Blokkies+winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I totally agree.
    heb zelf nooit echt gevoel gehad van ug spullen dat ze bijdroegen aan het resultaat.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

heb ik me eerste sta kuur allemaal spullen van gg genomen de sust en de deca, het werkte wel. toe na 3 maand over gestapt na humangrade en ging toen toch wel een stukkie sneller.

Comment

ug lab

Mijn gevoel zegt me dat tegenwoordig de markt verpest is met ug labs, en dat er weinig echt goed spul op de markt is waardoor mensen al snel verpest zijn met het idee dat ze een goede kuur hebben, de kuren van vroeger kwam je 13 kilo van aan zonder dat je echt veel nodig had van het spul, tegenwoordig heb je veel hogere dosis nodig om hetzelfde te bereiken....

Geld stinkt niet zeggen ze........

Comment

Op zich is met UG labs niks mis, Golden Gear komt redelijk tot goed uit de tests.
          De AAS en peptide hormonen van Chinese makelij is momenteel erg in opkomst, op zich ook niks mis mee.

Human Grade is gewoon moeilijk momenteel te verkrijgen en er worden teveel fakes op de markt gegooid.

Zulke gewichtstoenames waar jij over spreekt komen voor bij het allereerste gebruik, maar naarmate je meer en vaker gebruikt neemt het rendement af, heeft niks met Human Grade of UG labs te maken.
          Het enigste verschil is dat het vaker ondergedoseerd is, dus moet je iets meer nemen.

Grtz.

Comment

mening

meningen zullen hierover altijd blijven, ik zeg ook niet dat ug lab niet goed is, zeg alleen dat de meeste sporter tegenwoordig bv pas 6 jaar trainen en niet anders gewend zijn dan ug labs, vroeger had je echt goed spul en daar is nog wel aan te komen met goeie connecties alleen tegenwoordig kun je weinig mensen vertrouwen omdat ze geld willen verdienen.....

Comment

Originally posted by leroyw View Post
              wil groot worden dat is mijn hoofd motto.
              Hu???? je weegt 90kg noem je dat klein

wil je echt echt huge worden mag je gaan denken aan hgh + insuline iin combi met. Heel extreem Synthol dan noem ik niet eens de tijdspanne en the money

2 gram test e is dan geen uitzondering
              Last edited by onderhandelen; 01-10-2007, 19:02.
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                Hu???? je weegt 90kg noem je dat klein

wil je echt echt huge worden mag je gaan denken aan hgh + insuline iin combi met. Heel extreem Synthol dan noem ik niet eens de tijdspanne en the money

2 gram test e is dan geen uitzondering
                synthol is geen anabool maar complete rotzooi.

als je hugh wilt worden kun je hgh nemen in combi met test en deca. als je nog sneller wilt voeg je er igf1lr3 aan toe of insuline.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                  synthol is geen anabool maar complete rotzooi.

als je hugh wilt worden kun je hgh nemen in combi met test en deca. als je nog sneller wilt voeg je er igf1lr3 aan toe of insuline.
                  "synthol is geen anabool" t is zeer zeker geen anabool nee, maar wel part of the game will niet weten hoeveel bb in spuiten om vollere schouders of uuuh u name it te creeren

"synthol complete rotzooi" weet ik niet wil ik ook niet beweren

Bigg like this leroyw???
                  YouTube - Jay Cutler Mr. Olympia 2007
                  YouTube - Paco Bautista 1
                  We like it

Comment

Het gebruik van Synthol houdt niets anders in dan de spier oppompen door er vetzuren in te spuiten. De geïnjecteerde spier neemt hierdoor wel in omvang toe, maar niet in kracht of kwaliteit. Sterker nog,door de vorming van bindweefsel en de aanwezigheid van al die vetzuren zal de spier niet meer goed kunnen samentrekken en dus feitelijk aan kracht verliezen. Daarnaast brengt het intramusculair injecteren van zoveel vetzuren grote risico's met zich mee: ontstekingen, longembolie, het afsterven van spiercellen en een verhoging van het LDL-cholesterol.

dit krijg je als je synthol neemt veel plezier er mee.
                    Last edited by baricade; 01-10-2007, 20:45.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      "synthol is geen anabool" t is zeer zeker geen anabool nee, maar wel part of the game will niet weten hoeveel bb in spuiten om vollere schouders of uuuh u name it te creeren

"synthol complete rotzooi" weet ik niet wil ik ook niet beweren

Bigg like this leroyw???
                      YouTube - Jay Cutler Mr. Olympia 2007
                      YouTube - Paco Bautista 1
                      zo groot wordt je nooit zonder groeihormonen. red je met alleen test en deca niet.

Comment

thx

Bedankt voor de filmpjes vind ik leuk om te zien, en inderdaad in de toekomst zal het best eens kunnen dat hgh ga nemen met insuline maar dat is nog voor een later stadium..... Mijn grote voorbeeld op dit moment is Marius Pudjanowski ik vind die kerel echt bruut sterk....ik probeer zo droog mogelijk te blijven en toch groot te worden... ik vind 90 kilo zeker niet groot, ik hoop met deze kuur toch wel op de 100 kilo uit te komen dat is me streven, alles wat ik extra kan pakken zie ik als verlies na mijn kuur ( hoop ik ). in week 5 zit ik eigenlijk al met de volgende kuur in me hoofd maar laten we eerst dit afwachten.... zondag begonnen met oxy en gister al 1 kg gepakt wat erg snel is vind ik....zondag gaat me volledige kuur beginnen. Synthol lijkt me eerlijk gezegd helemaal niks en zal ik ook niet gaan gebruiken....... Veel dicipline, rust en eten en je kan heel ver komen met je kuurtjes dat heb ik al gezien aan een paar maatjes van me die 135 kg waren alleen van het kuren.

Iedereen bedankt voor de posts....

Comment

marius pud....

hopelijk krijg ik het plaatje erin want heb dat nog niet gedaan hier, maar dit is marius voor degene die hem nog niet kennen...
                          Attached Files

Comment

Originally posted by baricade View Post
                            zo groot wordt je nooit zonder groeihormonen. red je met alleen test en deca niet.
                            99,999% haalt dit zelfs nooit met alle as en peptiden van de wereld. Dit zijn pure genetische freaks.
                            the one and only tabata overlord

Comment

gege.. iemand die mariuz niet kent hiero. lol.
                              135kg kan zeker leroyw. maar hoe groot waren die gasten van zichzelf al?
                              ik heb zwager. een echte meso. die ziet er echt uit alsoftie al tig keer gekuurd heb. redeluk beetje vet, maar breed jonge... poeh..
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                                hopelijk krijg ik het plaatje erin want heb dat nog niet gedaan hier, maar dit is marius voor degene die hem nog niet kennen...

yep zeker ken ik die meerdere malen in echt gezien maar ja dat krijg je ook als je bij jarno hams op de sportschool traint dan zie je al die lompe gasten haha. grote gast grote borstkas en mega armen en super lenig doet nie alleen sterkste man maar ook nog vechtsport er bij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X