eetlust

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eetlust

Wie heeft dat eigenlijk ook ,je eet altijd goed en probeerd zoveel mogelijk te eten maar zodra je met je kuur start en je gaat bv je 3de week in heb je ineens geen zin meer om te eten, je hongergevoel is gewoon weg...

ik heb dat dus nu, ik vreet de laatste week gewoon heel slecht kwa voeding, krijg ook niets meer naar binnen, heb in totaal het vol kunnen houden om 18 weken om de 2 uur te eten maar heb er nu genoeg van....

wie weet een manier om niet teveel te eten maar toch je voeding naar binnen te krijgen tijdens je kuur?

Laat het een weekje opzijn beloop en eet waarneer je honger krijgt.
    Dan kan je weer vlammen.

Extra vit B zou je kunnen nemen geloof dat dat ook een beetje de honger opwekt.

Probeer eens wat andere dingen te eten meer lekkere dingen wekt ook vaak eetlust op.
    Who's the Chef

Comment

Een manier weet ik niet ik heb er ook weleens last van , veel moeitje om het naar binnen proppen. Net als been zegt :Laat het een weekje opzijn beloop en eet waarneer je honger krijgt.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

eetlust

nou ik heb net vitamine b12 injectie besteld in de hoop dat dat me extra doet eten, zoals in mijn eerdere topic gezegd zou ik stoppen maar heb de dosis verlaagd en ben doorgegaan, het stappen voorlopig afgezworen en sinds maandag train ik me weer helemaal suf...

ben benieuwd hoe die b12 gaat, hou jullie op de hoogte

thx voor reply

Comment

Als je nie kan eten probeer dan als je toch niet eet eens wat meer shakes te drinken..Ok mischien niet zo goed als vast voedsel maar krijg je iig carbs en eiwitten binnen en is vaak toch iets makkelijker naar binnen te werken als vast voedsel wanneer je geen eetlust hebt.

Comment

Wat is jou theorie achter je dosis verlagen?
            Who's the Chef

Comment

zou net zoals infinity zegt dan gewoon weightgainer shake drinken of dingen eten die je makkelijk op de maag vallen.
              Maar wat ben je aangekomen in die 18 weken?
              En inderdaad net zoals been zegt waarom verlagen??
              kan beter gewoon stoppen en over paar maandjes weer opnieuw voluit gaan kuren.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by been View Post
                Wat is jou theorie achter je dosis verlagen?
                idd, verhogen midden in een kuur deed je ook, ook zo iets vreemds

Je kan btw pillen bij de dok krijgen die helpen om je eetlust terug/ op gang te krijgen, werkt super
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

verlaagd

waarom ik de kuur wat verlaagd heb ik spoot 600mg deca en 750 enanthaat, ik ben nu een week verder en zet gewoon nu elke 3 dagen 1 x, elke keer als ik zoveel in 1 spoot ( zal wel tussen mijn oren zitten ) ging ik die keer fout ( drugs ) het gaat nu goed heb voor mezelf zoiets de laatste weken wil ik toch afmaken van me kuur anders is het gewoon zonde geweest van al die weken....

eten gaat al weer wat beter veel van wat er ook gebeurd zit in je kop, als je stress hebt of het gaat gewoon even niet goed vreet je slecht.

Comment

geen eetlust meer

Ik weet wel waar het aan licht kerel teveel anabolen, of te weinig minaralen. Beetje hard gezegt kijk eve naar je ballen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X