoor.

Greets...

Comment

Het kan ook zijn dat je door een littekenweefsel spoot, dan komt er ook bloed in de naald, een littekenweefsel onstaat, als je tevaak op dezelfde plek prikt, dus zeg maar dagelijks, met test prop op de zelfde plek.

maar als je bloed ziet, altijd op een andere plek verder gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X