Goede nakuur ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede nakuur ?

ben nu in week 6 van mijn 10 weekse kuur

heb kickstart d-bol genomen 50 mg

1ste week 250 test-e en 200 deca

2de week 500 test-e 200 deca

3de 4de 5de 6e 7de en 8ste ook 500 test-e en 200 deca

9de 500 test-e

10de 250 test-e

ben nog aan het twijfelen over mijn nakuur weet iemand wat ik het beste kan nemen???

Greetz Geert
    To grow or not to grow that's the question
    alle kilo's moeten eerst naar binnen

Gewoon nolva only 3 weken lang 40-20-20
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

nakuur

komt weer de nakuur............je klap komt evengoed wel geloof me maar, ik gebruik nooit een nakuur, gewoon zorgen dat je blijft eten en goed trainen, verlies je wel vocht maar je kracht blijft.......tenzij je gaat stoppen met kuren voor misschien een jaar of langer dan zou ik HCG en clomid nemen, zodat je lichaam weer sneller op gang komt.

Comment

leroyw bijna niemand kuurt 10 weken op 10 weken af dus een nakuur is zker wel nodig.
        Je testproduktie word helemaal plat gelegd door de kuur en door de nolva word het weer sneller opgestart. HEt kan anders een jaar duren voordat je produktie weer op normaal niveau zit en dat kan dus tegenslagen geven op geestelijk gebied en lichamelijk gebied dus altijd een nakuur behalve als je hele jaar kuurt.

Comment

Kun je dan niet beter beginnen met je nakuur ergens in de laatste 2-3 weken van je kuur? Of drukt dit de resultaten van de kuur erger (zoveel minder spiermassa winst) dat de verliezen na de kuur minder groot zijn?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nakuur pas beginnen 3 weken na je laatste injectie.
            Wat je wel kan doen om tegen vallen tegen te gaan kwa kracht vinden sommige test prop in de 3 weken te nemen tot de nakuur.
            Heb het zelf 2 jongens aangeraden en die jongens reageerden er erg goed op hebben geen terugval gehad en alle kilos vast gehouden.

Comment

nakuur

als je goed mijn reply leest dino heb ik er ook bijgezegd als je stopt met kuren je het beste hcg en clomid kan nemen en dat de klap evengoed nog wel komt maar dit het meeste opvangt.....

en inderdaad ik kuur wel 10 op en 10 af dus daarom neem ik geen nakuur, moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een nakuur heb genomen omdat ik vind dat je lichaam vanzelf wel weer op gang komt, maar dit is voor ieder zijn eigen keuze.

general: tja ik weet niet of het goed is om al in je kuur te gaan nakuren, sommige zeggen van wel en sommige van niet het is nog niet echt bewezen wat nou beter is, maar het lijkt me dat als je je nakuur erin stopt en je bent nog steeds aan de anabolen je lichaam toch nog niet produceert omdat het al genoeg heeft en het dus niet nodig vind om te produceren.

Comment

nolva

trouwens nolva is om het oestrogeen tegen te gaan in je lichaam wat word gestart door de anabolen, het zal een minimaal effect hebben om je klap op te vangen....

Comment

ben ff weg van pc en staat al weer volgetypt wou ongeveer na nakuur 14 weken wachten en dan de volgende kuur pakken

is het dan wel handig om een nakuur te pakken?

nou alle tips zijn welkom

Greetzz Geert
                  To grow or not to grow that's the question
                  alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Hm.. oké. En waarom moet je pas beginnen met de nakuur 3 weken na je laatste inject dino? Trouwens als nakuur kun je toch ook nog humanobol erbij nemen ofzo? Scheen ook te helpen geloof ik.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik zelf kies liever voor nolva leroyw maar dat is natuurlijk eigen keus. Clomid heb je sneller kans op depressie en pukkels.En je hebt aan 40 mg nolva genoeg om je test spiegels omhoog te krijgen en van clomid heb je al snel 100 tot 150 mg nodig om dezselfde hoogte van je test spiegel bereiken.

Comment

trouwens nolva is om het oestrogeen tegen te gaan in je lichaam wat word gestart door de anabolen, het zal een minimaal effect hebben om je klap op te vangen....
                        Om de oestrogenen tegen te gaan tijdens je kuur zou ik liever proviron nemen elke dag 1 tab van 50 mg nemen.

Comment

@general Die 3 weken zijn omdat bij deca de esters nog 3 weken lang in je lichaam zijn en bij de test enthaat 2 weken.Dus dan heeft clomid of nolva nog geen zin want die zorgt er dan nog niet voor dat die het seintje aan je lichaam geven om weer test aan te gaan maken en na de 3 weken van de deca gaan ze dat seintje wel doorgeven.

Comment

Ah oké. Bedankt voor de uitleg Dino, wederom.

sigpic

Comment

voorkeur

is inderdaad zo dino het is waar je voorkeur naar uitgaat, hcg is toch wel heel goed spul moet ik zeggen, en clomid en nolva merk je niet echt veel van ondanks dat het in je lichaam weer wel heel veel doet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X