progressie kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nachie uit

ik weet zeker dat ik er vanavond last van ga hebben, ik heb zondag namelijk ook heel slecht gegeten en dankzij de kuur zal het geen week duren om terug te komen maar ben wel 2 kilo kwijt wat me wel weer een week gaat duren.

Aanrader: Niet Doen.... ik heb het weer even geleerd, soms moet je weer even op je bek gaan om het weer te beseffen... thx voor de reply's

oh en fitnessfreak moest lachen om je reply, ben gelukkig niet de enige die op zijn bek gaat....

By the way, ik vind dit een leuk forum ben lid van meerdere maar ze overtreffen het hier zeker niet....
    leuke groep mensen

Comment

training

Nou net getraind en had verwacht dat het niet ging, maar ik was sterker dan ooit ook al heb ik een nacht doorgehaald.... met schuin dumbles drukken pakte ik de laatste set altijd op 2 x 40 kilo. ik kon nu 3 setjes doen en het ging nog goed ook, denk dat de kuur nu gaat werken zal elke zondag posten hoe het ervoor staat, me kracht gaat nu ineens omhoog dus groeien kan niet lang meer uitblijven......

Comment

Goed te horen, en veel succes. Keep us posted!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by leroyw View Post
          By the way, ik vind dit een leuk forum ben lid van meerdere maar ze overtreffen het hier zeker niet....
          leuke groep mensen
          was dit dan leroyw, komt dit door t kuren of door nacht doorhalen hehe
          maar is idd leuk forum

zoveel mensen zo veel wensen ofzo iets....

moet minstens dubbele uit te halen zijn leroyw aan kracht 80 kg moet te doen zijn, als je t een beetje goed doet
          Last edited by onderhandelen; 23-10-2007, 14:14.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Is echt moeilijk hoor, geen nachten doorhalen. Ik zit middenin het kinky partycircuit. Op mijn laatste feessie al die meiden: ooohhhh, ben je groot geworden!!! Ga komend weekend hard voor mezelf wezen. Ik blijf thuis, ga om 10 uur naar bed en zondag om 9 uur 's ochtends naar de gym!

Comment

doorgaan op oxy is idd niet slim, zo al belastend voor je lever genoeg. Of je van oxy groeit daar twijfel ik serieus aan, tijdens het gebruik en nog iets erna ga je goed, je wordt sterker (gewoon omdat er meer vocht aanwezig is in je spieren), maar eens ermee gestopt verlies je alle kracht weer, ik vindt dit toch mentaal serieus zwaar, tijdens de kuur 160 kg bankdrukken, je stopt ermee en alles is uit je lijf en je kan maar 150 meer bankdrukken.

Plus het aankomen in gewicht van oxy is ook niet moeilijk he, nee sorry oxy vindt ik nu eens het slechtste as dat er bestaat, maar natuurlijk doet iedereen wat hij denkt dat het beste is

Grtz
              stil growing

Comment

Originally posted by Rob Weber View Post
                Is echt moeilijk hoor, geen nachten doorhalen. Ik zit middenin het kinky partycircuit. Op mijn laatste feessie al die meiden: ooohhhh, ben je groot geworden!!! Ga komend weekend hard voor mezelf wezen. Ik blijf thuis, ga om 10 uur naar bed en zondag om 9 uur 's ochtends naar de gym!
                haha hard voor je zelf zijn man 10 naar bed 9 uur dr uit.

No spang of zo iets je mag ook om twaalf, een of twee naar bed
                om 9 uur dr uit op een zondag liever niet. 8 uur slaap is volldoende

Ik snap sowiezo niet hoe jullie dat kunnen man nacht doorhalen, had altijd veel slaap tijdens kuur 10, 11 uur was niet abnormaal daarna eten en trainen
                ja is een beetje eenzijdig leven ja resultaat mag er wezen na 5 mnden zit nog steeds op 10 kg
                We like it

Comment

doorhalen

onderhandelen das niet zo moeilijk, komt drugs bij kijken he dan blijf je vanzelf wel wakker......

das vaak ook het moeilijke in een kuur en met het hele trainen de dicipline, vooral in je kuur dan wil je op een gegeven moment graag gezien worden om naar reacties te kijken dan ga je dus maar even 1 x stappen.....klap......boem,,,, weekend rot thuis lol.... gaan weer een paar kilo's, kost je weer 1 week om terug te komen, gevoel?? depri dus nog maar een keer stappen enz enz....

vicieuze cirkel voor velen....

Comment

respect dude je bent eerlijk leroyw

ff on topic hoe gaat t er nu mee??
                    We like it

Comment

verloop

deze week zie ik als verloren wat die vrijdag begon, heb daarna even niet goed gegeten en ben 2kg af gevallen door dat grapje, morgen (vrijdag) ga ik weer een frisse start maken en me best ervoor doen anders heeft het weinig zin, het is een beetje zonde van het geld.

Onderhandelen over je vorige mail, weet je wat het is eerlijkheid duurt het langst ik schaam me niet voor de dingen die ik doe, door open te zijn hoef je ook nooit iets te verbergen voor iemand..

hou jullie op de hoogte again...

Comment

schamen dude nergens voor nodig, je moet doen waar je je lekker door voelt
                        en die 2 kg zal wel vocht zijn, na avondtje jumpen vliegt dat er zo af
                        We like it

Comment

progressie

Zaterdag nu, en gister 600 mg deca en 750 mg enanthaat, reden ( mensen ik weet dat het niet een goeie reden is dus daar hoef je niet op te reageren maar is gewoon voor mijn eigen gevoel ) iets meer genomen met het idee de verloren week in te halen.
                          Gister weer voor het eerst echt goed wezen trainen na een week dom te zijn geweest, ik had er zin in en ging ervoor ik had geen verlies maar ook nog geen winst in kracht, tja dat is mijn eigen schuld, ik ga er nu weer voor dus hou jullie op de hoogte. Het is toch moeilijk vaak uit een vicieuze cirkel te komen dat heb ik gemerkt deze week maar vaak door hier posts te lezen weet je toch weer waarvoor je het doet....
                          Het gekke is dat ik de ene dag bv 94 weeg en dan s'avonds weer 92 het blijft maar schommelen ertussen... ( betekend meer eten, maar ja dat is soms moeilijk als je geen tijd of honger hebt ) Gister maar snel pot vitamine b gehaald in de hoop dat ik meer honger krijg...

Comment

train je alleen leroyw?
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

training

ja op dit moment alleen ja, me maatje is ergens anders gaan wonen, maar binnenkort ga ik weer met iemand samen trainen...

ik vind alleen trainen vaak prettiger, je kan je eigen keuzes maken en bepalen hoe lang je gaat trainen, als ik iets niet red vraag ik in de sportschool om hulp.

Comment

Mooi eerlijk verhaal.
                                Denk dat er een hoop zijn die het ook ervaren en het niet vertellen.

Suc6 kerel.
                                Zou alleen wel de dosis weer op normaal nivo houden
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X