Blokkies+winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blokkies+winny

Hoeveel mensen hebben dit gehad? je bent aan het kuren en je krijgt een blokkie onder je tepel?

Zwaar irritant.......... wat ik me afvraag he, heb je dit van elke kuur of zijn er bepaalde kuren waar je dit niet van krijgt, weet iemand dit?
    Ik weet wel dat je dingen kan nemen zoals nolvadex enz... maar ik ben gewoon nieuwsgierig...

En wat voor ervaring hebben mensen hier met winstrol, ik heb zelf nog nooit winstrol gebruikt omdat ik hoorde dat het eigenlijk alleen maar voor kracht is. Iemand veel ervaring mee? en zo ja na hoeveel weken merk je echt dat je sterk begint te worden, wat is de krachtverhouding, ga je bv met bankdrukken ineens van 40 naar 80 kilo ?

Ik hoor het wel, groet en thx voor reply' s

Van winny krijg je meer kracht en meer massa (geen vocht)
    De kracht winst is niet echt denderend.

Gyno's kan je van div AS krijgen en nolva helpt er wel tegen.
    De ene persoon is er gevoeliger voor als de ander.

Suc6
    Who's the Chef

Comment

winny

Dus eigenlijk kunnen we zeggen dat winny bijna niet goed genoeg is voor een kuur, laten we zeggen op een schaal van 1 tot 10 krijgt hij een 5?

Comment

ranglijst gebaseerd op sterkte van 1-10. 1 is zwak/laagof mild.
        10 is hoog/sterk of intens.

winny tabs kracht 2.5
        massa 2

winstrol depo kracht 4
        massa 3
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

bedankt

Ok bedankt voor de info, weet ik dat ik dit niet ga gebruiken in de toekomst....

equipose is dat spul wat een beetje goed werkt?

Ik ben een beetje op onderzoek uit wat ik nou bv eens anders kan nemen dan deca, als iemand ideeen heeft geef maar een seintje ben zeer geinteresseerd..

wil groot worden dat is mijn hoofd motto.

Comment

van 40 banken naar 80. haha... das wel erg veel. denk dat je met 20kg krachtwinst in een kuur blij moet zijn. endan kijken of het blijft.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

banken

daar ben ik het zeker niet mee eens, je kan zeker wel van 40 naar 80 kilo in een kuur makkelijk als je een goeie kuur hebt, dat is ook vaak redenen waarom ik geen kuren neem van onbekende merken... ook al zeggen mensen gs en gg is heel goed, ik weet hoe het spul vroeger werkte en dat was echt goed spul. Misschien is iedereen nu gewend aan de nieuwe kuren en kom je daar inderdaad niet zo veel meer van aan dat weet ik niet.

Maar 8 kilo in een kuur moet makkelijk te halen zijn. en dan knal je echt wel van 40 naar 80 kilo.

Comment

Ik heb 2 keer een winny kuur genomen(oraal) 6 weken lang 1 keer 30 mg per dag 1e kuur.
                2e kuur 40 mg per dag.
                De eerste keer had ik 4 kilo gewicht gepakt en de 2e keer maar 2 kilo.
                Je bent tijdens de kuur zekker wel wat sterker en je bouw toch zekker wel spier massa op en word lekker strak,geen vocht en vet.

Ii vind het een goede kuur als je strakker in je vel wil zitten voor de cut ideaal.

Kijk anders nog even bij kuren winny daar staat genoeg wat betreft reseltaten)

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                  Hoeveel mensen hebben dit gehad? je bent aan het kuren en je krijgt een blokkie onder je tepel?

Zwaar irritant.......... wat ik me afvraag he, heb je dit van elke kuur of zijn er bepaalde kuren waar je dit niet van krijgt, weet iemand dit?
                  Ik weet wel dat je dingen kan nemen zoals nolvadex enz... maar ik ben gewoon nieuwsgierig...

En wat voor ervaring hebben mensen hier met winstrol, ik heb zelf nog nooit winstrol gebruikt omdat ik hoorde dat het eigenlijk alleen maar voor kracht is. Iemand veel ervaring mee? en zo ja na hoeveel weken merk je echt dat je sterk begint te worden, wat is de krachtverhouding, ga je bv met bankdrukken ineens van 40 naar 80 kilo ?

Zoals alle anabole steroiden is stanozolol een variant op het mannelijk geslachtshormoon testosteron. Testosteron wordt in het lichaam omgezet in een aantal andere hormoonachtige stoffen. Het kan bijvoorbeeld aromatiseren, en veranderen in vrouwelijk hormoon, en het kan in een aantal daarvoor gevoelige organen worden omgezet tot het sterker werkende DHT(Salpha-dihydrotestosteron). Om een lang verhaal kort te maken: stanozolol (Stromba of Winstrol) lijkt sprekend op dit DHT. DHT is dus geen testosteron, maar het kan wel met je spieren doen wat testosteron doet. Het past op de receptoren in je spiercellen, koppelt zich vast aan die receptor en start al die processen op, die krachtsporters kennen als 'spiergroei'. DHT zorgt daarnaast ook voor een aantal effecten, die meestal aan testosteron worden toegeschreven, maar eigenlijk altijd het werk zijn van DHT. Bijvoorbeeld: het lager worden van de stem, het uitvallen van hoofdhaar, het groeien van de lichaamsbeharing, het sterker worden (in de zin van: over meer kracht beschikken), en tot op zekere hoogte ook het agressiever worden. Dat zijn bij normale, gezonde mensen de effecten van DHT En dat kunnen dus ook de bijwerkingen zijn van stanozololgebruik. Stanozolol kan zowel worden geïnjecteerd als oraal worden toegediend. Theoretisch heeft injecteren dé voorkeur, omdat deze vorm van toedienen de lever ontlast. Maar bij stanozolol kleven er diverse nadelen aan het injecteren. Allereerst is stanozolol op waterbasis, wat betekent dat stanozolol sneller uit het lichaam verdwenen is dan een anabolicum op oliebasis. Het betekent ook dat een gebruiker van dit middel stanozolol dus vaker zal moeten injecteren. Een ander belangrijk punt is dat Stromba niet meer wordt gemaakt, wel vervalst. De kans dat er Stromba op de markt komt met een geringe hoeveelheid werkzame stof, is dan ook groot

Comment

als je een paar kuren hebt gehad en je krijgt elke keer een blokkie onder je tepel dan ben je gevoelig voor een gyno en dan krijg je dat elke keer als je kuurt maar dat ligt er soms ook aan welke test je neem paar jongens bij mij op de sportschool hebben het ook die kregen het van testoviron, je kunt dan nolvadex nemen tijdens je kuur, maar die blokkies kunnen ook blijvend zijn en zijn dan alleen operatief te verwijderen.

Comment

Ok bedankt voor de info, weet ik dat ik dit niet ga gebruiken in de toekomst....

equipose is dat spul wat een beetje goed werkt?

Ik ben een beetje op onderzoek uit wat ik nou bv eens anders kan nemen dan deca, als iemand ideeen heeft geef maar een seintje ben zeer geinteresseerd..

wil groot worden dat is mijn hoofd motto.
                      equipose of te wel boldenone is zoiets als deca, je houdt er minder vocht me vast en komt er geripter uit te zien je moet het wel hoger doseren dan deca en langer gebuiken, voor deca neem je 400 tot 600mg, boldenone 600 tot 800mg per week.

Comment

Dus eigenlijk kunnen we zeggen dat winny bijna niet goed genoeg is voor een kuur, laten we zeggen op een schaal van 1 tot 10 krijgt hij een 5?
                        winny is zeker goed voor een kuur neem het in combi met test, kun je soms net zoveel mee behalen dan met test en deca. ik heb dat dan wel over winny injects je moet ze om de dag zetten 50mg is voldoende voor echt goed resultaat kun je het beste dag zetten omdat het maar 24 uur werkt.

Comment

ok ok

Ok, dat word dus snel ff tamoxifen bestellen...............

aangezien het nu wel minder is, maar ik nog niet helemaal het aantal weken ben gestopt wat ik moet stoppen met as zal het snel weer terug komen als ik volgende week ga beginnen...

Ok bedankt voor info

Comment

daar ben ik het zeker niet mee eens, je kan zeker wel van 40 naar 80 kilo in een kuur makkelijk als je een goeie kuur hebt, dat is ook vaak redenen waarom ik geen kuren neem van onbekende merken... ook al zeggen mensen gs en gg is heel goed, ik weet hoe het spul vroeger werkte en dat was echt goed spul. Misschien is iedereen nu gewend aan de nieuwe kuren en kom je daar inderdaad niet zo veel meer van aan dat weet ik niet.

Maar 8 kilo in een kuur moet makkelijk te halen zijn. en dan knal je echt wel van 40 naar 80 kilo.
                            ja gs en gg werkt zeker wel maar is gewoon niet zo krachtig als humangrade spullen maar ja dan moet je altijd afwachten of je dan weer echt spul hebt.

Comment

echt

Tja das altijd moeilijk, je moet goeie connecties hebben/krijgen voor goed spul, ik zeg heel eerlijk ik ben niet zo weg van eigen producties maar das voor iedereen anders natuurlijk...

iedereen bedankt voor info, heb genoeg gehoord wat ik wou weten....

thx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X