Originally posted by onderhandelen
View Post
Q-lab response in doping sectie
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by lorenzo View PostBegin hem door te krijchen. Jij praat graag over spieren.
haha wat goed man, mooie sluik techniek
zie mijn avatar, check die wel gevormde ass en heel subtiel die string , mooie vrouw he▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Ola hier ff een reactie van Q-Lab zelf heeft me ge pmt om dit te posten. T zou Fijn zijn als hij toegang zou krijgen tot deze sectie kan hij zelf reageren. Zo weer je goeie gasten met veel Knowledge
Originally posted by q-lab View Postheye zou je deze text willen posten in Q-lab response aangezien ik hier niet mag posten.
tekst
Wil nogmaals benadrukken dat mijn post hier alleen heeft te maken omdat mensen praten over mijn naam en produkten, ik ben een homebrewer en GEEN handelaar.
Tevens is dit geen sluik reclame voor een ander board ik heb hier nog nooit een woord over heb gerept.
Normaal zul je mijn produkten nooit tegen komen, er zijn slechts enkelen die iets gekregen hebben omdat ik iets teveel voorraad had (persoonlijke voorraad).
Respecteer mij als een ander en kraam geen onzin uit.
eat much an train hard, succes to you all.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
wat iki niet snap dat je zegt ik ben een homebrewer maar je hebt wel potjes met hologram om de echtheid te bewijzen, beetje vreemd niet als je toch alleen voor jezelf maakt kun je het net zo goed in een cola fles stoppen(bij wijze van spreken
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostWil niet echt bemoeien met de mods hun werk.
Maar hij dient zich ook gewoon aan de regels te houden, dus wanneer hij hier genoeg posts heeft kan tie zelf in de anabolen sectie posten.
Grtz.
Originally posted by quibus View Postwat iki niet snap dat je zegt ik ben een homebrewer maar je hebt wel potjes met hologram om de echtheid te bewijzen, beetje vreemd niet als je toch alleen voor jezelf maakt kun je het net zo goed in een cola fles stoppen(bij wijze van spreken
Mischien een idee om de topic's op slot te gooien is nu wel duidelijk dat Q Lab een homebrewer is▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
-
-
wat een waardeloze topic zeg, bedoel comm leveren trwijl comm van Qlab zelf uit zal blijven
en uuh LB of i t nou voor zich zelf maakt, voor intimi of voor...... ????
Hier in dit geval duidelijk dat i no - sales behoefte heeftLast edited by onderhandelen; 13-11-2007, 19:10.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
topic
waardeloze topic krijg je alleen als je waardeloze topics start denk dat heel veel mensen hier onderhand wel verstand hebben van anabolen en dat als ze dingen lezen als ik verkoop het niet, maar wel een zegel erop moeten hebben om te zien of het echt is dan gaan mensen zo reageren ja.
ik denk niet dat mensen hier zijn om elkaar zomaar af te kraken anders hadden we allemaal wel ruzie hier. het is de manier van hoe en wat, als wij iets verkeerds neerzetten over anabolen krijgen we ook een reprimande, iedereen is gelijk hier.
misschien is hij wel alleen maar homebrewer wat iedereen hem natuurlijk gunt, maar het is wel duidelijk neergezet dat ie het in huis heeft, wat duid om verhandelen dat kan gewoon niet hier.
Comment
-
Originally posted by leroyw View Postmisschien is hij wel alleen maar homebrewer wat iedereen hem natuurlijk gunt, maar het is wel duidelijk neergezet dat ie het in huis heeft, wat duid om verhandelen dat kan gewoon niet hier.
als ik jou was zou k soll bij de recherche, hebt r neusje voor▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-