ziek zijn in kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ziek zijn in kuur

Denk dat veel mensen het wel eens hebben meegemaakt, ziek worden of zijn in je kuur....

mijn zoontje had kroep, dat is ziek zijn met keelpijn enz... Nu is de keelpijn over geslagen naar mij toe, hij heeft nu koorts dus vaak wakker snachts ik ben met oxy bezig op dit moment en wil gewoon doortrainen ook al voel ik me niet lekker.....
    Als je je dus zo voelt is het dan niet zo dat je met trainen juist die bacterie eruit zweet? is het verstandiger om juist ff uit te zieken of gewoon door te trainen.. ik moet vandaag ook trainen maar heb het idee dat ik een vaatdoek ben, gister ook getraind en was erg zwaar met veel hoesten erbij....
    wat is wijsheid????

was tijdens mn kuur ook ziek ben gwoon door gaan trainen heeft 14 dagen geduurd
    moet zelf kijken hoe vaak je kan trainen

sterkte
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

In Aziatische landen gebruiken ze een mondkapje.
      Ik zou proberen door te gaan met trainen.
      Let wel op dat je lichaam nu meer rust nodig heb en probeer vroeg naar bed te gaan.
      Het beste met je
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

dank je

bedankt voor de zorgen, tja kleine vaak snachts wakker dat breekt echt op, ik ben behoorlijk moe maar moet gewoon trainen, ik hoop dat het kort aanhoud.... ben maar wat eerder begonnen met deca en enanthaat in de hoop dat dat vanaf de 2de week een beetje mijn ziektes weghoud...

Ik hou het hier op de hoogte hoe het gaat...

Comment

Ik zou extra vit C nemen en ook een flinke dosis eginaforce erbij.
          Als het echt erg is zou ik een paardagen niet trainen dan herstel je velemalen sneller.
          Who's the Chef

Comment

bedankt voor info, ben al extra vitamine aan het slikken en heb eigenlijk straks getraind maar ging echt zwaar kut, normaal zit ik ongeveer op 100 kilo bankdrukken, en nu had ik moeite met 70 kilo en snel moe, ik ga vandaag vroeg slapen en hopen dat het morgen over is...

bedankt voor info....

Comment

echinaforce is zeker aan te bevelen.
              En sla een dagje over met trainen .

Ha been lekker uitgerust?
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...