Super massa kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super massa kuur

want vinden julie van de ze kuur werkt bij mij goed ik kuur al 3 jaar dus vrij zwaar

week 1 750 mg sustanon                          20 mg d bol p dag
           2 500 mg sustanon                          35      "'
           3 500 mg sustanon                          40        ''
           4 250 mg sustanon plus 3 stromba      35        ''
           5 250 mg sustanon plus 3 stromba      20         ''
           6 3 stromba                                   10          ''
           7 2 stromba                                
           8 2stromba   start met clomid

wat vinden jullie ervan???

Waarom sus? Zou toch voor test enth gaan.

Ik doe in dec me eerste massa cycle

Dat gaat worden:

Week 1-4: D-boll 30 mg dag
    Week 1-10: Test enth 500 mg week
    Week 1-10: Boldenone 400 mg week
    Week 12-15:Nakuren Nolva

Aangezien je al lang kuur zou dit je niets lijken?

Week 1-4: D-boll 40 mg dag
    Week 1-10: Test enth 750 mg week
    Week 1-10: Boldenone 600 mg week
    Week 12-15:Nakuren Nolva

Comment

Peter ik zou zowel de dosis van de d-boll als van de sustanon gelijk houden en niet op- en of afbouwen.
      Daarnaast zou ik er zeker deca bijpakken.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Peter, meeste mensen zeggen nu dat tapering (op en afbouwen van doses) uit de tijd is --> men is nu van mening dat je snel op een constant niveau van test levels moet blijven.

Je doet een frontload van sust en je gebruikt dboll in het begin; ik zou een van de twee doen niet beide. Reden waarom mensen dbol in het begin gebruiken is om een snelle start van de kuur te krijgen. Met andere woorden je begint in de eerste weken van de kuur al direct kracht en massa op te bouwen totdat de sust/test gaat werken na drie of vier weken.

De sust gaat meestal goed werken na drie a vier weken (grootste deel van sust wordt door langwerkende test gevormd). Als het goed gaat werken bouw jij je doses al weer af (meeste mensen kuren met sust minimaal acht weken). Een doses van 250 mg per week is laag voor iemand die veel AS ervaring heeft. Bovendien zeggen de meeste mensen dat als je 1 keer sust injecteer per week dat je test levels nogal gaan schommelen (vooral door de kortwerkende test die erin zit). Metsust heeft het helemaal geen zin om tapering toe te passen omdat het zelf een taperend effect heeft ingebouwd.

Ik neem aan dat de stromba's waar je het over hebt depot is (injects) a 50 mg/ml? Als het orals zijn zou ik het niet doen je neemt dan op een geven moment 2 orals te gelijker tijd --> te veel belasting voor je lever. Anyway 2/3 stromba's zegt niets over de doses.

De kuurtjes die beachboy voorstelt zijn i.m.o. goed maar ook zwaarder (vooral de tweede). Als je meer massa wilt kan je ervoor kiezen de boldenon te vervangen door deca (zou ik echter niet doen).

Er geldt echter als het bij jou goed werkt (misschien ben je bijv niet zo zwaar ofzo) en je bent tevreden met de winsten dan zie ik geen noodzaak om te veranderen. Je zegt dat het goed werkt; wat zijn je resultaten geweest op deze kuur in het verleden?

Comment

idd, niet op en afbouwen, dat is al lang achterhaalt.
          Verder is het wel een leuk kuurtje

Comment

ik begin altijd hoog in dosis en zak dan iets af at vele afbouwen is achterhaald net als lang na kuren
            verder is de stromba 1x depot =100 ml

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (peter1981 @ Jun. 29 2003,13:09)]ik begin altijd hoog in dosis en zak dan iets af at vele afbouwen is achterhaald net als lang na kuren
              verder is de stromba  1x depot =100 ml
              ok, je begint altijd hoog in doses, ddat is dus een frontload, maar wat je daarna zegt?? leg dat eens beter uit?

stromba 100 ml? moet dat geen 100 mg zijn? en dan nog? stromba depot is 50 mg?

Comment

In de bovenstaande kuur heb je geen frontload nodig. De d-boll begint meteen te werken en vervolgens kickt de sust er na een week of 3-4 in.

Greets...

Comment

bedoel ik jack 50ml 3 depot van 50 is dus

Comment

hou het op 50mg dan maar. 50ml is beetje errug veel.

je vraagt in een ander topic of het betrouwbaar is je as over internet te bestellen. hoe heb je het hiervoor dan gedaan?

ennuh... wat zijn je stats? ben nieuwsgierig!!

gr. bruce
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (bruce @ Jun. 29 2003,14:46)]hou het op 50mg dan maar. 50ml is beetje errug veel.

je vraagt in een ander topic of het betrouwbaar is je as over internet te bestellen. hoe heb je het hiervoor dan gedaan?

ennuh... wat zijn je stats? ben nieuwsgierig!!

gr. bruce
                      Ja, dat vind ik ook een beetje vreemd!

Grtz

Comment

ik vraag me dus af of over internet bestellen een o0ptie is omdat ik blij ben dat ik een goeie dealer heb die goede spullen levert dat is in mijn ogen een unicum ik bedoel dat goeie anabolen schaars zijn vandaar vraag ik me dus af of internet een optie is, niet voor me zelf ik vroeg t me gewoon af of dat betrouwbaar is

Comment

Duidelijk verhaal Peter.
                          Het is in mijn ogen niet betrouwbaar om het op die manier te doen. De redenen zijn al genoemd.
                          Ben nog wel benieuwd naar je stats

Greets...

Comment

ben 193 cm 103 kg moet wel een 5 kg vetten af

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (peter1981 @ Jun. 29 2003,17:30)]ben 193 cm 103 kg moet wel een 5 kg vetten af
                              Lol, ik ben 1.92 weeg nu 94.5, was 3 maanden geleden toen ik weer begon ook 103, nooit gekuurd echter.

Grtz
                              Ps: je kan online bestellen, zit er 1 in korea, die wel goed is, maar reteduur!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X