d- bol van prodigy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• d- bol van prodigy

ik ben sinds kort een kuurtje gestart met d- bol van prodigy erg goed spul en heb dat sinds een week gecombineerd met testo enahate en deca heb zaterdag de 2e spuit gezet en tot nu toe ben ik al erg tevreden maar wil natuurlijk meer. iemand ooit van prodigy gehoord en wat vinden jullie van mijn kuur

prodigy

Dat is wel heel toevallig net als ik een topic over prodigy start komt er hier een binnen.......als er meer mensen zijn horen we dat graag. ik heb ook gehoord dat het merk goed is, is van een nieuw ug lab en moet zichzelf nog bewijzen dus geen fake spul wat ik hoorde. Ik zit te twijfelen om het een te gaan proberen in mijn nieuwe kuur maar weet het nog niet zeker.

Veel succes hilversum en hou ons op de hoogte van je kuur dat is leuk.

Comment

hoeveel mg test en deca gebruik je hilversm?
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

d-bol

1e week 400 deca en 500 testo rest van totaal 10 weken 1x per week 200 dec en 250 testo en dan al 3 weken 40 mg d-bol

Comment

kuur

kijk gewoon aan hoe je gaat op 200mg en 250mg als je geen goeie resultaten behaald voor je gevoel kan je hem altijd nog even verhogen in week 4, normaal omdat ja langer niet hebt gekuurd moet dit wel knallen, maar onthou dat spuit pas in week 3 a 4 gaat werken....

succes

Comment

Mooie standaart begin kuur.
            Who's the Chef

Comment

dian

dank je denk wel dat deze zeker knalt!!! bedankt voor jullie reacties

Comment

diana

he mensen potje diana is bijna leeg nog 3 dagen heb al nieuwe besteld is echt top spul heb er nu 5kg bij in 4 weken dus ga nu nog 1 potje nemen en dan volgas door heb er trouwens ook deca en testo bij maar die gaan volgende week pas volgas werken !!
                gaat erg lekker dus groetjes

Comment

Zit er aan deze kuur ook een nakuur?

grts

Comment

Goed te horen! Veel succes en train ze. Keep us posted, voor zover je niet de hele dag in de gym hangt .
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

succes

hey man heb je vanavond gezien, en ja je bent zeker al gegroeid ja, geloof mij op me woord hilversum die spuit kuur gaat echt wel werken binnenkort ik heb het ook het is zo maf, net alsof je ineens hetzelfde gewicht duwt dat je denkt is dit alles? elke week ga je een stuk omhoog.

Veel succes met trainen...

Comment

nakuur

ja heb nakuur met nolvadex en clomid heb er geen slechte ervaringen mee dus.

Comment

al last van bijwerkingen???
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

bijwerkingen

nee nog niet gaat wel lekker eigelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies