kuur voor langere weken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kuur

kan iemand me dan dit vertellen want dan kan ik meteen door of stoppen, ik zit nu in me 8ste week kuur :

week 1/4 had ik oxymetholone
    week 1/8 heb ik 600mg deca en 750 enanthaat

kan ik nu nog over op andere soort zodat de groei doorgaat of moet je gewoon stoppen omdat de dosis zo hoog was?

is het bv goed om nu bv met dianabol door te gaan of iets anders, liefst spuit.alsjeblieft alleen reageren als je denk het echt te weten want het is voor mij wel belangrijk.
    Ik zou deze kuur voor 12 weken nemen, maar als ik nu na deze 8ste week op iets anders nog eens voor 8 weken door kan gaan doe ik dat graag.

Comment

kuur

Ik zou gewoon door gaan want je bent net 2 weken voor je hooge piek voorbij.
      En naar 8 weken oxy,overstappen naar dianabol,en dan naar cipionate 500mg.
      Dit is een goede kuur opzicht.
      Bij nakuur geen clomid nemen hcg subtaan zetten elke dag 200 iu ,het beste verdelen over de heele dag. werkt perfekt.nodig 5000 iu hcg.

Comment

onduidelijk

dit is me even onduidelijk, je zegt kuur afmaken? dus die 12 weken bedoel je.... ik heb de oxy maar 4 weken gebruik alleen als kickstart.

na die 12 weken overstappen op dianabol met cypionate? of na de 8 weken al overstappen op cypionate?

is het niet beter bv propionate te zetten na die weken dan? 750 mg of zo met 40mg diana per dag?

Comment

voor de duidelijkheid

4 weken oxy is goed maar niet langer.
          die enanthat 4 weken zijn ook goed.
          ga je nu over naar dianabol 30 mg. water trekt iets weg,licht er aan wat je eet. zout en dianbol geen goede combinatie.
          5oo mg cipionate 8 weken. dan twee weken langsaam afbouwen,2 weken 250mg.
          cipionate dianabol,wardt je harder van. let op de eetgewonten van je.
          en niet de hcg vergeten.

Comment

kuur

nou ik neem zowieso geen nakuur, ik ga aan de creatine voor 6 weken, dan hoop ik dat het lukt om 4 weken daarna rust te nemen en dan neem ik me volgende kuur dus ik ga geen nakuur erin proppen....

ik zet zowieso nog 1 week door op de deca en enanthaat.

dan kan ik dus diana met cypionate nemen.........maar waarom volgens jou geen propionate?

die kan ik dan namelijk om de dag zetten 100mg en diana op 40mg per dag voor 8 weken........kom ik in totaal op 17 weken uit dus...

kijk als het aan mij ligt stop ik helemaal niet met kuren en ga ik gewoon door, maar ik weet dat het op een gegeven moment niet meer aanslaat..
            anders kan ik net zo goed nu 8 weken prop met diana doen, daarna boldenone met cypionate voor 8 weken maakt 25 weken....

Comment

ligt er aan wat je wilt berijken als je allen massa wilt zou ik stopen naar 8 a 12 weken omdat je toch niet meer veel groeit wil je wat harde uit je kuur komen zou ik een cut kuur er bij knalen met nakuur uiteraad en zou ik gaan voor
              tren e 600 pw
              test e 750 pw
              na naar je laaste injectie verder gaan met prop 100mg om de dag tot je nakuur en niet naar 4weken weer gaan kuren echt maanden wachten voor dat je weer gaat kuren

Comment

kuur

heb besloten omdat ik niet meer aankom bijna dat ik deze 2 weken nog afmaak dan zit ik op 10 weken, dan stop ik 10 weken en ga ik een nieuwe kuur doen met omnadren, deca en oxy.....

twijfel nog tussen omnadren en testoviron...iemand ervaring met omnadren?

weet wel wat het is maar zoek eigenlijk iemand die het wel eens gebruikt heeft.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                  heb besloten omdat ik niet meer aankom bijna dat ik deze 2 weken nog afmaak dan zit ik op 10 weken, dan stop ik 10 weken en ga ik een nieuwe kuur doen met omnadren, deca en oxy.....

twijfel nog tussen omnadren en testoviron...iemand ervaring met omnadren?

weet wel wat het is maar zoek eigenlijk iemand die het wel eens gebruikt heeft.
                  Nou omnadren heb ik veel ingenomen,in de tijd 2003.
                  Toen was het veel in omloop.
                  Over omnadren gesproken:het werkt bijna het zelfde als sustanon.
                  omnadren geeft je een hoogere piek dan sustanon.
                  omnadren werkt wat korter.
                  Darom veel meer water opslag.
                  als je echt in de massa wilt gaan dan zou ik 1000 mg omnadren ,en 40 mg dianabol in nemen 8 weken lang, en dan week 9 en 10 elke dag 1 tablet arimiridex.
                  Geen oxy met omnadren,want dan loop je er bij als en water ton

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X