Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja das ook wat ik heb gelezen idd dat t super spul is (is overgedoseerd/goed gedosseerd)heb je t zelf gehad Baricade?
en bd is idd british dragon
bd wordt toch niet meer geproduceerd als ik het goed heb?. ja ik heb ze zelf gehad test e van abduraihan rechstreeks van af de fabriek en die waren super. naposim is zeker goeie d-bol als je de echte hebt. ja er zijn veel fakes van maar dat is ook wel zo met test en sust en deca van human grade.
ik moet zeggen hoor niets anders dan goed over abu test, ik heb ze thuis liggen en ben er echt benieuwd naar haha, ik moet nog 2 weken wachten voor ik weer kan beginnen, ga ik het halen?
Ehm.........hoop het wel, denk het niet haha.
Ik ben nog niets afgevallen na mijn andere kuur, volgens mij heeft die kuur gewoon niet gewerkt en ben ik daarom op hetzelfde blijven hangen...
Voor een ieder koop nooit geen red dragon als het je word aangeboden, das echt bende....
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment