progressie kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volhouden kerel! Op het eind is het allemaal de moeite waard als je het goed doet. Ik blijf je log ook volgen hoor, ik denk dat je zeker wel gaat knallen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Veel gebruikt het weekend leroyw?
      is je kracht nog aan het toenemen?
      Ga volgende keer als je uitgaat alleen aan de ghb neem 2 biertjes erbij en je gat toch nog als een banaan en niet zwaar slecht voor je kuur als je dan toch wat moet doen doe het dan op deze manier. En vandaag gewoon weer knalle in de gym.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Yep LeroyW gewoon volhouden man!!! Als het weekend is begint er bij mij ook van alles te kriebelen, Dus weet precies wat je bedoeld gozer!! Afgelopen weekend ook weer helemaal naar de klote gegaan, (Welk weekend niet).
        Maar vandaag stond ik natuurijk wel weer in de sportschool!!

Succes verder met je kuur bro en hou het rustig he!!!

grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

op naar de 100

Iedereen bedankt voor het volgen en de toffe reply's dat is echt leuk om te lezen............Op naar de 100 REPLY's haha...

Ok net terug van trainen en ondanks dat ik uit ben geweest van het weekend word ik toch wel met de dag sterker om te zeggen ik ga voor het fitness, ik ben er zeker nog niet want zoals jij ook al zei fitnessfreak het weekend is wel moeilijk, kijk ik zit ook met een kleine die wel eens een nacht doorhaald door ziekte of wat dan ook, dan soms nog een de problemen met je relatie erbij tja dan is vaak de stap makkelijk gezet, maar ik geef niet op, vandaag dus wezen trainen en net klaar, ik ben niet afgevallen en niet bijgekomen wat ik wel knap vind na zo'n weekend, ik moet zeggen ik ben sinds de 4de week dat ik op 600mg deca en 750mg enanthaat zit nog niet zo hard omhoog gegaan met me kracht als nu, de 40kg dumbles omhoog drukken met schuine bank gaat makkelijk nu, staand met de touw en vanaf beneden omhoog trekken voor je biceps zit ik ineens op 100kg setjes ik sta er zelf ook versteld van, nu ik dit gevoel van kracht heb weet ik wat er zo gaat gebeuren...GROEIEN... ik denk dat de kuur nu echt gaat werken en daar hou ik jullie van op de hoogte, ik heb vroeger vaker testoviron gebruikt en was daar gek van maar als dit zo doorgaat word enanthaat me nummer 1, het duurd even voor het werkt maar als het dan werkt is het ook goed. ik ben ontzettend benieuwd wat de 6de week me gaat brengen maar ook wat deze week me bied. hou jullie op de hoogte en nogmaal ontzettend leuk die reply's.
          groet en fitnessfreak probeer het niet te doen zeg tegen jezelf deze dag niet, je moet eens proberen 1 weekend over te slaan en zien wat voor progressie je dan maakt.. ( waarschijnlijk ga je die week erop dubbel zo hard uit haha maar je weet dan wel hoe het kan zijn als je langer stopt ) als ik hier schrijf dat ik weer uit ben geweest voel ik me schuldig tegen over mezelf van waarom nu alweer, laat dat maar lekker knagen want dan is de progressie om te gaan stoppen begonnen.......iedereen veel succes met trainen. Na deze kuur 10 weken stoppen dan weer 10 tot 12 kuren en dan zal ik eens foto's gaan neerzetten van mezelf.dus ben voorlopig nog wel hier op het forum te vinden. Deze zomer word mijn zomer, ik kwam trouwens mensen tegen toen ik uitging die me niet eens meer herkende ( alleen van de periode dat ik zwaar aan drugs zat ) dat voelde heel goed.
          Bedankt voor het lezen.

Comment

Je moet helemaal geen tyfus dope gebruiken, het zit echt allemaal tussen je oren,je moet echt zorgen dat niet alleen je lichaam groter en sterker wordt maar ook in je kop.

Wat ik in het begin deed (ruim 4 jaar geleden), eerst een tijdje helemaal niet uitgaan, en vervolgens uitgaan, maar zeker niet met de "vrienden" van toen.
            Dat is de enige manier, wees maar eens hard voor jezelf.
            Je moet dus niet alleen de dope achter je laten maar ook je "vrienden".
            Als je dat niet doet wil je kennelijk dus nog niet stoppen; Think about it,

Comment

Je hebt gelijk zwaan.
              Je zal moeten kiezen op gegeven moment anders is het allemaal zonde van je geld en lichaam want je bent het allemaal aan het vergooien.

Want nu word je door de grote hoeveelheden as wel wat groter(lang niet het haalbare wat je zou kunne halen) maar geestelijk ga je achteruit vind ik.
              En je moet allebei groter worden vind ik.

Ik leefde tijd geleden precies zoals jou hoor leroyw dus weet waar ik over praat maar heb nu gekozen voor die mensen wat met rust te laten ga wel met ze om maar ga niet met ze uit want weet dat ik vatbaar ervoor ben en word met de dag sterker nu ik het doorzet om geen drugs en alcohol te gebruiken. Want in die tijd kuurde ik ook en kwam je lekker aan maar ging gewoon weer drugs en alcohol gebruiken en verloor alles weer.

Comment

gaat goed leroyw begint in je piek te komen

als mensen je niet meer gaan herkenen of van die rare bewegingen gaan maken als ze je zien lopen hahaha dan doe je t goed

als je niet oppast wordt je nog een aap hahaha

als je elke training hard kan trainen ga je idd groeien

hoeveel rust pak je trouwens??
                en wat eet je??

t is best wel kut om dit te lezen...... ik wil ook.
                Last edited by onderhandelen; 05-11-2007, 21:57.
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

Je mag toch bijna onderhandelen?

Comment

[quote=zwaan;402783]Je moet helemaal geen tyfus dope gebruiken, het zit echt allemaal tussen je oren,je moet echt zorgen dat niet alleen je lichaam groter en sterker wordt maar ook in je kop.

Wat ik in het begin deed (ruim 4 jaar geleden), eerst een tijdje helemaal niet uitgaan, en vervolgens uitgaan, maar zeker niet met de "vrienden" van toen.
                    Dat is de enige manier, wees maar eens hard voor jezelf.
                    Je moet dus niet alleen de dope achter je laten maar ook je "vrienden".
                    Als je dat niet doet wil je kennelijk dus nog niet stoppen; Think about it,[/quote

als ik kuur ga ik helemaal niet uit. dus januarie begin ik weer 9 maand lang aan de hgh kuur, dus 9 maand niet stappen. je kunt wel met die vrienden om gaan maar zelf zo sterk zijn om niet te gebruiken. als je wel gebruikt heb je de volgende dag weer spijt van.

Comment

• Ga je een log bijhouden van die kuur baricade?
                      Hoeveel iu ga je elke dag nemen en wat voor as ga je erbij nemen.
                      Altijd leuk een sth kuurtje

Comment

• Originally posted by dino21 View Post
                        Je mag toch bijna onderhandelen?
                        Nee man nog lange niet, eignlijk 14 dgn geleden ja maar uuh ik ben ziek... dunne al 4 wkn minder prettig

en uuh mischien ga ik t niet eens meer doen, gear verkopen ofzo

waarom omdat t best heftig is en ik t super super druk heb

maar ja lul nu zo omdat ik me slecht voel kut griep haha
                        Last edited by onderhandelen; 05-11-2007, 22:25.
                        We like it

Comment

• Kan je het tch gewoon bewaren voor een tijd wanneer je er wel de tijd voor heb?

Kan altijd wel van pas komen
                          Is toch meestal weer 2 tot 3 jaar geldig

Comment

• kuur

dino en zwaan het is heel makkelijk om te zeggen blijf van dit af en blijf van dat af, het ligt helemaal in de situatie hoe je leeft.......... ik zie bijna niemand meer van vroeger en ga al helemaal niet stappen met hun, mijn schoonouders hebben een kroeg en daar zitten ook mensen die wel eens wat nodig hebben ( wat maakt niet uit ) je komt daar dus wel eens en dan ben je toch vatbaarder vooral als mensen zeggen hey hoe is het en blah blah..... maar een klein iets, tuurlijk wil niemand gebruiken maar soms gebeuren die dingen, als je 13 jaar lang elke dag aan de troep hebt gezeten en je nu aan het knokken bent om iedere dag te vechten ertegen dan ben je evengoed al goed bezig, tuurlijk komt de dag snel dat ik helemaal niets meer van wil weten, elke kilo die ik erbij pak word ik sterker in me hoofd, toen ik begon was ik 73 kilo dus heb al super veel gegaind. Geef jullie gelijk dat je er niet moet aan zitten maar het is niet altijd even makkelijk en als jij dat herkent dino moet jij weten hoe dat zit. Dit gaat alvast me eerste weekend erbij worden dat ik niets doe, de kuur begint te werken en dat geeft alleen al een hele kick, zodra je stopt met de kuur ben je sterk genoeg maar in je kuur is het soms moeilijk om helemaal niets te gebruiken het lijkt wel of je dan meer zoiets hebt van ach het boeit me niet zoveel vandaag...steroiden he!!! denk dat veel mensen dat wel kennen van hun eigen kuur.

Comment

• onderhandelen

oh ja en onderhandelen veel beterschap met je ziek zijn, hopelijk is het snel over.
                              succes

Comment

• Originally posted by leroyw View Post
                                oh ja en onderhandelen veel beterschap met je ziek zijn, hopelijk is het snel over.
                                succes
                                Yo thnxx leroyw, jij ook veel suc6 in je kuur gwoon doorknallen
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X