T-boll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• T-boll

Ik ben me even aan het informeren i.v.m T-boll van verschillende merken.
    Dit heb ik er al over gelezen:

T-boll MRP: klasse spul
    T-boll GS: sucks (ondanks dat de rest van GS wel kwaliteit is)

Maar heeft iemand ervaring met:

T-boll prodigy????
    ik had begrepen dat dit merk een afscheiding is van GS
    dus ik vrees een beetje dat de T-boll niet top is.....
    Ik kan het mis hebben hoor...
    Daarom ervaringen...

of als iemand aan die chizzel van MRP kan komen laat maar weten (pm)...
    maar ik ben bang dat ze niet veel in omloop zijn.

Thanks

Originally posted by tiesse75 View Post
    Ik ben me even aan het informeren i.v.m T-boll van verschillende merken.
    Dit heb ik er al over gelezen:

T-boll MRP: klasse spul
    T-boll GS: sucks (ondanks dat de rest van GS wel kwaliteit is)

Maar heeft iemand ervaring met:

T-boll prodigy????
    ik had begrepen dat dit merk een afscheiding is van GS
    dus ik vrees een beetje dat de T-boll niet top is.....
    Ik kan het mis hebben hoor...
    Daarom ervaringen...

of als iemand aan die chizzel van MRP kan komen laat maar weten (pm)...
    maar ik ben bang dat ze niet veel in omloop zijn.

Thanks
    prodigy heeft super tabs, en ff voor de duidelijkheid is geen afscheiding van gs maar van epl. het is van de zelfde maker als van epl omdat ik rechtstreeks contact er mee heb, en is ook de maker van gg, gg bestaat uit een aantal personen, maar die zijn nu uit elkaar gegaan en die persoon maakt nu dus prodigy die ook zeer goeie inject heeft, en die vele malen beter zijn dan die van gg.
    en mrp dat bestaat al lang nie meer als ik het goed heb.
    Last edited by baricade; 25-11-2007, 00:57.

Comment

Thanxs Baricade

Dan wordt het gewoon T-boll van prodigy......(tenzij iemand iets beters weet)

laters

Comment

undergroundlabatorias

blijf gewoon bij,British Dragon.
        ze hebben alles en perfeckt alle orals en injekt.
        zelfs parbolan tabl 25 mg
        stanozolol tabl 50 mg
        enz
        IK weet heel veel op dit gebied,kan geen volle 100% geven ben geen doktor.

Comment

Originally posted by farang View Post
          blijf gewoon bij,British Dragon.
          ze hebben alles en perfeckt alle orals en injekt.
          zelfs parbolan tabl 25 mg
          stanozolol tabl 50 mg
          enz
          IK weet heel veel op dit gebied,kan geen volle 100% geven ben geen doktor.

en british dragon bestaat ook niet meer.

Comment

haha jongboy nee ben je en kenner op het gebied,warom bestaat british dragon niet meer,maar ik zelf kan aan alle merken komen die maar op de wereld bestaan,lekker hoor.ik ziet hier heel heet an de bron.sorry dat ik me zo moest uiten op zulke andwoorden.

Comment

BD is al een jaar opgedoekt. Er zijn nog oude batches in de omloop maar de meeste zijn fakes. De hoofdreden omdat ze samengingen met de huidige producer van Balkan Pharmaceuticals, en die kerel is een scammer en heeft inferieure producten, wat de naam BD kelderde.

British Dragon :: Home

En nog iets wat ze op dit forum ms niet zo graag horen, sinds china zn poeders platliggen is de kwaliteit van onze UG labs ook gekeldert. Veel fake poeders waar absoluut noppes inzit nu in de omloop, de UG labs kunnen hier ook niks aan doen en niet alles testen.

Op een ander forum werden sommige labtests niet aanvaard, mede door hogerliggende redenen van de mods als je begrijpt wat ik bedoel. Ik neem ze wel serieus want die trend is over heel de wereld te vinden.
              Last edited by Genjuro; 27-11-2007, 11:56.
              the one and only tabata overlord

Comment

mee eens

mee eens met bovengenoemde, farang je komt net binnen hier en gaat nu al die dingen zeggen alsof mensen hier geen verstand hebben, ik denk dat als jij aan alle merken kan komen die er bestaan je inderdaad eens moet nagaan of het wel echt is....

misschien is het goed spul ik kan daar niet over oordelen maar ik weet dat bd er niet meer is dus als jij nog aan die spullen kan komen is dat knap...

aub en ga niet adverteren hier op de site dat is ten strengste verboden....

Comment

Originally posted by farang View Post
                  haha jongboy nee ben je en kenner op het gebied,warom bestaat british dragon niet meer,maar ik zelf kan aan alle merken komen die maar op de wereld bestaan,lekker hoor.ik ziet hier heel heet an de bron.sorry dat ik me zo moest uiten op zulke andwoorden.

Misschien effe rustiger typen en een spellingscontrole, kom je effe serieuzer over.
                  En alle merken van de hele wereld, beetje overdreven vindt je niet.

Comment

farang

ik denk dat we farang maar moeten vergeten..........

iemand die niet eens nederlands kan schrijven, beweerd aan alle merken van de wereld te komen en niet eens wetend dat bd ermee gestopt is en overgenomen is zegt mij al genoeg.

laten we door die regels heen lezen als een slechte droom..........lol.

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X