Ephedrine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dino21 View Post
    ik dacht dat t4 een voedingssup was die t3 stimuleerde inderdaad.
    Maar heb zelf ervaring met t3 en kan zeggen dat dat echt een goed middel is.
    Je word echt droger alleen verliest ook wel wat massa je moet zker je eiwitten erg hoog houden.Mijn middel ging tijdens de t3 gebruik van 6 weken van 82 naar 72.Wel in combo met redelijk uitgebalanceerd dieet
    Tering. Hoe komt het dat je spiermassa sneuvelt btw van een schildklierhormoon?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je word echt droger alleen verliest ook wel wat massa je moet zker je eiwitten erg hoog houden.Mijn middel ging tijdens de t3 gebruik van 6 weken van 82 naar 72.Wel in combo met redelijk uitgebalanceerd dieet
      hey dino nam je alleen t3 of in combi met aas?.

Comment

Nam er ook as mee ja t3 gebruiken zonder as is gekkewerk want dan verlies je heel veel spiermassa.
        Want begon die kuur met 77kilo en aan het eind was ik 77 kilo haha. Alleen was wel van rond de 22%vet naar rond de 10 a 11 gegaan.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

hoeveel t3 nam je in die 6 weken een constante dosis van 50mg , of heb je het opgebouwt van 25,50,75?. ik heb gehoord dat je het op lage dossis wel langer kunt gebruiken dan 4 weken. wil het zelf ook in me kuur toevoegen.

Comment

baricade jij ging volgende kuur toch aan de gh, dan heb je meer dan genoeg aan 1 tabs 25 dus per dag om alm maximaal te laten werken. Weet niet meer waarom man maar het was wel zo uit test gebleken maar kan het niet meer vinden.Dus dan kan je het ook wel langer gebruiken.
            Ik nam opbouwend inderdaad tot 75 inderdaad.En toen ging het echt hard haha
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

baricade jij ging volgende kuur toch aan de gh, dan heb je meer dan genoeg aan 1 tabs 25 dus per dag om alm maximaal te laten werken. Weet niet meer waarom man maar het was wel zo uit test gebleken maar kan het niet meer vinden.Dus dan kan je het ook wel langer gebruiken.
              Ik nam opbouwend inderdaad tot 75 inderdaad.En toen ging het echt hard haha
              waneer nam je ze smorgen smiddags of savonds?.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X