begonnen met kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• begonnen met kuur

nou kon het toch niet laten en ben vandaag begonnen met oxy's

ga 10 weken kuren waarvan ik eerst 4 weken oxy zou nemen heb dat toch maar 5 a 6 weken ingepland, ik hou jullie op de hoogte van hoe het gaat.

Mijn vraag is eigenlijk of iemand dit weet: Ik ben dus vandaag aan oxy begonnen ( 100 mg )maar zat nog aan creatine 3de week of zo, nou wil ik dus weten heeft het voordeel om nu nog met creatine door te gaan??

zou dat niet juist een dubbele werking hebben, dus meer kracht?

als iemand ervaring heeft of er meer van weet hoor ik het wel.
    thx

Bewaar je crea lekker voor na je kuur zou ik zeggen zo kan je een beetje de terugval opvangen...maar je zegt je wil 10 weken kuren waarvan je begint met oxys.
    Wat wil je hiernaast gaan nemen of zetten dan in die tien weken?

Comment

antwoord

wat te nemen...

week 1 t/m 10 400 norma en 500 enanthate waarvan week 5 en 6 600 norma en 750 enanthate.... en eerste 5 a 6 weken oxy erbij....wou 4 weken doen, maar ik kijk nog hoe het gaat lopen anders 5 of 6 weken....

Comment

heb zelf creatine gebruikt tegen t einde van mijn kuur en uuuh ja is de moeite waard overdreven veel kracht moet je niet op rekenen heeft mn crash beetje opgevangen met nadruk op beetje, op een gegeven moment merk je gwoon dat golden gear is uitgewerkt en ja alles ff iets zwaarder wordt vollere look hou je wel vast maar goed zal wel vocht zijn
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

creatine

Ja ik gebruik creatine ook altijd na mijn kuur, maar daarom vroeg ik het me juist af, is het niet een idee om creatine juist als extra te gebruiken tijdens een kuur?

Het lijkt me niet dat een kuur creatine aanmaakt..

Comment

Originally posted by leroyw View Post
            Ja ik gebruik creatine ook altijd na mijn kuur, maar daarom vroeg ik het me juist af, is het niet een idee om creatine juist als extra te gebruiken tijdens een kuur?

Het lijkt me niet dat een kuur creatine aanmaakt..
            is zeker goed om creatine in je kuur te doen, je kunt het altijd wel door nemen af en toe keer paar weken rust tussen nemen, nee idd je kuur maakt geen creatine aan maar je eigenlichaam wel.

Comment

oxy is pure kracht anabool. zou mij verbazen dat creatine nog wat toevoegt. de reden dat ik het NIET zou doen is: oxy = veel vocht, creatine = vocht, dus combi is heel veel vocht. (logisch beredeneerd)
              wat je wel moet doen bij gebruik oxy: na je training een asperine nemen, om je bloed beetje dun te houden. (bloeddruk niet de pan uit laten rijzen)
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

aperine

Ik ben tegen asperines omdat die eigenlijk een stuk verdoven in je hersens, over die bloeddruk vertel eens?

het gekke is van anabolen, iedere keer als je denkt alles te weten komt er weer wat op de proppen wat je nog niet hebt gehoord dat is wel het leuke van een forum

Comment

Even wat info :

Anabolen stimuleren het beenmerg tot de aanmaak van extra bloedlichaampjes, waardoor de hoeveelheid bloed toeneemt. Het rondpompen van deze extra hoeveelheid bloed gaat gepaard met een hogere bloeddruk, het systeem wordt meer gevuld. Er komt meer druk op het geheel te staan, omdat er een grotere hoeveelheid bloed door dezelfde bloedvaten gepompt moet worden.
                  Door het gebruik van anabolen wordt het natrium-kalium evenwicht in het bloed verstoord, waarbij de hoeveelheid kalium zal dalen. Een evenwicht dat van belang is voor de vochtregulatie in het lichaam. In reactie daarop gaat het lichaam extra vocht vasthouden. Hierdoor wordt de druk op de bloedvaten vergroot en zal de bloeddruk nog meer stijgen.

Oxy staat erg bekend voor het vocht vasthouden en de aanmaak van rode bloedlichaampjes.
                  Met aspirine houd je je bloed dun, maar zal niet voorkomen dat de bloeddruk stijgt.
                  Want aspirine zorgt niet, dat je geen vocht vasthoudt, dus je bloeddruk kan alsnog stijgen.

Greetz.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                    Even wat info :

Met aspirine houd je je bloed dun, maar zal niet voorkomen dat de bloeddruk stijgt.
                    Want aspirine zorgt niet, dat je geen vocht vasthoudt, dus je bloeddruk kan alsnog stijgen.

Greetz.
                    Wauwwww mooie info.

maar eeh ff logische beredeneerd misschien heeft duretica een toegevoegde waarde
                    We like it

Comment

Dus een oxy only kuur?

Dat krijgt direct mijn stem als slechtste kuur die er is. Enorm veel bijwerkingen voor een zeer matig eindresultaat.
                      the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X