Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er worden hier geen complete kuur schema`s verstrekt. Je zult zelf met een idee moeten komen waarop gereageerd kan worden.
Dus kijk naar de schema`s van andere members om wat inspiratie op te doen.
Succes!!
bedankt voor de info alvast, en erik ik kuur al heel lang en heb alles wel zo'n beetje gebruikt ik wou eigenlijk weten of mensen wel eens zo lang hebben gekuurd en wat hun bevindingen daarvan waren en wat ze namen..
kijk ik kan makkelijk zeggen hier, ik ga eerst 5 weken op dianabol dan 7 weken op deca en 5 weken op test en plak daar nog een oxy kuur achteraan maar dat wil ik niet weten......
dus gewoon als iemand het heeft gedaan en met wat, wat de bevindingen daarvan waren. ( zonder hgh erbij bedoel ik dan )
de langste dat ik gekuurd heb is 25 weken
week 1-12 deca/sust 400-500mg om de 5 dagen
week 13-24 tren e/test e 600-750 om de week test e nog een week langer gezet.
week 18-25 winstrol 50mg elke dag
week 26 nakuuren clomid -nolvadex
bedankt bmw dat bedoel ik nou, wil eens zien wat er gebruikt is... heb je bijwerkingen gehad of ergens last van, hoe was de groei procedure tijdens die 25 weken?
ja ben in de nakuur erg depre geweest komt denk ik door clomid omdat het de eerste keer dat ik dat gebruikte maar maar voor de rest eigelijk waar je altijd een beetje last van krijgt zoals lichte vorm van acnee, bloedgeil ,moe maar het beveel me zeer goed en ga zeker weer doen.
sorry maar hier geloof ik niks van bmw m5 power, ik weet hoet het voelt op zon dosis.maar mag ik vragen wat je in het dagelijks doet ,vanwege de stres en zo
nee boys 25 weken voor jullie in het dagelijks leven ,en dan die stres of zijn jullie al binnen.bmw power m5 .ik ben niet van de politie maar wat doe je voor de kost .ik weet hoe je je voelt naar 25 weken kuren in rust stand
ik ben operator dus daar krijg ik geen stres van farang maar dit is niet mijn eerste lange kuur en omdat dat ik clomid gebruikte in mijn nakuur voor het eerst denk ik toch dat het daar van komt
ben in de kuur ook gegoeid de eerste 12 weken
mijn stats waren
kg 91,2 naar 98,7 kg
vet 8,1% naar 10,2%
en in de laaste 12 weken
kg 98,7 naar 99,1 kg
vet 11,2% naar 6,3%
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment