Persoonlijke ervaringen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Persoonlijke ervaringen ?

Ik zou graag willen weten wat jullie zoal gemerkt hebben tijdens een kuur. Er is veel bekend over het aantal kg spiermassa dat je bijwint, maar wat hebben jullie gemerkt op gebied van :
    - goed of slecht gezind
    - Beharing / acne
    - sexdrive ( voor degenen die daarover iets kwijt willen )
    - voel je je wel fris ?
    - andere opmerkingen

Vermeld er aub ook bij wat je precies genomen hebt en of het een lichte of zware kuur was.

reacties

- goed of slecht gezind
    - Beharing / acne
    - sexdrive ( voor degenen die daarover iets kwijt willen )
    - voel je je wel fris ?
    - andere opmerkingen

Vermeld er aub ook bij wat je precies genomen hebt en of het een lichte of zware kuur was.

ik denk dat het voor iedereen anders is, over goed of slechtgezind ik heb daar niet veel last van gelukkig en heb het zelf goed in de hand, beharing en acne heb ik ook bijna niet, soms een haartje wat ineens in me borst springt ( eruiiiiiiiit haha ) sexdrive ja daar word ik gek van, loop onderhand de helft van de dag met een harde en ben onstopbaar lijkt het wel, over frisheid tja dat is een beetje verdeeld ene dag ben ik heel erg moe en andere dag heb ik veel energie, ligt aan hoe je slaapt en wat voor werk je doet.... andere opmerkingen, ik denk dat er wel degelijk wat veranderd tijdens je kuur, vatbaarder voor ziek zijn, meer schijt aan dingen, sneller op drank of drugs over willen gaan dan normaal en mensen die vaak eerste kuur nemen worden snel agressief vooral tegen mensen die dicht bij hun staan. na een kuur of soms tijdens een kuur depri buien kunnen krijgen als bv iets niet lukt.. training of afgevallen enz...nog meer?

Comment

Originally posted by leroyw View Post

ik denk dat het voor iedereen anders is, over goed of slechtgezind ik heb daar niet veel last van gelukkig en heb het zelf goed in de hand, beharing en acne heb ik ook bijna niet, soms een haartje wat ineens in me borst springt ( eruiiiiiiiit haha ) sexdrive ja daar word ik gek van, loop onderhand de helft van de dag met een harde en ben onstopbaar lijkt het wel, over frisheid tja dat is een beetje verdeeld ene dag ben ik heel erg moe en andere dag heb ik veel energie, ligt aan hoe je slaapt en wat voor werk je doet.... andere opmerkingen, ik denk dat er wel degelijk wat veranderd tijdens je kuur, vatbaarder voor ziek zijn, meer schijt aan dingen, sneller op drank of drugs over willen gaan dan normaal en mensen die vaak eerste kuur nemen worden snel agressief vooral tegen mensen die dicht bij hun staan. na een kuur of soms tijdens een kuur depri buien kunnen krijgen als bv iets niet lukt.. training of afgevallen enz...nog meer?
      Wat heb je genomen en welke dosis ?

Soms lees ik verhalen over mensen met weinig beharing die ineens zo behaard als een baviaan worden. Misschien hebben anderen zoiets gemerkt.
      Ik loop ook vaak rond met een tent in mn broek, gelukkig gebeurt het nooit op ongewenste momenten.
      Een beetje depri is nog leefbaar, maar ik hoop dat je niet de hele dag opgefokt bent. Ik neem alleen supplementen en ik heb soms ook driftbuien... Het is gewoon een deel van mijn persoonlijkheid.
      Gaat je concentratievermogen achteruit ? Ik ben student en kan me dat niet permitteren
      Ik vraag het allemaal omdat ik dat moet weten voordat ik er zelf ooit aan begin.

Ik ben ook vergeten te vragen of je iets gemerkt hebt ivm je hartslag. Ik neem al ruime tijd redelijk wat supplementen en mijn rusthartslag is angstaanjagend sterk gestegen. Moest ik ooit aan anabolen beginnen, dan loop ik mss kans om in het ziekenhuis te belanden.
      Last edited by G. Coria; 07-11-2007, 00:05.

Comment

dosis

ja over dosisen hoef ik eigenlijk niets te zeggen ik heb zo'n beetje alles wel genomen kwa spuit wat er te nemen valt op stromba na, op dit moment zit ik ook op 600mg deca en 750mg enanthaat en heb frontkick gehad met oxymetholone......

ik heb met spuit nog nooit ergens last van gehad, ik denk dat voordat jij ooit moet gaan spuiten je eerst maar eens goed moet lezen welke anabool wat doet en je er eens in verdiepen, je neemt ook niet zomaar een xtc pil als je er nog nooit wat van hebt gehoord.........

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
          Wat heb je genomen en welke dosis ?

Soms lees ik verhalen over mensen met weinig beharing die ineens zo behaard als een baviaan worden. Misschien hebben anderen zoiets gemerkt.
          Ik loop ook vaak rond met een tent in mn broek, gelukkig gebeurt het nooit op ongewenste momenten.
          Een beetje depri is nog leefbaar, maar ik hoop dat je niet de hele dag opgefokt bent. Ik neem alleen supplementen en ik heb soms ook driftbuien... Het is gewoon een deel van mijn persoonlijkheid.
          Gaat je concentratievermogen achteruit ? Ik ben student en kan me dat niet permitteren
          Ik vraag het allemaal omdat ik dat moet weten voordat ik er zelf ooit aan begin.

Ik ben ook vergeten te vragen of je iets gemerkt hebt ivm je hartslag. Ik neem al ruime tijd redelijk wat supplementen en mijn rusthartslag is angstaanjagend sterk gestegen. Moest ik ooit aan anabolen beginnen, dan loop ik mss kans om in het ziekenhuis te belanden.
          Hmmm, in andere topics, zei je dat je een meisje/vrouw bent?
          Hoe kan je dan met een tent in je broek lopen of ben je.........

Comment

haha dat is best een beetje raar zwaan.
            Omgebouwde zou kunnen. Alleen die avatar foto zou ik ook wel een stijve in mijn onderbroek krijgen
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by zwaan View Post
              Hmmm, in andere topics, zei je dat je een meisje/vrouw bent?
              Hoe kan je dan met een tent in je broek lopen of ben je.........
              Man man ik ben een kerel van 21 en heb een half jaar niks meer gepost
              Je hebt iemand anders voor. Die chick in mn avatar is mijn vriendin ( I wish )

Comment

dr gebeurt btw niks raars tijdens je kuur, je wordt niet vaag in je hoofd ofzo

ja puisten uuh zweten kortademig uuh vergeetachtig uuh......

vraag maar raak dude, sta open om te leren
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Mmm lekker ding hoor.
                  Veel voorkomende bijwerkingen zijn acne en geilheid.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                    Veel voorkomende bijwerkingen zijn acne en geilheid.
                    Geilheid is geweldig, zolang ik em maar zonder pillen omhoog krijg en gezonde kinderen kan produceren.

Comment

Als je rusthartslag zo hoog is zou ik eerst wat conditietraining doen om die weer normaal te krijgen. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen. En met een goede nakuur moet je hem naderhand wel weer behoorlijk omhoog kunnen krijgen en gezonde kinderen kunnen maken.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Als je rusthartslag zo hoog is zou ik eerst wat conditietraining doen om die weer normaal te krijgen.
                        Dat is net hetgene waar ik me zorgen om maak. Ik heb 3 dagen per week cardiotraining, al sinds ik 6 jaar oud was. Mijn hartslagfrequentie is altijd onder de 60 geweest en de laatste tijd is het fel gestegen. Ik heb geen idee waarom, mijn bloeddruk is normaal. Als ik tot het uiterste moet gaan op training heb ik er ook geen last van. Maar overdag is het hoog, + ik zweet nogal hevig. Als ik ga slapen mindert het en neemt het zweten ook af (vooral aan mn handen heb ik er last van). Ik ben gewoon van nature een opgefokt menneke denk ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X