Ephedrine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ephedrine

Hoi,

Een maatje van me wil effe vlink afvallen
    Hij staat op 25% vet 97kg lengte 176cm

Nu zat hij aan Ephedrine te denken,
    Maar heeft iemand een idee hoe dit werkt Ik kan er niet zoveel over op het net vinden.
    Iemand ervaringen??????
    Ik weet dat het nu verboden is maar er aankomen is geen probleem.
    Moet je dit in combinatie doen met een dieet????? Kun je er bij sporten??
    En wat zijn de tegebruiken hoeveelheden en hoelang kan je het gebruiken??????
    En hoe schadelijk is het nu ECHT???

Thanxs
    Laterszz

epedrine is niet zo erg schadelijk als je er niet allergisch voor bent of iets dergelijks.
    Je hartslag en je lichaamstemperatuur zal wat stijgen.
    Je zou 2 weken clen en dan 2 weken epedrine kunnen doen om je verbranding hoger te houden.
    Wil je echt wat sneller afvallen zou ik t3 gaan nemen alleen dan verbrand je ook wel wat spiermassa als je er geen as bij neemt.

Je kan er overigens gewoon bij sporten zou het vlak voor trainen nemen voor extra energie stoot.
    Als je moe bent en je neemt epedrine capsule ben je zo wakker als het maar kan. JE hebt het wat warmer en je hartslag gaat omhoog.
    Je moet zowieso een dieet nemen wil je afvallen stacker is geen wondermiddel maar een aanvulling op je dieet.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Vanwaar de t3 ipv t4?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou hem gewoon is laten sporten en dieeten en kijken hoe het gaat .
        Kan je altijd nog dingen bij nemen.
        Who's the Chef

Comment

Omdat t4 naar mijn weten een stimulator??weet niet niet zker en dat gewoon bij de winkel te koop is??

Maar t3 is gewoon een medicijn waardoor je schildklierhormoon op een hoger standje gaat draaien waardoor je 24 uur per dag een hogere verbranding hebt het nadeel is ook dat als je stopt er een kleine kans bestaat dat je schildklier niet meer naar normale productie gaat en snel blijft lopen waardoor je de rest van je leven een remmer elke dag mag gaan slikken.

Comment

Originally posted by dino21 View Post
            Omdat t4 naar mijn weten een stimulator??weet niet niet zker en dat gewoon bij de winkel te koop is??

Maar t3 is gewoon een medicijn waardoor je schildklierhormoon op een hoger standje gaat draaien waardoor je 24 uur per dag een hogere verbranding hebt het nadeel is ook dat als je stopt er een kleine kans bestaat dat je schildklier niet meer naar normale productie gaat en snel blijft lopen waardoor je de rest van je leven een remmer elke dag mag gaan slikken.
            Er ook wel eens aan gedacht dat het lichaam een natuurlijke balans heeft voor zowel T3 en T4 en de verhouding daarvan?
            De kans is namelijk groot dat je lichaam meer van het ene gaat maken als de andere kunstmatig wordt ingebracht.
            T3 en T4 zijn beide schildlierhormonen en werken ook als elkaars tegenhanger.

Ephedrine is een eiwitje wat ervoor zorgtdat je algehele metabolisme omhoog gaat. Vergelijkbaar maar met cafeïne maar dan sterker.
            Gezond is het niet voor je. Het kan namelijk zorgen voor een extreem hoge bloeddruk. En alles wat onder hoge druk staat gaat sneller kapot, met name bloedvaten in de hersenen.

Ik zou ephedrine niet gebruiken als je op 25% zit. Ik zou kiezen voor sport in combinatie met een goed dieet.

grts

Comment

Originally posted by dino21 View Post

Ik bedoelde het schildklierhormoon t4, deze werd aangeraden in de kuur van Baricade of onderhandelen. Toen was er een discussie over waarom T3 of T4 gebruiken. Beide waren schildklierhormonen die je verbranding wel zouden helpen, maar T4 had nog meer functies: het zet zich om naar T3 en helpt bij de groei. Vandaar hier mijn vraag waarom T3 in plaats van T4.
              Last edited by GeneralIx; 27-11-2007, 07:47.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ephidrine is niet iets wat je zomaar zou moeten nemen. Het staat niet vioor niets op de "verboden" lijst. Ik ken mensen die er hartklachten aan over gehouden hebben...
                Geniet, en drink met maten!

Comment

verboden lijst

ja anabolen staan ook op de verboden lijst dat gebruikt ook iedereen, ik heb meerdere mensen aan de ephedrine gezien en heb het vroeger ook gebruikt en had er geen klachten van.

ja als je teveel gaat nemen krijg je een beetje raar gevoel ja, beetje xtc effect waardoor jonge mensen met stappen het snel gingen nemen en waardoor het ook een reden is dat het uit de handel werd gehaald omdat dit dus inderdaad gevaarlijk was.

net zoiets als poppers ook overal te koop, maar mensen gingen het maar gebruiken met stappen enz.. alsof het normaalste zaak van de wereld is, als er dan iets mee gebeurd zegt het kabinet meteen oooh das gevaarlijk...
                  zie maar aan paddo's .......

Comment

Ik blijf het zeggen...alle middelen die op de verboden lijst staan staan daar niet voor niks op. Ze staan er op omdat wetenschappelijk BEWEZEN is dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. De risiso's zijn legio en enorm.

Ja en dat is ook zo met drugs, alcohol, roken en met vreemden neuken zonder condoom. Ik ze alleen het volgende: Je wordt van tevoren gewaarschuwd. Het is je recht om daar mee te doen wat je wilt. Je hebt nu de info om het te laten staan of om toch te gaan gebruiken.

Succes als je het wel gaat doen.

Comment

verboden

tja mijn hele leven bestond uit drugs, daarna anabolen enz enz...

als het allemaal dodelijk spul zou zijn dan waren er wel heel veel sterfgevallen bekend en die zijn er niet of nauwelijks.....

bij verantwoord gebruik kan je lichaam bijna alles hebben....

Comment

..als jij dat zegt. Goed..jij hebt er ervaring mee he?

Comment

ervaring

kan wel zeggen dat ik er genoeg ervaring mee heb ja, alleen ik moet erbij zeggen dat ieder lichaam anders reageert op bepaalde spullen....

dus inderdaad het is ieders eigen risico.

Comment

Dat was ook eigenlijk het uitgangspunt van mijn discussie. Case closed

Comment

ik dacht dat t4 een voedingssup was die t3 stimuleerde inderdaad.
                              Maar heb zelf ervaring met t3 en kan zeggen dat dat echt een goed middel is.
                              Je word echt droger alleen verliest ook wel wat massa je moet zker je eiwitten erg hoog houden.Mijn middel ging tijdens de t3 gebruik van 6 weken van 82 naar 72.Wel in combo met redelijk uitgebalanceerd dieet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X