Q-lab response in doping sectie

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    komt ook niet van zn post, wel uit een post ergens anders ws daar waar jij q lab ook van kent
    Begin hem door te krijchen. Jij praat graag over spieren.
    oldpride.nl

Comment

Originally posted by lorenzo View Post
      Begin hem door te krijchen. Jij praat graag over spieren.

haha wat goed man, mooie sluik techniek

zie mijn avatar, check die wel gevormde ass en heel subtiel die string , mooie vrouw he
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Ola hier ff een reactie van Q-Lab zelf heeft me ge pmt om dit te posten. T zou Fijn zijn als hij toegang zou krijgen tot deze sectie kan hij zelf reageren. Zo weer je goeie gasten met veel Knowledge

Originally posted by q-lab View Post
        heye zou je deze text willen posten in Q-lab response aangezien ik hier niet mag posten.
        tekst

Wil nogmaals benadrukken dat mijn post hier alleen heeft te maken omdat mensen praten over mijn naam en produkten, ik ben een homebrewer en GEEN handelaar.
        Tevens is dit geen sluik reclame voor een ander board ik heb hier nog nooit een woord over heb gerept.
        Normaal zul je mijn produkten nooit tegen komen, er zijn slechts enkelen die iets gekregen hebben omdat ik iets teveel voorraad had (persoonlijke voorraad).
        Respecteer mij als een ander en kraam geen onzin uit.
        eat much an train hard, succes to you all.
        We like it

Comment

Waarom twee keer deze reactie posten.

Zie mijn reactie: kort samengevat geen uitzonderingen voor wie dan ook.
          Gewoon zijn eigen aan de regels houden van dit board.

Grtz.

Comment

wat iki niet snap dat je zegt ik ben een homebrewer maar je hebt wel potjes met hologram om de echtheid te bewijzen, beetje vreemd niet als je toch alleen voor jezelf maakt kun je het net zo goed in een cola fles stoppen(bij wijze van spreken

Comment

Originally posted by Castaway View Post
              Wil niet echt bemoeien met de mods hun werk.
              Maar hij dient zich ook gewoon aan de regels te houden, dus wanneer hij hier genoeg posts heeft kan tie zelf in de anabolen sectie posten.
              Grtz.
              Mee eens Castaway, maar jah gaat over hem maw kan hij zelf niet reageren, beetje krom, lijkt wel ambtenaar(en) app
              Originally posted by quibus View Post
              wat iki niet snap dat je zegt ik ben een homebrewer maar je hebt wel potjes met hologram om de echtheid te bewijzen, beetje vreemd niet als je toch alleen voor jezelf maakt kun je het net zo goed in een cola fles stoppen(bij wijze van spreken
              Kijk dit is wat ik bedoel, hij/zij zal dus nu nooit kunnen verdedigen/reageren

Mischien een idee om de topic's op slot te gooien is nu wel duidelijk dat Q Lab een homebrewer is
              We like it

Comment

q lab

ik vind dat quibes daar wel een pijl recht in het hart treft, ik wil dat ook wel eens weten waarom heb je dan hologram erop laten zetten???

scherp quibes

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                  ik vind dat quibes daar wel een pijl recht in het hart treft, ik wil dat ook wel eens weten waarom heb je dan hologram erop laten zetten???

scherp quibes
                  Goed opgemerkt ja
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Een beetje naief om te denken dat wij gaan geloven dat de TS enkel brouwd voor eigen gebruik.
                    Beetje goedkoop imo

Comment

Idd ja, dat zegt ie om zichzelf in te dekken, duhhh

Comment

Dan ben je net zo achterlijk als wanneer je een hamburger thuis gaat staan bakken en vervolgens een zak van de Mac er om heen gaat drukken voor de smaak

Comment

Originally posted by Infinity View Post
                          Dan ben je net zo achterlijk als wanneer je een hamburger thuis gaat staan bakken en vervolgens een zak van de Mac er om heen gaat drukken voor de smaak
                          Maar dat is niet te vreten
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

wat een waardeloze topic zeg, bedoel comm leveren trwijl comm van Qlab zelf uit zal blijven

en uuh LB of i t nou voor zich zelf maakt, voor intimi of voor...... ????

Hier in dit geval duidelijk dat i no - sales behoefte heeft
                            Last edited by onderhandelen; 13-11-2007, 19:10.
                            We like it

Comment

topic

waardeloze topic krijg je alleen als je waardeloze topics start denk dat heel veel mensen hier onderhand wel verstand hebben van anabolen en dat als ze dingen lezen als ik verkoop het niet, maar wel een zegel erop moeten hebben om te zien of het echt is dan gaan mensen zo reageren ja.

ik denk niet dat mensen hier zijn om elkaar zomaar af te kraken anders hadden we allemaal wel ruzie hier. het is de manier van hoe en wat, als wij iets verkeerds neerzetten over anabolen krijgen we ook een reprimande, iedereen is gelijk hier.

misschien is hij wel alleen maar homebrewer wat iedereen hem natuurlijk gunt, maar het is wel duidelijk neergezet dat ie het in huis heeft, wat duid om verhandelen dat kan gewoon niet hier.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                                misschien is hij wel alleen maar homebrewer wat iedereen hem natuurlijk gunt, maar het is wel duidelijk neergezet dat ie het in huis heeft, wat duid om verhandelen dat kan gewoon niet hier.
                                Subjectiever/ sugestiever als dit kan je t niet krijgen

als ik jou was zou k soll bij de recherche, hebt r neusje voor
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X