progressie kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en huppa

en huppa na gister onwijs goed getraind te hebben toch weer wezen stappen........begin me af te vragen waarom ik kuur.... het moet nu echt ff een keer stoppen, denk dat ik maar gewoon me vrienden even ga boycotten want als ik hun zie gaat het niet goed. En we gaan weer opnieuw......

mocht dit zo doorblijven gaan, zal ik zelf de stap nemen om de kuur vroegtijdig te beeindigen want het heeft geen enkele nut nu, hopelijk is het een waarschuwing voor mezelf......of kuren......of feesten.... mooi zijn of lelijk worden.... keuze is niet moeilijk te maken....

been bedankt voor je reply... ( en de rest natuurlijk )

Comment

Leroyw ik ken jou situatie heb er zlef ook vaker ingezeten.Mag ik je een tip geven stop de kuur want al zou je de kuur volmaken ga je na de kuur 3 keer zo hard los en verlies je alles zowieso weer.
      Die drang blijft groot naar as maar als je er nog niet klaar voor bent (en dat maakt niet uit waardoor)door vrienden door drugs noem het maar op moet je geen as gebruiken want je voelt je 12 weken een god zo lekker voel je je maar daarna stap je weer in je ouwe leventje en verlies je alles weer. As en drugs-alcohol gaan niet samen.

Dus leroyw ga gewoon lekker trainen maak gewoon volle weken zodat je beetje op zelfde niveau blijft(en beetje vooruitkomt) en als je al je losse haren kwijt bent en al je voeding op orde heb dan misschien weer aan een kuur overwegen. want op deze manier word je alleen maar depri van dat ga ik nu al merken aan je posts.

eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by leroyw View Post
        en huppa na gister onwijs goed getraind te hebben toch weer wezen stappen........begin me af te vragen waarom ik kuur.... het moet nu echt ff een keer stoppen, denk dat ik maar gewoon me vrienden even ga boycotten want als ik hun zie gaat het niet goed. En we gaan weer opnieuw......

mocht dit zo doorblijven gaan, zal ik zelf de stap nemen om de kuur vroegtijdig te beeindigen want het heeft geen enkele nut nu, hopelijk is het een waarschuwing voor mezelf......of kuren......of feesten.... mooi zijn of lelijk worden.... keuze is niet moeilijk te maken....

been bedankt voor je reply... ( en de rest natuurlijk )
        Je moet een keuze maken kerel. Of je wilt met je kuur knallen of met je matties chillen en genieten van alles wat verboden is in bb wereld.
        Ook al train je kun je alsnog uitgaan. Echter moet je het dan wel binnen bepaalde perken houden.
        1 Niet drinken en geen drugs.
        2 Neem van tevoren voldoende kh (langzame) en eiwitten (trage/ melk) in.
        3 Drink voldoende water tijdens het uitgaan.
        4 Neem BB repen mee voor als je echt iemand bent die veel eet.
        5 Bij thuiskomst water/ eiwitten/ kh innemen en slapen.

Dus keuze maken wat je wilt.
        Anders ben je gewoon je tijd en geld (ook je lichaam) aan het verspillen.

Good luck!

Comment

wow wat een hq post opeens, heren

AMEN
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

Originally posted by Achilles View Post
            Je moet een keuze maken kerel. Of je wilt met je kuur knallen of met je matties chillen en genieten van alles wat verboden is in bb wereld.
            Ook al train je kun je alsnog uitgaan. Echter moet je het dan wel binnen bepaalde perken houden.
            1 Niet drinken en geen drugs.
            2 Neem van tevoren voldoende kh (langzame) en eiwitten (trage/ melk) in.
            3 Drink voldoende water tijdens het uitgaan.
            4 Neem BB repen mee voor als je echt iemand bent die veel eet.
            5 Bij thuiskomst water/ eiwitten/ kh innemen en slapen.

Dus keuze maken wat je wilt.
            Anders ben je gewoon je tijd en geld (ook je lichaam) aan het verspillen.

Good luck!
            Dat niet stappen zonder alcohol vind ik wel moeilijk. Ik ga elke week op stap, en ik probeer zo min mogelijk alcohol binnen te krijgen, maar het is lastig. Zo had ik gisteravond 2 biertjes op, in de hoop dat 1-2 biertjes me wat losser zouden maken, maar het werkte gewoon niet. Dan staat iedereen om me heen nogal uitbundig te zijn en dan sta ik daar een beetje als een zoutzak, dat maakt het toch allemaal wat minder leuk. Maar goed, doorzetten natuurlijk.
            Aan de topic starter: succes met je keuze!

Comment

je kunt rustig uit gaan als je kuurt eet de hele dag goed veel kh en eiwit rijk voedsel. alchol kun je rustig nemen geen invloed op aas wel met mate. eet tijdens het uitgaan

Comment

@baricade sorry hoor maar heb je ze wel helemaal op een rijtje met dat het geen invloed heeft op je kuur?
                Alleen al voor je lever behoud moet je geen alcohol tijdens je kuur drinken want je lever heeft het al zwaar genoeg met het verwerken van je as.
                En als je niet kuurt heeft alcohol al een nadelig effect op je vooruitgang dus tijdens je kuur ook.

Comment

Originally posted by dino21 View Post
                  @baricade sorry hoor maar heb je ze wel helemaal op een rijtje met dat het geen invloed heeft op je kuur?
                  Alleen al voor je lever behoud moet je geen alcohol tijdens je kuur drinken want je lever heeft het al zwaar genoeg met het verwerken van je as.
                  En als je niet kuurt heeft alcohol al een nadelig effect op je vooruitgang dus tijdens je kuur ook.
                  als je keer avond drinkt is niks mis mee groei je nog net zo hard. als je aan je lever wilt denken kerel dan moet je helemaal geen aas gebruiken.

Comment

Sluit ik me volledig bij aan, een beetje drinken zal echt niet levensbedreigend zijn, of je hele kuur naar de klote helpen.
                    Drugs, daarentegen wordt een ander verhaal, dat breekt je heel hard af, fysiek en mentaal.

Comment

Ik zeg ook niet dat het levensbedreigend is of dat het je hele kuur zal verneuken.
                      Maar het heeft wel invloed erop het gaat groei tegen ook in je kuur alleen door al de as in je lichaam blijf je wel doorgroeien ja maar als jij elke keer alcohol blijft drinken had je meer uit je kuur kunnen halen.

@baricade dat is appels met peren vergelijken dat als je aan je lever wilt denken moet je helemaal niet aan de as gaan.
                      Nu ga je het dubbelop doen dus je kan er gewoon beter van af blijven in je kuur.
                      Als je kuurt moet je het wel verstandig doen zodat je lichaam het minst te verduren krijgt.

Comment

leroyw; de vraag stelde ik omdat ik het vermoedde uit je 'weekindeling' . haha. als ik het zo mag noemen. geloof mij, als jij een goede trainingspartner hebt ga je veel beter trainen. dat heb ik allang gezien. dus ik hoop dattie nieuwe idd een goeie is. dan komt het helemaal goed
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zeg ook niet dat het levensbedreigend is of dat het je hele kuur zal verneuken.
                          Maar het heeft wel invloed erop het gaat groei tegen ook in je kuur alleen door al de as in je lichaam blijf je wel doorgroeien ja maar als jij elke keer alcohol blijft drinken had je meer uit je kuur kunnen halen.

@baricade dat is appels met peren vergelijken dat als je aan je lever wilt denken moet je helemaal niet aan de as gaan.
                          Nu ga je het dubbelop doen dus je kan er gewoon beter van af blijven in je kuur.
                          Als je kuurt moet je het wel verstandig doen zodat je lichaam het minst te verduren krijgt.
                          ik kuur verstandig ik rook en ik gebruik geen drugs. ga 1 keer stappen in het weekend en dan drink ik wat en groei als kool dus 1 avond keer drinken zal je kuur echt niet belemmeren morgen krijg ik bloeduitslag zal je het laten weten wat de uitkomst.

Comment

DAt jij af en toe wat drinkt moet je dan ook zelf weten niks mis mee ieder doet wat ie zelf goed dunkt.
                            Maar je moet dan niet in een topic zetten dat drank geen prolbeem is bij as gebruik want dan kunnen jongeren die niet echt verdiept hebben in as gebruik en wel aan het kuren zijn dat het allemaal niet erg is om alcohol erbij te nemen.

En wat valt er nou aan je bloeduitslag te zien of het je kuur belemmert heeft???

Comment

Originally posted by baricade View Post
                              als je aan je lever wilt denken kerel dan moet je helemaal geen aas gebruiken.
                              dit is een drogreden
                              Mee eens wilt immers zo lang mogelijk mee doen of .......
                              Beter voorkomen dan genezen zeggen ze.....
                              als je aan de as gaat gebruik je verstand, weet wat je doet. Je kan je lichaam ernstig verkloten .......
                              Dat wil niet zeggen dat je niet drankje kan nuttigen ofzo maar uuuh ja vaak blijft daar niet bij en wat is met mate voor de 1 een kratje voor den ander 1 of 2 drankjes en jaa is een extra aanslag op je...
                              Originally posted by baricade View Post
                              je weet waar je aan begint dat er risicos zijn maar dat gezeur er van iedere keer wordt ik ook wel zat je kunt er dit of dat van krijgen, je weet het en anders blijf er af dan ben je zeker.
                              Last edited by onderhandelen; 28-10-2007, 21:17.
                              We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                                dit is een drogreden

Mee eens wilt immers zo lang mogelijk mee doen of .......
                                als je aan de as gaat gebruik je verstand, weet wat je doet. Je kan je lichaam ernstig verkloten .......
                                Dat wil niet zeggen dat je niet 1 drankje kan nuttigen ofzo maar uuuh ja vaak blijft daar niet bij en wat is met mate voor de 1 een kratje voor den ander 1 of 2 drankjes en jaa is een extra aanslag op je...
                                ff vraagje aan jou ben je ook een roker dan?.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X