nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe kuur

aangezien de meeste weten dat ik even aan het testen was met red dragon sus en deca, heb ik hier niet echt goeie woorden over. ben in de 6de week zondag gestopt met kuren en ga nu over op 6 weken creatine om daarna te beginnen aan

week 1 t/m 4 oxymethelone 100 mg

week 1 t/m 9 a 10 norma hellas + enanthate 400 mg en 500 mg met in de 5de a 6de week 1 x 600 mg en 750 mg.

ik hou jullie op de hoogte van de volgende kuur.

Moet erbij bekennen dat ik het erg moeilijk heb gehad vanaf de 4de week, want begon ineens weer te zuipen erbij en af toe wat drugs wat ik toch echt wijt aan de anabolen want daarvoor was ik er helemaal mee gestopt.
    Die hormonen zetten echt je lichaam op zijn kop ook al heb je dat zelf niet echt door lol.....

Zijn hier mensen die eigenlijk ook last hadden toen ze een kuur gebruikten dat ze eigenlijk wouden gaan drinken of andere dingen doen, die ze normaal wel goed onder controle hadden?

Vind je het dan nog wel verstandig en verantwoord dat je gaat kuren als je weet dat je er zo heftig op reageerd?
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      aangezien de meeste weten dat ik even aan het testen was met red dragon sus en deca, heb ik hier niet echt goeie woorden over. ben in de 6de week zondag gestopt met kuren en ga nu over op 6 weken creatine om daarna te beginnen aan

week 1 t/m 9 a 10 norma hellas + enanthate 400 mg en 500 mg met in de 5de a 6de week 1 x 600 mg en 750 mg.

Moet erbij bekennen dat ik het erg moeilijk heb gehad vanaf de 4de week, want begon ineens weer te zuipen erbij en af toe wat drugs wat ik toch echt wijt aan de anabolen want daarvoor was ik er helemaal mee gestopt.
      Die hormonen zetten echt je lichaam op zijn kop ook al heb je dat zelf niet echt door lol.....

Zijn hier mensen die eigenlijk ook last hadden toen ze een kuur gebruikten dat ze eigenlijk wouden gaan drinken of andere dingen doen, die ze normaal wel goed onder controle hadden?
      als een een avondje drinkt maakt niet uit maar drugs is uit den boze dan is het zonde van je kuur.

Comment

had het idd ook. je krijgt honger naar dingen die niet goed voor je zijn
        staat ook bekend om dat je zin in drank krijgt.
        en ik begrijp dat als je aan de drugs heb gezeten, dat ook een verleiding is. en ja... je kijkt eenmaal niet zo nauw tijdens een kuur
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

verstandig

Tja been verstandig is het misschien niet, maar ja ik ben nu een week gestopt met kuren en heb het idee dat ik het weer allemaal aan kan, ben nu weer sinds 2 dagen om de 2 uur aan het eten en trainen, ik moet gewoon haha.... verslaving??
          Ach ik denk altijd maar zo, als ik een appel verkeerd doorslik ga ik ook dood.

over sus en enan, ik denk dat ieder lichaam anders reageert op verschillende anabolen, ik heb sustanon nu meerdere keren geprobeerd maar nog nooit een goed resultaat ervan gehad, de eerste weken ga je wel snel maar dan lijkt het of je stil komt te staan, met enan ga je na de 3de week gewoon ineens keihard vooruit.

Ik ga nog 1 x proberen me te gedragen met mijn nieuwe kuur en anders is het inderdaad even beter dat ik hierna even stop, hou jullie op de hoogte

Comment

Ach ik denk altijd maar zo, als ik een appel verkeerd doorslik ga ik ook dood.
            Ben t met Been eens bedoel zo creer je nog meer afhankelijkheden
            beetje slap argument bedoel voor t zelfde geldt sta je op de trein te wachten en...... of steek je over en ..........
            Last edited by onderhandelen; 19-09-2007, 11:54.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

hmm

wie groot wil zijn moet pijn lijden..............

Comment

wie groot wil zijn moet pijn lijden..............
                mee eens no pain no gain dat wordt wel eens in de sportschool geroepen idd door die grote apen, was trouwens om nog maar een paar rep's te pushen soort van aanmoediging/ hard onder de riem zo van aggg joh stel je niet aan pijn hoort r nu eenmaal bij

drugs en alchol gebruik uit den boze of je moet t in de hand weten te houden

maar goed heb zelf niet echt negatieve ervaring mee nee niet dat ik vage rare dingen ging doen, mischien lag t aan de dosis of ligt t aan t aard van beesje

Weet dat as grote invloed heeft dus als je opvliegerig bent tja..... ben nog al rustig van aard, maar goed dis allemaal theorie
                Last edited by onderhandelen; 19-09-2007, 16:52.
                We like it

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  had het idd ook. je krijgt honger naar dingen die niet goed voor je zijn
                  staat ook bekend om dat je zin in drank krijgt.
                  en ik begrijp dat als je aan de drugs heb gezeten, dat ook een verleiding is. en ja... je kijkt eenmaal niet zo nauw tijdens een kuur
                  Hier heb ik geen last van gehad gelukkig

Comment

maar je bent wel drinker? (das wel voorwaarde netuurlek)

Comment

Ow oke
                      Ben geen drinker nee. Drink heel af en toe.

Comment

kijk, dan hebbie weer mzzel. tis natuurlijk niet zo dat als je nog nooit bij wijze van spreken een druppel heb gedronken, je bij gebruik van as ineens drank wil. maar als je af en toe tot regelmatig toch lichthoofdig ben van de alcohol, zal dat tijdens as-gebruik toch toenemen. (uitzonderingen daargelaten)

Comment

Een bekend verschijnsel bij mij dan, de drang om de fles te pakken is groot, en moeilijk om je in te houden.
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

kuur

ben eigenlijk wel blij om te horen dat meer mensen dat hebben, dan ligt het niet aan mij alleen, ik moet de volgende kuur echt gaan knokken om niets te gaan gebruiken en dat ga ik ook proberen.....
                            thx voor de reply's

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X