Eerste deca winstrol kuurtje,neveneffecten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste deca winstrol kuurtje,neveneffecten?

hello iedereen, wie kan me helpen aub?

ben dus bezig met een eerste deca-winstrol kuurtje (5e week)
    wist goed waaraan ik begon, nu is het tijd voor aan nakuren te denken..

Wat is het beste? Wat doet Prignyl eigenlijk?? en is nakuren juist voor je sexe terug in orde te brengen ofwat? of ben ik dan beter af met Clomid? alvast bedankt!

Dag Stijn,
    Wat zijn je resultaten en hoe zag je kuurtje eruit?
    Greetz Moody

Comment

Stijn plaats ook je hele kuur met resultaten tot nu ff als je wilt

Nakuren met pregnyl heeft geen zin. Als je ballen gekrompen zijn worden ze er weer groot van maar de "klap" na de kuur komt alsnog

Clomid en nolvadex zijn wel geschikt.
      Als je je kuur plaatst kan ik je vertellen wanneer je ermee moet beginnen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

na pregnyl moet je toch weer clomid of nolvadex gebruiken gebruiken.

Comment

Alvast bedankt voor jullie reactie,

hoe mijn kuur eruit ziet? wekelijks eentje, afwisselend deca- winstrol, ben er reeds 4 kilo aan bijgekomen, zit nu in de voorlaatste week... Qua effect ben ik zeer tevreden, heb juist een neveneffect onderschat i.v.m sexen dus!

Hoe lang zal dat duren? en wat is het er het beste voor?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (stijn @ Jun. 23 2003,23:40)]Alvast bedankt voor jullie reactie,

hoe mijn kuur eruit ziet? wekelijks eentje, afwisselend deca- winstrol, ben er reeds 4 kilo aan bijgekomen, zit nu in de voorlaatste week... Qua effect ben ik zeer tevreden, heb juist een neveneffect onderschat i.v.m sexen dus!

Hoe lang zal dat duren? en wat is het er het beste voor?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
            STijn Deca voor slechts 5 weken??

Grtz

Comment

Ja deca is een langwerkend as en begint pas na ongeveer 4 weken goed te werken. Dus wanneer het pas goed begint hou je ermee op (ik neem aan dat je geen frontload gedaan hebt). In principe ben ik best wel voorstander voor korte kuren maar neem dan iets anders dan deca zoals test prop/dbol ofzo. Bovendien ben ik geen voorstander van deca alleen dus zonder test. Ik zit niet te wachten op een "deca dick". Problemen met een limp dick schijnt nogal veel voor te komen, je geeft al een beetje aan dat zelfs met deze dosis al problemen hebt. Ik hoop voor je dat het niet te lang duurt voordat je weer normaal bent, omdat je kuurtje kort was is dit goed mogelijk.

Wat ik verder niet begrijp je hebt het over afwisseleen van winstrol en deca, maak ik hier uit op dat je de ene week deca (200 mg?) spuit en de andere winstrol spuit/slikt? Dit is ook niet goed want winnie is een kortwerkend AS en dat moet je elke dag of om de dag nemen. Zorg ervoor dat je goed nakuurt .Mijn persoonlijke opinie is dat je deca nooit alleen moet nemen, als stack met test schijnt het wel goed te werken . Just my 2 cents.....

Op zich vind ik de 4 kilo wel een goed resultaat...

Comment

dat begrijp ik ook, whoknows. en ik lees vaker van die vage kuurtjes. mensen worden opgedraaid om de restjes van iemand te kopen. jaaaa, kan je wel kuur mee doen, met 3 deca en 2 winny's ofzo. tuurlijk. (waarsch. vermogens gekost). uiteraard win je er 4kg mee als het je eerste kuur is. maar je eerste goeie kuur moet je meer mee winnen. affijn, das achteraf gelul. hij heb het nu gedaan.
                dus: 21 dagen na je laatste deca injectie beginnen met clomid. dag 1 6 tabletten, dag 2 3 tabletten dan dan 10 dagen 2 tabletten en dan 10dagen 1 tablet. (kan ook 2x 7 dagen)
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

alvast bedankt voor jullie reactie,

juist nog een vraagje, die clomid wat doet dat eigenlijk? en waar kan je dat vinden??

en wat doet nolvadex?

Thx, grtz

Comment

whoknows... een kort kuurtje? heb dus 8 weken, 4 deca's en 4 winstrols, is dit geen standaard kleine beginners kuur?

please help me with clomid...

thx grtz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (stijn @ Jun. 25 2003,23:35)]alvast bedankt voor jullie reactie,

juist nog een vraagje, die clomid wat doet dat eigenlijk? en waar kan je dat vinden??  

en wat doet nolvadex?

Thx, grtz
                      Nolvadex en clomid doen hetzelfde en dat is je eigen test-produktie herstellen na je kuur.
                      Als het goed is heeft degene die je aan je kuur heeft geholpen ook wel clomid of nolva. Zoniet zou ik er niets meer halen..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je kuur ziet er dus zo uit als ik het goed begrijp? :

week 1 : 200 mg deca
                        week 2 : 50 mg winstrol
                        week 3 : 200 mg deca
                        week 4 : 50 mg winstrol
                        week 5 : 200 mg deca
                        week 6 : 50 mg winstrol
                        week 7 : 200 mg deca
                        week 8 : 50 mg winstrol

Sorry hoor, maar weet niet wie je dit aangeraden heeft, maar die mag zijn kennis wel eens bijschroeven

op zich is winny/deca wel een leuke 1e combo, maar je had veel meer kilo's kunnen winnen als je

week 1/tm 8 : 200 mg deca
                        Week 1t/m 8 : 150 mg winstrol (dus 3 per week)

Verder, nakuren zoals bruce het zei..

Comment

Stijn, luister naar Jack Bruce Curiosio en Whoknows ze hebben je goed advies gegeven.

Zelf wil ik toch nog even (opbouwend) kritiek leveren.
                          In de eerste post stond dat je wist waar je aan begon, gezien je kuur en de vragen die je stelde, wist je absoluut NIET waar je aan begon. Nakuren daar ga je niet pas aan denken als je al 5 weken aan het kuren bent.

Als ik eerlijk moet zijn, en ik wil absoluut niet lullig doen. Ik probeer je alleen maar te helpen: je kuur was K.U.T. !! Sorry dames maar ik heb er geen andere omschrijving voor.

Ok, advies voor de toekomst, als je ooit zou overwegen een 2de kuur te doen, doe dan het volgende:

1) Vraag je zelf af of je dit echt wilt doen. Vraag je ook af of je voldoende kennis hebt.
                          2) Wat zijn je doelstellingen, wees reeel met wat je als resultaat kunt behalen.
                          3) Zet dan een posting op dit board met de kuur die jij denkt te gaan doen, en vraag de ervaren leden om advies. Als je geen idee hebt wat je als kuur moet doen, dan moet je NIET gaan kuren, omdat je er dan nog niet aan toe bent (kwa kennis).
                          4) Plan ook het nakuren.
                          5) Zorg dat je alle ingredienten in huis hebt, evt. met wat extras. Een ampul kan altijd per ongeluk breken. Zorg dat je OOK clomid en/of Nolva al in huis hebt.
                          6) Vraag NOOIT je leverancier om advies wat je moet gebruiken.

ps. Ik wil absoluut geen verkeerd woord zeggen over welke leverancier dan ook. Maar ik heb te vaak om me heen gezien dat mensen kuurtjes doen waar ik echt geen bal van begrijp.
                          What's the difference between your wife and your gear?
                          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                          I also love them both, and can't live without them.

Comment

Oh sorry ik dacht dat je 6 weken aan het kuren was, my bad...

Ik sluit me geheel aan bij Diet hij heeft het goed verwoord. Let wel; we proberen je niet de grond in te boren, echter we leveren opbouwende kritiek ,om je te helpen.

Anyway er is in verschillende postings hier op dit board waar je verdere info over clomid vandaan kan halen. Ik denk dat je het beste de nakuur die bruce omschreven heeft kunt volgen.
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] ]dus: 21 dagen na je laatste deca injectie beginnen met clomid. dag 1 6 tabletten, dag 2 3 tabletten dan dan 10 dagen 2 tabletten en dan 10dagen 1 tablet. (kan ook 2x 7 dagen)
                            (hierbij is een tablet 50 mg).

Even voor mijn leer moment, hoeveel heb je nu daadwerkelijk gebruikt (200 mg deca afgewisseld met 50 mg winstrol?). Ik vind dit nl. interessant omdat je nl last schijnt te hebben van "deca dick". Ik hoop wel dat je inzicht hebt hoeveel je nu daadwerkelijk geinjecteerd hebt.....

Wat nadere info:

chlomid
                            chlomid 2

Comment

deca is een katalisator voor andere middelen dus je moet er altijd wat ander bij gebruiken bv een stromba nadeel van stomba vind ik dat de klap trug zo groot is ik bedoel de massa is er gauw maar net zo snel weer weg beter kun je dan een op olie basis goedje gebruiken sustanon bijv over dat nakuren ben ik simpel ik kuur na met 2 weken clomid altijd goed dat eeuwige gezeur over nakuren gewoon goed blijven eeten trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X