progressie kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• training

nou vanavond getraind met iemand die het al meer dan 18 jaar doet en die is me toch fu%^^$ droog, heb nieuwe oefeningen gedaan vandaag voor me schouders en pff die voel ik nu nog, ook eens heel anders getraind, vanaf nu ga ik 3 tot 4 x in de week met hem trainen en hij gaat me helpen nieuwe oefeningen en anders te trainen, ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken voor mijn training. ik dacht dat ik al echt wel sterk was maar heb bv shoulder press met machine gedaan op 15 kg per kant, dan 30 herhalingen maar elke 10 anders en geloof me dat is zwaar en branden ook....
    hou jullie op de hoogte...........en ja ga de shit laten liggen ook van het weekend, geen gejank meer gewoon trainen,vreten,werken en slapen...

Comment

• he man ja je bent ook best gegroeid heb je straks nog gezien .
      hou vol en dan haal ik je niet in hhahaha
      laterz man

Comment

• groeien

haha dank je hilversum, dat is wel de bedoeling ja.......ben nog niet klaar heb nog 7 weken te gaan.......

Comment

• Originally posted by dino21 View Post
          Ga je een log bijhouden van die kuur baricade?
          Hoeveel iu ga je elke dag nemen en wat voor as ga je erbij nemen.
          Altijd leuk een sth kuurtje

zal proberen een log bij te houden maar ga niet elke week op de weegschaal staan. ga 9 maanden kuren. om de 3 maanden neem ik een ander aas dus dan zal ik een update geven hoe het ervoor staat na 3 maanden.

ik ga 5iu hgh zetten elke dag
          eerste maand begin ik met insuline 10iu op trainingsdagen
          en de eerste 3 maanden neem ik 1000mg testoviron 400mg deca en 200mg wintrol.

na de maand insuline neem ik 4 weken igf1lr3 en daar na weer insuline steeds4 weken om en om zo hele kuur door.

Comment

• raar...........?

Dit was even raar, gister wezen sporten en ben gewoon afgevallen maar in kracht vooruit gegaan, ik snap dat niet echt misschien spiermassa erbij en vocht kwijt maar dat lijkt me sterk in een kuur, het lijkt erop dat als ik de prik zet ik de eerste 2 dagen aankom en aan het einde van de week weer wat ben afgevallen, ik ga nu maar op zaterdag en woensdag prikken misschien helpt dat wat. Ik had eigenlijk meteen zoiets van waarom blijf ik zoveel eten als ik toch niet aankom......... morgen alweer het begin van de 6de week, shit wat gaat dat snel.

Comment

• Originally posted by leroyw View Post
              Dit was even raar, gister wezen sporten en ben gewoon afgevallen maar in kracht vooruit gegaan, ik snap dat niet echt misschien spiermassa erbij en vocht kwijt maar dat lijkt me sterk in een kuur, het lijkt erop dat als ik de prik zet ik de eerste 2 dagen aankom en aan het einde van de week weer wat ben afgevallen, ik ga nu maar op zaterdag en woensdag prikken misschien helpt dat wat. Ik had eigenlijk meteen zoiets van waarom blijf ik zoveel eten als ik toch niet aankom......... morgen alweer het begin van de 6de week, shit wat gaat dat snel.
              je moet altijd veel blijven eten niet alleen om aan te komen, maar ook op je spier massa blijven te behouden, ga je minder eten dan zul je je spier massa ook snel weer kwijt raken.

Comment

leroyw ik weet niet of je aan kuren toe bent je bent zo erg met het aankomen bezig, heb je btw wel echte shizzle
                Nee just joke's leroyw

stel een duidelijk/realistish doel visualiseer wat je wilt bereiken verplaats je daar naar, actie- reactie Positief blijfen denken zie mn onderschrift maar...... dus gwoon door blijven knallen sportschool in duiken en drukken bij elke druk moet je je goed voelen zo van Yeah i am the man, in the flow van show me the money, paar x in de spiegel kijken naar huis toe gaan lekker eten en genieten waar je nu in zit

Maak je niet druk man, gwoon door blijven eten trainen, gebruik de spiegel, je eigen well- being als referentie en paar x de weegschaal ipv elke week op de weegschaal te staan.

Personal coach nodig
                Last edited by onderhandelen; 09-11-2007, 14:18.
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

• haha

bedankt voor alle opmerking, ik hou alleen me log bij en ben zeer tevreden met hoe het gaat, alleen inderdaad eet de laatste dagen wat minder, ivm werken enz... je kan niet altijd 100 % blijven geven, ja misschien als je gesponsord word. ik ben niet bezig om wedstrijden te gaan doen maar gewoon om groot te worden, inderdaad om de 2 uur eten is het beste maar niemand die hier zit kan me wijs maken dat ie dat ze hele leven volhoud dat is gewoon bijna niet te doen, komt ook nog eens bij kijken Drugs... daar wil ik helemaal van afblijven en dit is me eerste dag van het weekend, ik ga niet weg dus deze dag is al goed, ik ga helemaal stoppen met die troep ( althans proberen ) groeien komt echt wel goed, volgende kuur komt in aantocht haha... nee joh ik heb nog dik 7 weken te gaan en het begint nu pas te werken, tuurlijk vind ik het leuk om op de weegschaal meer te wegen maar ik vind het niet erg als dat niet meer zo snel gaat, het komt toch wel.

thx voor filmpje weet niet waarom je die erop hebt gezet maar ok, als ik naar die gozer kijk dan doe ik daar niet van af vind ik.

Comment

thx voor filmpje weet niet waarom je die erop hebt gezet maar ok, als ik naar die gozer kijk dan doe ik daar niet van af vind ik.

Originally posted by leroyw View Post
                    Dit was even raar, gister wezen sporten en ben gewoon afgevallen maar in kracht vooruit gegaan, ik snap dat niet echt Ik had eigenlijk meteen zoiets van waarom blijf ik zoveel eten als ik toch niet aankom
                    Nee man was niet om jou te vergelijken met hen, ging mij meer om "the flow" die daar heerst, gwoon opper de top flow, daarom die movie. Je weet..... Actie- reactie, maw be pro-actief, positifff thinking----positifff energy enz enz
                    We like it

Comment

• hoe staat het er voor kerel?
                      Who's the Chef

Comment

• ervoor staan

hoe het ervoor staat, kut.......... ben nu op dit moment al 2 dagen wakker en je gaat pas spijt krijgen als het einde in zicht is....

ik heb gister nog wel een prik gezet maar ik stop ermee, ga eerst weer even op orde komen...althans ik zet 200mg en 250mg nog maar in de week.

vaak als ik de kuur begin, dan gaat het ook fout denk toch dat je dan minder controle hebt over jezelf.......ik wacht wel af hoe de volgende kuur gaat lopen...

testoviron/deca/oxy

bedankt allemaal...topic kan gesloten worden van mij bij deze.

Comment

• juiste beslissing genomen kerel
                          eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Ik zou helemaal stoppen en ovr 2 ween lekker beginnen met nakuren.

Hoop dat de dip mee gaat vallen kerel.
                            suc6 en hou ons op de hoogte

Bij deze gesloten
                            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X