prodigu uglab

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

warom die goedkoope schit

hee boys warom al die goedkoope schit.
    warom geen kwaliteiten meer.
    in wat voor regio zitten we????
    Of zijn we allemaal onervaren als we praten over goede madikamenten.

Comment

Waarom die goedkope "shit", omdat de kans op fakes kleiner zijn en de prijs!

Comment

farang

farang die tijden van vroeger zijn voorbij, als je net zo lang als mij ook gebruikt misschien weet ik nog dat je vroeger de echte goeie spullen had, maar het is niet gezegd dat de spullen van tegenwoordig slecht zijn, ze weten alleen hoe het zelf te produceren. prodigy is een goed merk en hoor ik ook heel veel goeie dingen over, ik ben ook geen fan van UG labs maar de laatste tijd hoor je veel mensen goeie berichten erover geven....

philips blijft ook geen 20 jaar op 1 tv hangen.......

Comment

leroyw

ok heel goed gezegd,maar ik kan je een ding zeggen,hoe weet jij of er nouw susta er in zit of deca.
          Ik zelf als ervaren gebruiker kan zeggen dat we allemaal te nieuwsgierig zijn naar andere produkten,want het gaat allemaal vervelen.want we willen wat er op de markt komt uitproberen.als je en schoon produkt wil British dragon.
          Plus ze hebben echt alles. En heb je al gehoord over apen hormone,dat moet de absolute knaller zijn,maar daar ga ik meer over vertellen.

Comment

farang

farang, tijden van vroeger kan je niet vergelijken met nu, er zijn veel nieuwe bodybuilders/fitnessers bijgekomen die niet anders gewend zijn dan ug labs en als daar de resultaten goed op uitpakken blijven ze daar op voortbouwen dat doen wij ook ik koop ook alleen maar hg spul omdat ik weet dat het goed is, dus ik kan niet zeggen dat ug labs slecht zijn omdat ik ze nog niet geprobeerd heb, ik durf te wedden dat jij prodigy ook nog niet hebt geprobeerd en er dus geen oordeel over kunt geven...

Comment

leroyw

kerel ik ben niet van vroeger,ik ken iedere underground sap of merk die er in nederland rond zwerwen.
              ik koop mijn spulletjes in clinieken,wat wil dan nog meer.

Comment

Originally posted by farang View Post
                ok heel goed gezegd,maar ik kan je een ding zeggen,hoe weet jij of er nouw susta er in zit of deca.
                Ik zelf als ervaren gebruiker kan zeggen dat we allemaal te nieuwsgierig zijn naar andere produkten,want het gaat allemaal vervelen.want we willen wat er op de markt komt uitproberen.als je en schoon produkt wil British dragon.
                Plus ze hebben echt alles. En heb je al gehoord over apen hormone,dat moet de absolute knaller zijn,maar daar ga ik meer over vertellen.
                british dragon bestaat niet meer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X