2e kuur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2e kuur?

Hallo allemaal.

Bij mn eerst kuur heb ik me wat laten aanpraten ( was totaal niet goed ingelicht en had zelf niet de nodige research gedaan, dus gedeeltelijk mn eigen schuld maar toch)

Hier mijn vraag:

Hoe lang zou ik moeten wachten op n 2e, normaal gedoseerde kuur?

Ik heb net mn eerste achter de rug,en tjah , due zag r zo uit
    week 1 t/m 3 100mg deca en 100mg susta
    week 4 t/m 5 200mg deca en 200mg susta
    en 6e week 100mg deca en 100mg susta

jah ik weet dat sommigen nu vast in de lach schieten, is idd wat licht gedoseerd, was ook wel mn 1e kuur maar toch...
    Begin volgende week met clomid ( en wat voor doseringen zou ik hierbij moeten gebruiken?? en voor hoelang, maakt het uit omdat het laag gedoseerd heeft dat weinig invloed op je nakuur,omdat je eigen test prduktie r toch onder te lijden heeft?)

Ik zit goed met mn crea,eiwitten,multivits,etc,heb aardig wat mariadistel, en ook wat natuurlijke testboosters erbij gekocht voor na /tijdens mn clomid ( geen tribulus )

Ook heb ik een supplement in huis gehaald wat je ''vervuilde'' receptoren schoonmaakt...(kan je dan sneller beginnen??)

Dus omt maar ff kort te houden, hoe lang zou ik moeten wachten voot n 2e, normale kuur?

( heb trouwens wel 10kg ***130 >>140kg*** erbij gepakt, en verpergentage is t zelfde gebleven...moet uiteraard nog wel ff kijken wat ik hieraan overhoudt...)

al t commentaar is welkom, bij voorbaat dank

CLJ
    bigger is better

Originally posted by -CLJ- View Post
    Hallo allemaal.

Bij mn eerst kuur heb ik me wat laten aanpraten ( was totaal niet goed ingelicht en had zelf niet de nodige research gedaan, dus gedeeltelijk mn eigen schuld maar toch)

Hier mijn vraag:

Hoe lang zou ik moeten wachten op n 2e, normaal gedoseerde kuur?

Ik heb net mn eerste achter de rug,en tjah , due zag r zo uit
    week 1 t/m 3 100mg deca en 100mg susta
    week 4 t/m 5 200mg deca en 200mg susta
    en 6e week 100mg deca en 100mg susta

jah ik weet dat sommigen nu vast in de lach schieten, is idd wat licht gedoseerd, was ook wel mn 1e kuur maar toch...
    Begin volgende week met clomid ( en wat voor doseringen zou ik hierbij moeten gebruiken?? en voor hoelang, maakt het uit omdat het laag gedoseerd heeft dat weinig invloed op je nakuur,omdat je eigen test prduktie r toch onder te lijden heeft?)

Ik zit goed met mn crea,eiwitten,multivits,etc,heb aardig wat mariadistel, en ook wat natuurlijke testboosters erbij gekocht voor na /tijdens mn clomid ( geen tribulus )

Ook heb ik een supplement in huis gehaald wat je ''vervuilde'' receptoren schoonmaakt...(kan je dan sneller beginnen??)

Dus omt maar ff kort te houden, hoe lang zou ik moeten wachten voot n 2e, normale kuur?

( heb trouwens wel 10kg ***130 >>140kg*** erbij gepakt, en verpergentage is t zelfde gebleven...moet uiteraard nog wel ff kijken wat ik hieraan overhoudt...)

al t commentaar is welkom, bij voorbaat dank

CLJ
    Time on = time off. Dat is de algemene regel. Als je dus 3 maanden on bent geweest (inc. nakuur) dan neem je ook 3 off. Die natural test boosters kan je beter laten liggen en inwisselen voor proviron bijvoorbeeld. Sta je nog wat droger ook als je uit de kuur komt.

Je ziet er trouwens buff uit, goed bezig. Ondanks de "vreemde" 1ste kuur.

Comment

Originally posted by musclehedz View Post
      Time on = time off. Dat is de algemene regel. Als je dus 3 maanden on bent geweest (inc. nakuur) dan neem je ook 3 off. Die natural test boosters kan je beter laten liggen en inwisselen voor proviron bijvoorbeeld. Sta je nog wat droger ook als je uit de kuur komt.

Je ziet er trouwens buff uit, goed bezig. Ondanks de "vreemde" 1ste kuur.
      oke thnx,daar kan ik wat mee...dan w8 ik maar ff ( tis toch n kutzomer hahaha)
      beter safe than sorry zeg ik maar.

Rest mij nog een vraag...

kzou met mn volgende kuur graag ff iets cutten....

zou een primo / sust kuut een goede stack zijn, of hou je door de sust toch nog teveel vocht vast?

Een vriend van mij is daar goed droog uitgekomen....

en anders, als iemand andere suggesties heeft hoor ik ze graag
      ik zie een beetje door de bomen t bos niet meer hier

en hebben mijn lengte en gewicht nog enige onvloed op de dosering?
      aangezien ik vreemd genoeg toch nog aardig wat kracht en massa winst had met mn eerst ''vreemde'' kuur omt maar zo te zeggen?

mij is aangeraden om 8 weken,elke week lang 250 mg sust en 200 mg primo
      te zetten, zonder op en afbouw
      is dit ook weer een ****kuur, en zo ja, wat zou ik eraan meoten veranderen

(ben al op forums aant researchen,dus ik probeer r ook wel zelf achter te komen, maar wat advies kan nooit kwaad)

zal uiteraard veel op aan te merken zijn, wederom is al het commentaar is welkom...

en thnx nog voor je snelle respons!!!

grtn
      CLJ
      Last edited by -CLJ-; 30-07-2007, 13:30.
      bigger is better

Comment

Zo zie je maar weer dat je zoals vele al zeggen op het forum dat je helemaal niet hoog hoeft te doseren voor een goed resultaat.
        Vraag me af of je nog meer had gegaind als je meer had gebruikt; denk het namelijk niet?!
        Winstrol dat zou wel een goeie voor jou zijn.

Comment

winstrol=primo is zeer licht, maar wel goeie optie dnek ik. evt. sust. erbij, maar die moet je dan om de 4 dagen zetten.
          winstrol 35 a 40 mg per dag
          primo 3x per week 100mg
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

kuur

voor een eerste kuur was het precies genoeg je had misschien nog 2 weken erbij kunnen pakken, je zegt dat je 10 kg ben aangekomen in die 6 weken dus heb je niet veel te klagen lijkt mij persoonlijk.

Waarom ga je kuren als je 130 kg weegt?

Als je dan echt wilt gaan kuren en je wilt gewoon sterk en groot worden neem dan nu gewoon dit.

1e week 400 mg deca - 500mg testoviron - 30 mg dianabol
            2e week 400 mg deca - 500mg testoviron - 30mg dianabol
            3e week 400 mg deca - 500mg testo - 35 mg dianabol
            4e week 400 mg deca - 750mg testo - 40 mg dianabol
            5e week 600 mg deca - 750mg testo geen dianabol meer
            6e week 400 mg deca - 500 mg testo
            7e week 400 mg deca - 250 mg testo
            8e week 200 mg deca - 250 mg testo

Dit is een super kuur waarvan je echt heel groot word, gaat je alleen veel geld kosten met al je eten erbij.... Ik heb zelf 4 jaar lang gekuurd waarvan 8 weken op 8 weken af, 4 jaar lang en leef ook nog steeds. Zolang je maar weet wat je doet gaat het niet fout, weet bij wie je het goed spul haalt. Deze kuur zorgt dat je groot wordt maar ook ontzettend sterk... Ik ben nu net zelf begonnen met kuur deca-sustanon omdat ik daar zowieso minder geirriteerd van word naar andere mensen, die testo maakt je soms gek in je kop. Als het je lukt zou ik die deca vervangen voor norma-hellas die is nog veel beter maar tegenwoordig wat moeilijker aan te komen.

Succes met je trainen

Comment

Waarom adviseer je op en afbouw?
              Who's the Chef

Comment

tuurlijk word je van zo'n kuur groot en sterk. maar met veel minder ook. dit zorgt voor veel te veel bijwerkingen.
                vanwaar 1 week zomaar 600mg deca?
                leg de hele kuur eens uit.... ik ben benieuwd naar de motivatie.
                ennuh.... zoveel geld valt ook wel mee

imo beter: om de 4dagen 250mg testo, om de week 200 mg deca.
                zelfde werking, minder bijwerkingen.het is niet hoe meer, hoe beter, het gaat om wat je op kan nemen in je lichaam. wat dus uiteindelijk werkt. als je 750mg testo in een week spuit en kijkt hoeveel dat meer is als normale menselijke productie.... je lichaam pist de helft uit, de rest vocht en andere ellende.

Comment

kuur

Bruce, ik ben blij dat jij ook reageert, iemand die er ook verstand van heeft, mijn reden voor op en afbouw Been is omdat dat beter is voor je lichaam aan het einde van je kuur, je hebt evengoed een lange tijd nodig om te herstellen maar je lichaam krijgt de laatste week het minste binnen zodat het eerder kan herstellen.

Deze kuur is inderdaad heel zwaar ja, maar hij zegt dat ie nu 130 of 140 kilo weegt, je hebt een aantal mg per kilo gewicht nodig, dan is dit evengoed nog een grote kuur, maar ja als je groot wil worden moet je pijn lijden haha.

Dit is een kuur voor als je langer bezig bent en je lichaam al aardig gewend is aan dit spul maar dan alsnog ik heb deze kuur ook gebruikt en ben in totaal bijna 17 kilo aangekomen en dat is echt geen grapje.
                  ik ben nu bezig met 400 mg deca en 500 mg sus in de eerste 2 weken, daarna ga ik over tot 400 om 750 en week 5 en 6 600 deca en 750 sus dan weer afbouwen, dit om vooral sterk te worden doordat er ook veel vocht word vastgehouden in de spieren.
                  In ieder geval kijk goed wat je eigenlijk wilt voor kuur, er is zoveel verschillend op de markt, groot worden, droger worden, kracht enz enz...
                  Veel succes met je volgende kuur, ik blijf erbij het is een zware kuur maar geloof me echt goeie prestaties,ik heb er geen bijwerking aan overgehouden behalve het af en toe beetje opgefockt en depri maar ja dat weet je met een kuur.

Comment

toch zijn de echte bijwerkingen niet echt waar te nemen. leverschade, nieren, prostaatvergroting, metabolisme veranderingen, etc. daarnaast ben je met veel vocht in je lichaam veel gevoeliger voor kortademigheid en wat erger is: keel/longontsteking (door koud vocht), nog erger: je hebt ong. 2x zoveel kans op hart problemen. ik ben met je eens dat je bij 130kg lichaams gewicht meer nodig hebt dan met 65kg, maar vergeet niet dat het gaat om vvm en niet incl. vet. je vet hoeft niet te groeien. 750mg is sowieso teveel imo. daar het zn tweede kuur is is zijn lichaam nog niet 'gewend' dus zoutie met minder ook afkunnen. wat was je netto winst van die kuur? of had je na 8 weken alweer de volgende? (dan weet je het namelijk niet)

Comment

kuur

Geef ik je gelijk in bruce met veel minder kan hij ook groeien, en schade? ja wat is schade, luister als je een appel verkeerd eet ga je ook dood of niet?
                      Ik heb zoveel in mijn leven gespoten tot op 10 ml per keer en ik leef ook nog, tuurlijk is al die troep schadelijk maar als je weet dat er niets gebeurd doe je het toch op een gegeven moment, je wilt meer en beter worden, ik zeg dit alleen uit ervaring ik ben ook met weinig begonnen....
                      Het allerbelangrijkste van welke kuur dan ook is je eten en je rust, ik heb onderhand geleerd en probeer dat maar eens gewoon, elke 2 uur eten in mijn geval was het in het begin 35g eiwitten, en 60 gram koolhydraten.... hier kwam ik elke week een kilo van aan, dat is niet veel in het begin maar 10 weken laten zit er 10 kilo aan zonder anabolen..... Het ligt ook net aan welk lichaam heb, messomorf, endomorf of ectomorf...
                      Wie er ook een kuur neemt ga nooit uit van je dealer hoe goed je hem ook kent, vraag eerst aan je vrienden of wie dan ook die dat gedaan heeft hoe hij het ervaart.
                      groet

Comment

wat zijn jouw stats eigenlijk, Leroy?

Comment

stats

Stats:

191cm
                          95kg a 96kg
                          17% vet

nog meer?

weet niet wat je wilt weten namelijk.

Comment

Je hoeft tijdens een kuur niet gelijjk schade te ondervinden, maar kan zich op een later tijdstip voordoen.

Grtz.

Comment

nee, dat was wat ik bedoelde

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X