Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dat hoor ik voor het eerst in me leven, snel of langzaam...........
dat is hetzelfde als......de appel valt die ver van de boom?
ja echt heb t gister op een Amer. board gelezen dat ze injectie langzaam er in schoven ivm als je een zenuw mocht raken dan kan je trug ipv snel doorboren niet meer trug kunnen en schade aan gericht
daarom mijn vraag klinkt logisch maar tja u never know blijft wel internet niet echt betrouwbaar bron
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
maakt niet uit snel of langzaam, bij me zelf doe ik het langzaam kan ik voelen waneer het zeer doet en niet, als je een anders spuit moet je hem er zo snel mogelijk in prikken die weet immers niet waneer de prik komt. je moet het wel langzaam er in spuiten niet te snel neem je tijd er voor niemand staat er met een stopwachtch naast je
als je 1x in of bij zenuw heb geprikt, ga je echt wel langzamer prikken. je schrikt je de pleuris als je hele been gaat schokken.
ik zou gaan voor langzaam, puur om wat je zelf al aangeeft: geen zenuw beschadigen, want dan ben je verder van huis.
als je 1x in of bij zenuw heb geprikt, ga je echt wel langzamer prikken. je schrikt je de pleuris als je hele been gaat schokken.
ik zou gaan voor langzaam, puur om wat je zelf al aangeeft: geen zenuw beschadigen, want dan ben je verder van huis.
Oke thnxx heren for snelle reacties, idd bruce zoals jij t verteld werdt t dus ook uitgelegd onder het mom tip voor newbies
stonden nog meer leuke wetenswaardigheden maar ben vergeten site te bladwijzeren kutzooi
Heb m toen zelf ook in mn bil gezet en ja kon niet anders als langzaam jullie weten precies hoe kut die houding is, die was btw geheel pijnloos
is trouwens heel appart om m langzaam er in te duwen hahha
langzaam naald erin, en dan minimum 1 minuut per ml
nou nou das toch wel beetje overdreven 1ml per minuut. ik zet 5ml dus dan zit ik zolang met een spuit in me reed. binnen 2 minuten heb ik alles er in zitten.
nou nou das toch wel beetje overdreven 1ml per minuut. ik zet 5ml dus dan zit ik zolang met een spuit in me reed. binnen 2 minuten heb ik alles er in zitten.
1ml per minuut is indd een beetje overdreven...en sinds wanneer schrijf je reed met een D?
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment