Kuur + stilstaan/vooruitgaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur + stilstaan/vooruitgaan

Ik ben nu aan het kuren en ben net me 3de week begonnen,

400 deca - 500 sust

ga sterk vooruit met me kracht maar kilo's komen er moeilijk bij terwijl ik toch om de 2 uur eet... ik ben de eerste weken 1 kilo in de week aangekomen, maar het lijkt wel sinds ik een kuur heb genomen mijn gewicht stilstaat terwijl ik wel veel aan kracht bij kom...

Gaan die vetreserves zo snel door het kuren of tja of wat eigenlijk....

Iemand ideeen/ervaring mee?

p.s. mijn eetschema zit goed inclusief shakies enz.. enz.. gaat mij er om of iemand dit eigenlijk herkent van zijn eigen kuur en of ie daarna bv in de 4de of 5de week ineens vooruit knalt kwa gewicht, ik zit namelijk al te twijfelen om de deca op 600 te zetten en de sus op 750, maar wacht het nog 1 week af.
    thanks for replys

dat levert je alleen meer vocht op. je moet gewoon nog meer eten.
    ik heb het ook es gehad. met primoteston. mega testo was dat. nu helaas niet meer op de markt. heet nu anders, en is veel dikkere olie.
    die had ik samen met norma deca. ik werd wel droger.
    hoe heb jij dat?
    btw.... je heb susta.... dat is voor zover ik ervaren heb meer kracht als massabouwer.
    zou het nog twee weken afwachten en dan ipv meer zetten, je kuur langer doortrekken. weekje of 12
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hoe heb jij dat?

bedankt voor je antwoord in ieder geval bruce, maar je vraagt aan mij: hoe heb jij dat? wat bedoel je daarmee...

het is de eerste keer dat ik susta neem na ongeveer 6 a 7 jaar want was er toen ook al niet zo tevreden over kwa groeien, ik heb normaal : norma-testoviron en die gingen altijd heel goed met in de eerste 4 weken dianabol erbij 40mg.
      Die dianabol heb ik nu buitenwegen gelaten omdat het zo'n aanslag op je lever is.

Het is altijd moeilijk, iedere keer als je een kuur neemt groei je wel en je hoort mensen om je heen zeggen dat je groeit en er beter uitziet, maar voor jezelf blijf je er gewoon uitzien zoals je altijd er uit zag, daar bedoel ik mee dat je wel ziet dat je groeit maar dat je dan nog steeds vind dat je bv dunne arme hebt.( als je begrijpt wat ik bedoel ).
      Maar ik kijk het nog aan tot volgende week zaterdag en zal vanaf vandaag niet meer op de weegschaal staan en zien wat er zaterdag is gebeurd.
      Is er niets gebeurd dan verhoog ik hem, ben ik zwaarder geworden en kwa kracht goed verder, hou ik hem op hetzelfde en ga ik langer door.
      thx.

Comment

3de week dan zou het er lanngzaam in moeten komen.
        Miss is je voeding toch nog niet zo goed als je denkt.
        Who's the Chef

Comment

Ik heb zelf vorig jaar voor de eerste keer testo500mg+deca200mg gebruikt en ging ook niet echt lekker. Kwam wel de eerste 5 weken aan in gewicht maar was maar 4kg. Vond het zelf veel te weinig. Maar kwa kracht schoot het bij mij weer niet op. Ben er net als jij niet zo vatbaar voor.

Heb een half jaar geleden winstrol+tren+sustanon gebruikt. Toen ging ik wel als een speer met kracht maar gewicht weer niet echt lekker. Ben nu weer naturel bezig en ga zelfs weer vooruit. Zichtbaar resultaat. Had dit niet verwacht omdat men meestal stelt dat je na een zware kuur zoals met tren voorlopig niet groeit. Nou.....dit gaat bij mij niet op. ieder lichaam is anders en dat ik weer groei heb is in dit geval weer een voordeel

Ik wens je veel succes en het zal wel goedkomen week 4 a 5 . Nog even afwachten

Comment

langer kuren, leroyw, niet meer doen. das geen massa die je wilt hebben.
            ik bedoelde met hoe heb jij dat: je komt weinig aan, maar missch. ben je wel droger aan't trekken. dat betekent: vreten! ik had indertijd toen ik dat zo had, ook hongeraanvallen. dus duidelijk niet genoeg eten, terwijl ik naar mn eigen idee alles opvrat wat los en vast zat

pjas: jij ben maar een raar mannetje niet groeien op as, wel zonder.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

pjas: jij ben maar een raar mannetje niet groeien op as, wel zonder.[/quote]

Natuurlijk groei ik wel op AS en sneller alleen verlies ik het weer als ik stop. Dus dat schiet niet op. Maar wat ik bedoel dat ik toch weer groei na een zwaar kuurtje. Tja,...Ben maar een rare

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                Het is altijd moeilijk, iedere keer als je een kuur neemt groei je wel en je hoort mensen om je heen zeggen dat je groeit en er beter uitziet, maar voor jezelf blijf je er gewoon uitzien zoals je altijd er uit zag, daar bedoel ik mee dat je wel ziet dat je groeit maar dat je dan nog steeds vind dat je bv dunne arme hebt.( als je begrijpt wat ik bedoel ).
                Moet je je armen ed beter harder trainen voordeel van deca is dat je geen spierpijn voelt je sneller hersteld als je voeding oke is maw trainen,eten en slapen als een aap.

Vergeet niet dat je pas in week 3 zit, zelf deca test gedaan echte resultaat begon pas eind week 5

zoals bruce zegt lekker doortrekken tot week 12 krijg je een beetje solide gain

verhogen had ik btw niet gedaan dosis is oke daar moet je hard op gaan
                Last edited by onderhandelen; 29-08-2007, 12:58.
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Test en deca eind week 5 ???
                  eind week 3 begin week 4 moet het wel werken
                  Who's the Chef

Comment

bedankt

Iedereen bedankt voor de antwoorden, het is altijd verstandig te luisteren. Kwa eten bruce dat gaat echt wel goed, ik eet echt elke 2 uur en s'ochtends ga ik vaak bijna over me nek ervan, soms heb ik dagen dat ik echt geen eten meer naar binnen kan krijgen, dan is het soms verstandig even 1 dagje rustig aan te doen met eten zodat je weer verder kunt.

Ik ga op jullie advies af en wacht nog even met meer te nemen, vandaag ( woensdag ) doe ik alleen 1 deca extra en daarna weer me gewone. Ik dacht vroeger altijd hoe meer hoe beter, maar als ik er over na denk en ook wat er gezegd is hier, misschien wat langer doortrekken.

Bedankt en ik hou jullie op de hoogte.
                    groet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X