oxymethole en stanozolol van ip beide nep of echt????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oxymethole en stanozolol van ip beide nep of echt????

hey luitjes heb pas geleden 3 potjes stanozolol gekocht + 1 oxymetholone

nu is mijn vraag zijn die echt of nep bij stanozolo klopt de expnm en lotnm niet met die van site

en bij de oxy klopt sticker wel ma potje is anders :S en ben al 2 dagen de oxy aan het gebruiken en week de stanozol en voel er nix van is dat normaal

thanks voor reacties
    rg

foto

heb je foto's van die potjes toevallig?

Normaal gaan oxy wel snel en moet je snel voelen, maar je kan het altijd even afwachten of het allemaal aanslaat als je net pas een week bezig bent....

Ik denk niet dat het goed spul is, maar dat is moeilijk te beoordelen zo op een paar regels...

Comment

zal ffe foto erbij zette moment :d
      rg

Comment

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! stanozolol foto hierzo

expnm is 05/2012
        lotnm is 20073
        rg

Comment

ip heeft veeeeeel fakes op de markt en zelfs de echte zijn meestal stevig ondergedoseerd, de kerel is gepakt en is gestopt met productie...

winny voel je niet, oxy wel.
          the one and only tabata overlord

Comment

goeie kuur. winny en oxy.
            ook nog ip

je rotzooit maar wat.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

tjah maybe heb je gelijk dat kuur niet heel wat is......was ook niet mijn bedoeling die 2 te pakken samen dus jah winny wel ma oxy niet....(dat heeft verkoper me aangeraden omdat ik wat zwaarders erbij wou)

dus jah in plaats van te zeggen dat klote is dat weet ik nu ook wel.....
              kan je me ook advies geven daarvoor ben k hierzo wat kan ik dan wel met winny samen pakken....

en rotzooi van ip pak ik toch niet meer want het werkt niet dus ga toch ma overstappen op winny van gs
              rg

Comment

das een goed besluit iig.
                en andere verkoper als het je lukt. zo een verkoper is idd alleen verkoper. denkt aan zn geld, verder niet. of jij naar de klote gaat is hem een rotzorg.
                wil je't goed doen testo en deca. 1xtje per week prikken en klaar is kees.

Comment

kuur

Ik sluit me aan bij bruce, zoals ik ook al eerder had gemeld in een andere topic, verkopers interesseerd het niet wat ze je geven ook al zeggen ze van wel.

Ik denk dat het vaak moeilijk is als je niet de goeie connecties hebt om aan goed spul te komen, twijfel je neem dan eerst bv 1 potje of zo en kijk daar eerst naar voordat je een kuur neemt...

deca kuurtje sluit ik me ook bij aan, is een goeie kuur voor de eerste keer.

Comment

thanks mense hier heb ik wel wat aan en maybe nog suggesties voorals ik neit wil spuiten ( vanwege prive omstandighede vriendin enzo)...tja lastig haha
                    rg

Comment

Originally posted by rg22 View Post
                      thanks mense hier heb ik wel wat aan en maybe nog suggesties voorals ik neit wil spuiten ( vanwege prive omstandighede vriendin enzo)...tja lastig haha

niet kuren

Comment

inderdaad, want hoe je het ook wendt of keert, het is en blijft waardeloos alleen op pillen gainen. (super slecht en dat beetje wat je erbij krijgt ben je ook zo weer kwijt)

Comment

kuur

Mocht je dan echt niet willen spuiten, ( ik zou het gewoon bij iemand anders doen zodat ze het niet weet als je het niet mag )

zou ik gewoon niet meteen de oxy nemen aangezien dat gewoon een van de zwaarste pil vorm is. Begin gewoon lekker met dianabol en daar zou je desnoods winstrol bij kunnen nemen. Maar nogmaals ik heb vroeger echt veel pillen geslikt zonder dat ik wist of het wel goed was, want tja iedereen deed het, maar er word niet voor niets overal gewaarschuwd dat het slecht voor je lever is, ik dronk en gebruikte er ook nog drugs bij. ( niet gezegd dat jij dat doet ) maar je lichaam moet wel al dat gif afbreken. Denk er over na voordat je begint vooral als je niet weet of het wel echt is.

Ik zou gewoon bv als je iemand kent die het wel eens gedaan hebt, een spuitkuur halen en die door hem laten zetten 1 x in de week...
                          Maar als je een goeie kuur hebt, zal ze het toch wel gaan zien.
                          succes ermee

Comment

Kerel je bent 22 ga eerst is een paar jaar gewoon trainen.
                            Als je bang ben dat je meisie gaat merken dat je kuurt ben je al helemaal fout bezig wat ze merkt het alleen niet als jullie nog geen sex hebben kerel.
                            Who's the Chef

Comment

Kerel, speel open kaart met je meissie. Leg haar de voors en vooral de tegens uit. Maak haar duidelijk dat kleinere pik gelul is, zeg maar dat ie kneiterhard wordt ieder kwartier, dan dwingt ze je misschien te gebruiken
                              Zonder dollen, je moet vertellen wat het doet met je, en dat het met de bijwerkingen meevalt, die worden heviger naarmate je zwaarder kuurt. Maar je gaat geen kuur van een prof bb doen dus probeer haar te overtuigen.
                              Dat je 22 bent maakt geen moer uit, als je maar een basis hebt. Ik deed mn eerste kuur toen ik 20 was. Toen trainde ik bijna 4 jaar. Dus had een goeie basis.
                              Voor de rest, ik zou sowieso voor een injectie gaan, omdat zoals hier al vaker gezegd pillen erg slecht zijn...je kan wel pillen erbij nemen, maar niet meer dan 1 soort tegelijk (d-bol OF winny OF oxy etc.). Kijk of er iemand bij je in de buurt woont die het voor je wil doen. Ik kom uit Almere dus als je hier inde buurt woont wil ik je best helpen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X