Vragen, vragen, vragen......

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen, vragen, vragen......

Hier weer een nieuwe vraag ( lieve kuikbuiskinderen haha ),

Wie weet hoeveel stoffen het roken stopt? ik bedoel hoeveel breekt het echt af.....wat zou bv de winst zijn op korte en lange termijn als je niet rookt?

Er zullen hier al wel veel mensen niet roken maar ja ik wel jammer genoeg... ik weet dat roken je voedingsstoffen afbreken...

discussie gestart..........lol

o ja

O ja even ter info...........ik heb dit hier bij anabolen neergezet omdat ik zelf met een kuur bezig ben en ik gewoon wil weten wat het effect kan zijn als ik ermee zou stoppen.... ( wat moeilijk is )

Comment

met google kun je veel vinden of roken en wat het met je doet.

Comment

Los van het negatieve apect op longen, keel en hart- en bloedvaten verminderd roken je vitamine C gehalte.

Comment

IK kwam 3 kg aan toen ik stopte!!!!

Comment

ZOu goed kunnen je stofwisseling word namelijk iets trager en je gaat vaak meer vreten

Comment

Toen ik 2 jaar geleden stopte met roken liet ik mezelf lekker 6 kg aankomen. Moet je gewoon ff totally no problemo mee hebben. Beter ff snoepen dan roken. Toen ik commentaar van een vriendin kreeg ben ik met een strak dieet begonnen en uiteindelijk iets van 8 kg afgevallen. Als ik moet dieten ga ik altijd voor low-carb, dus beperkt brood, pasta, aardappelen, rijst en overige suikers en koolhydraten.

Comment

tijd

hey rob, die 6kg heeft dat 2 jaar geduurd? ik ben eens 6 weken gestopt maar ben toen niet echt aangekomen, wat zou daar ongeveer de tijd voor zijn voordat je lichaam gaat aankomen van het stoppen met roken?

Comment

Volgens mij is het heel miniem als je zou stoppen met roken dat je aankomt, het is wel dat de meeste die stoppen met roken beginnen te snoepen en daarvan aankomen. Het zal een eeuwig durende discussie blijven,de ene mens reageerd ook anders als de andere, het agressief rondlopen als ik geen sigaret mag opsteken heb ik er niet voor over. Ik neem elke dag ter compensatie een gram vit. c, zal wel niet hetzelfde effect hebben als stoppen maar het is nu zo

Grtz
                  stil growing

Comment

Nog ff over die 6 kg. Ik stopte met roken en ging direct strak op dieet. Ikke wordt geen vetklep dacht ik. Met stoppen had ik weinig moeite, ik was er echt aan toe om met roken te kappen, alleen kreeg ik snoeptrek na ongeveer 6 weken. Ik hield mijn dieet dus niet meer goed vol, was de motivatie kwijt en moest gewoon af en toe iets in mijn bek hebben. Ik kwam 6 kg aan in ongeveer 2 maanden en verloor vervolgens ongeveer 8 kg in de 3-4 maanden daarna. Ik wordt gek als een vriendin tegen mij zegt dat ik 'een schattig buikje heb'.

Comment

Originally posted by Rob Weber View Post
                      Ik wordt gek als een vriendin tegen mij zegt dat ik 'een schattig buikje heb'.
                      haha, sorry das idd lelijk, is toch nog niet zo ver dat je je ...... niet meer kan zien he dat lijkt me verschrikkelijk

aankomen is moeilijk maar er af krijgen lijkt mij moelijker, maw zorg niet dat t zo ver komt

dr is maar 1 remedie en dat is minder eten/snoepen.
                      Last edited by onderhandelen; 25-10-2007, 13:37.
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Nou, ik kan mijn shag nog elke dag bewonderen. No problemo. Ik denk alleen dat ik relatief meer vocht vasthou dan de gemiddelde sporter. Dat kan aan de medicijnen liggen die ik ook moet gebruiken. Snoepen doe ik niet, roken evenmin en mijn drinken beperk ik tot een wodkaatje Red Bull ofzo op een party. Ik heb het bulken wel tot een kunstvorm verheven, dus mijn algehele kcal opname moet ik wat verminderen. Op weer naar het 6-pack!!!

Comment

Originally posted by leroy View Post
                          Hier weer een nieuwe vraag ( lieve kijkbuiskinderen haha ),

Wie weet hoeveel stoffen het roken stopt? ik bedoel hoeveel breekt het echt af.....wat zou bv de winst zijn op korte en lange termijn als je niet rookt?

Er zullen hier al wel veel mensen niet roken maar ja ik wel jammer genoeg... ik weet dat roken je voedingsstoffen afbreken...

discussie gestart..........lol
                          Ben nu 4 weken gestopt met roken,en 8 kilo zwaarder geworden.Merk nu ook dat ik meer lucht krijcht.Conclusie.Stoppen met roken is net dianabol,je wordt er vet en agressief van.
                          oldpride.nl

Comment

heb nog nooit gerookt. toen ik 16 was woog ik 120 kilo binnen een jaar ben ik afgevallen na 85 kilo. ben nu al weer 110 kilo maar dan aan spier massa haha.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                              heb nog nooit gerookt. toen ik 16 was woog ik 120 kilo binnen een jaar ben ik afgevallen na 85 kilo. ben nu al weer 110 kilo maar dan aan spier massa haha.
                              Vandaar, baricade
                              oldpride.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X