I.p.v.Frontload of kickstart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kuur

1 keer per week zetten zwaan, zijn lange esthers, als je het een fijner gevoel vind kan je bv zondag en woensdag 1 ml zetten zit je evengoed op 400 en 500 maar 1 x per week is goed genoeg.

En inderdaad wat bari zegt is waar, ieder lichaam werkt weer anders op bepaalde anabolen, ik ben bv nooit echt goed gegaan op sustanon terwijl andere er als een raket op gaan.

Ik ben ontzettend blij dat ik mijn eigen kuur weer heb waar ik vroeger mee ben begonnen, dit keer ga ik de hulk worden haha. ..... ( je moet toch een beetje in jezelf geloven of niet haha )

Comment

Originally posted by zwaan View Post
      Maar das toch appels met peren vergelijken, want winny verhoogt je eigen test. produktie niet (dht) en test. uiteraard wel.
      Je haalt veel zaken door elkaar...

Toediening van exogene(van buitenaf komende) testosteron legt je eigen productie(endogene) onherroepelijk plat, afhankelijk van tijdsduur van de toedoening en ook persoon tot persoon.

winny is geen dht. Ik lees dat op veel boards hier, maar dat slaagt gewoon op niks. Het is niet omdat iets een afgeleide van dht is dat elke eigenschap nog steeds hetzelfde is. Dianabol, een afgeleide van testosteron, is ook niet hetzelfde als testosteron. Zelfs methyldht is niet hetzelfde als pure dht.

Winny zet ook niet om in dht zoals ik ook veel lees, winny is gewoon de stof stanozolol, met zijn eigen androgene en anabole bindingskarakter. En in tegenstelling tot dht, bind het helemaal niet goed aan de androgene receptor.

winny is mg per mg gewoon sterker anabool dan testosteron, als je naar anabole reactie kijkt.
      Last edited by Genjuro; 26-09-2007, 10:57.
      the one and only tabata overlord

Comment

Maar jij hebt toch ook toen 10kg gegaind?
        jaa u right schommel tussen 10 en 12 kg maar ziet er visueel niet zo heftig uit als animalpower die had deca verhoogd naar 400 mg en ziet er gwoon tja iets voller bruuter uit, terwijl ik me kapoet eet en heel strak train
        ik geloof heilig in de theorie van halfwaarde tijd wil je constante bloedspiegel hebben dus ook anabole werking ipv je systm plat gooien en steeds schommelen met de waardes, eigenlijk meer met nadelen zitten ipv van de voordelen Laten we nu stellen, dat ik 300 mg test enanthaat elke maandag injecteer. Tegen de tijd dat de volgende maandag om de hoek komt kijken, zullen mijn spiegels een heel eind zijn gedaald, dan als ik opnieuw injecteer, zullen ze in een dag of twee weer stijgen. Er zal een periode van een paar dagen zijn, waarin ik lage test-spiegels heb, te laag voor significante spiergroei. De onstabiele spiegels werken contra-productief op spiergroei

Goed andre kant van t verhaal is dat "meer" niet altijd beter is, de basis blijft toch wel goed eten goed trainen juiste dosis uitzoeken en ja juiste dosis is a bigg problem das afhankelijk van je kuur verleden, off time, hoe zwaar je weegt en hoe je natuurlijk reageerd op die middelen

Ervaren gebruikers die spreken over 400/500 niet voor niets daarom ben ik het met leroyw, kees en Masterthief eens, daar betrek ik mijn eigen ervaring ook in mee

En al zou ik de test op 500 en de deca op 400 zetten; moet je die dan in 1 keer zetten of op bijv. maandag en donderdag?
        maandag en vrijdag, do kan ook
        Enanthate heeft een halfwaarde tijd van 10.5 dagen
        Volledige theorie te vinden op alle linkjes

hoeveelste kuur?????
        Last edited by onderhandelen; 26-09-2007, 16:25.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          Je haalt veel zaken door elkaar...

Toediening van exogene(van buitenaf komende) testosteron legt je eigen productie(endogene) onherroepelijk plat, afhankelijk van tijdsduur van de toedoening en ook persoon tot persoon.

winny is geen dht. Ik lees dat op veel boards hier, maar dat slaagt gewoon op niks. Het is niet omdat iets een afgeleide van dht is dat elke eigenschap nog steeds hetzelfde is. Dianabol, een afgeleide van testosteron, is ook niet hetzelfde als testosteron. Zelfs methyldht is niet hetzelfde als pure dht.

Winny zet ook niet om in dht zoals ik ook veel lees, winny is gewoon de stof stanozolol, met zijn eigen androgene en anabole bindingskarakter. En in tegenstelling tot dht, bind het helemaal niet goed aan de androgene receptor.

winny is mg per mg gewoon sterker anabool dan testosteron, als je naar anabole reactie kijkt.
          Das nu duidelijk wat je bedoelt met mg per mg sterker.
          Dat winny je DHT verhoogd heb ik gelezen in een studie, als ik hem terug vind zal ik hem hier neerknallen.
          Last edited by zwaan; 26-09-2007, 17:41.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
            jaa u right schommel tussen 10 en 12 kg maar ziet er visueel niet zo heftig uit als animalpower die had deca verhoogd naar 400 mg en ziet er gwoon tja iets voller bruuter uit, terwijl ik me kapoet eet en heel strak train
            ik geloof heilig in de theorie van halfwaarde tijd wil je constante bloedspiegel hebben dus ook anabole werking ipv je systm plat gooien en steeds schommelen met de waardes, eigenlijk meer met nadelen zitten ipv van de voordelen Laten we nu stellen, dat ik 300 mg test enanthaat elke maandag injecteer. Tegen de tijd dat de volgende maandag om de hoek komt kijken, zullen mijn spiegels een heel eind zijn gedaald, dan als ik opnieuw injecteer, zullen ze in een dag of twee weer stijgen. Er zal een periode van een paar dagen zijn, waarin ik lage test-spiegels heb, te laag voor significante spiergroei. De onstabiele spiegels werken contra-productief op spiergroei

Goed andre kant van t verhaal is dat "meer" niet altijd beter is, de basis blijft toch wel goed eten goed trainen juiste dosis uitzoeken en ja juiste dosis is a bigg problem das afhankelijk van je kuur verleden, off time, hoe zwaar je weegt en hoe je natuurlijk reageerd op die middelen

Ervaren gebruikers die spreken over 400/500 niet voor niets daarom ben ik het met leroyw, kees en Masterthief eens, daar betrek ik mijn eigen ervaring ook in mee

maandag en vrijdag, do kan ook
            Enanthate heeft een halfwaarde tijd van 10.5 dagen
            Volledige theorie te vinden op alle linkjes

hoeveelste kuur?????
            Dit is mijn 2e kuur (1e kuur winny only)
            Stats 85kg 9% fat
            1.83m

Zit er zelf aan te denken om de deca en de test om de 5 dagen te zetten (dus respect. 375mg test en 300 Deca)

Comment

Dit is mijn 2e kuur (1e kuur winny only)
              Stats 85kg 9% fat
              1.83m

Zit er zelf aan te denken om de deca en de test om de 5 dagen te zetten (dus respect. 375mg test en 300 Deca)
              dat kan ook, moet je helmaal zelf weten, doen waarvan je denkt dit gaat werken suc6 zit tussen de oren wil je suc6 voll zijn moet je suc6 voll denken

bedoel is as en as werkt nou eenmaal zelfs met "normale" dosis

mijn nieuwe kuur wordt ook deca 400 test e 500 en d- boll 20a25 mg
              Last edited by onderhandelen; 27-09-2007, 01:39.
              We like it

Comment

Maar stel ik neem 2 testo's en 2 deca's in de week, ik heb wel eens ergens gelezen dat je die dan beter 2 keer in de week kan zetten (1 testo en 1 deca) ipv alles in 1 keer, dit ivm stabielere bloedwaardes.

En wat ik ook zou kunnen doen, de eerste 6 weken om de 5 dagen 1 zetten en dan de laatste 6 weken van elk 2. Dit omdat je toch wel eens wat vaker hoort dat mensen na een week of 7 a 8 een beetje blijven hangen.

Comment

Maar stel ik neem 2 testo's en 2 deca's in de week, ik heb wel eens ergens gelezen dat je die dan beter 2 keer in de week kan zetten (1 testo en 1 deca) ipv alles in 1 keer, dit ivm stabielere bloedwaardes.

En wat ik ook zou kunnen doen, de eerste 6 weken om de 5 dagen 1 zetten en dan de laatste 6 weken van elk 2. Dit omdat je toch wel eens wat vaker hoort dat mensen na een week of 7 a 8 een beetje blijven hangen.

t is 2x in de week zetten ja per keer 250/200 mg

wat bedoel je met blijven hangen, wat ik heb ervaren is dat je lichaam op een gegeven moment vermoeid raakt ja dat ga je voelen/merken was bij mij paar weken voor t einde van de kuur, dan zit je volgens mij op je max van kunnen op dat moment
                  heb je alles er uit gehaald wat er uitgehaald kon worden zegmaar (denk ik hoor)
                  Last edited by onderhandelen; 28-09-2007, 13:49.
                  We like it

Comment

Nou ja wat ik bedoel is dat je dan eigenlijk niets tot weinig meer gained.

Comment

al je per week 2 testo neem en 2 deca, dan zetje op zondag een testo en een deca en op woensdag een testo en een deca. na 8 weken stopen.

Comment

Nou ja wat ik bedoel is dat je dan eigenlijk niets tot weinig meer gained.
                        Hoeveel wil je wel niet gainen bedoel ga van logica uit en vindt al heel bijzonder dat je 10 kg kan pakken zegt veel over dit:
                        3. je groeit geen 10 kilo op een kuurtje (zelden) want dat betekend gewoon dat je voor de kuur al niet goed op je voeding en training zat.
                        Hoe meer je aan de top zit, hoe beter en solide de gain.
                        Kijk als je eerder begint en niet aan je top van je kunnen zit, zul je meer kilo's pakken bv 10 KG, dit is een vertekend beeld want van die 10 KG zit 6 KG die je ook normaal had kunnen pakken.
                        Op een gegeven moment kun je fysiek niet meer verder want je hebt gewoon weg niet meer spieren, je hebt alleen het volume van je bestaande spieren vergroot (en daar zit ook een max aan, enige manier om dan verder groeien is met behulp van groeihormoon (HGH).
                        Maar met veel geduld en goede voeding en harde training is het goed mogelijk 15-20 KG te gainen in 5-10 jaar.

Beste wat je voor ogen kunt houden is het moto winst is winst, dit zijn kilo's die je anders niet had, bij de ene kuur is meer als bij de andere tevens bij de ene mens gaat het makkelijker bij een ander wat moeilijker thats life.

en life some times sucks.

Na een periode van 8-9 weken zijn je receptoren verzadigd en reageren ze niet meer (volledig) op een prikkel van welke testosteron-derivaat dan ook.

dis een heeel technish verhaal weet zeker dat genjuro meer over kan vertellen das de man van de techniek
                        Last edited by onderhandelen; 28-09-2007, 16:08.
                        We like it

Comment

hmmm

Na zoveel weken kan je desnoods op een andere kuur overgaan en zal je gewoon door blijven groeien maar nogmaals, geen goede rust en voeding brengt niks met zich mee, ga echt eerst leren om de 2 uur te eten al zijn het maar shakies, hou dit een aantal weken vol, je zal zien dat je bijna een kilo in de week aankomt.... ga je dan stilstaan kan je altijd nog een goeie kuur erin zetten en zo blijven eten....

Ik wens je veel succes met je kuur en we horen wel hoe het loopt.

Comment

Dat eten om de 2 uur zit wel goed, maak je daar maar geen zorgen om.

Onderhandelen: mooi verhaal, kan het goed begrijpen.

Comment

kuur

Kijk zwaan na al deze berichten, ben ik gewoon van mening dat je zelf moet doen waarvan jij denkt dat het je goed zal doen, dat is het belangrijkste, als je goed in je vel zit en een kuur neemt zal ie beter werken dan dat je vaak depri of kut voelt. Als je nu een lichte kuur neemt, kan je in de toekomst altijd nog zwaarder gaan.

succes

Comment

Das nu duidelijk wat je bedoelt met mg per mg sterker.
                                Dat winny je DHT verhoogd heb ik gelezen in een studie, als ik hem terug vind zal ik hem hier neerknallen.
                                Winny verhoogt ook je dht, maar niet door omzetting, maar omdat het je shbg verlaagt. Resultaat is licht hoger vrije testosteron, waardoor er weer wat meer omzet in dht.

Elk product dat je shbg verlaagd doet dit.
                                Last edited by Genjuro; 28-09-2007, 20:23.
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X