Chinese groeihormoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chinese groeihormoon

Kennen jullie het en heeft er iemand ervaring mee??

Ben zelf niet zo favo van chinese supps maar het is wel erg goedkoop vergeleken met de ug labs.
    eat eat eat and look like a freak!

Als je de Blue tops bedoeld van Chinese makelij, dat is goede rHGH.
    Daarnaast is op dit moment ook Getropin op de markt, ook van Chinese makelij, is ook klasse spul.
    Getropin is op dit moment de grootste concurrent van Jintropin, ook van Chinese makelij.

Dus welke bedoel je?

Let wel met de olympische spelen voor de deur in China gaat de productie omlaag en men wilt niet teveel exporteren. Grote kans dat volgend jaar de prijzen duurder worden, na de olympische spelen is het gewoon weer business as usual.

Grtz.
    Last edited by Castaway; 28-11-2007, 11:00.

Comment

China Japans Hgh

IK ZELF KAN ALLEEN ZEGGEN JINTROPIN IS PERFEKT!
      MAAR DE BESTE HGH VIND IK THANKTROPIN,DIE KRIJG IK BINNENKORT BINNEN.MMMMMMMMMMMMM .

plaese deze berichten niet serieus nemen.

Comment

wat is dit nou voor een domme post kerel??

Als we je niet serieus moeten nemen post dan lekker niet hier en ga erges anders de lol broek uit hangen.
        Who's the Chef

Comment

ok boys ik stop hier op het forum

wat en

Comment

Waar slaat die laatste regel op ???

""plaese deze berichten niet serieus nemen.""
            Who's the Chef

Comment

@castaway
              Weet het niet welk merk zal het nog eens navragen maar jongen gaat chinese halen en die is erg goedkoop en wist niet dat jintropin en gentropin allemaal van chinese makelaardij was. Maar het is echt de helft van de prijs dan die van gs of gg.(volgens mij mag ik geen prijzen noemen)
              Had keer gelezen in m & f dat chinese dingen erg slechte kwaliteit was de gh dus was er beetje huiverig over.

Comment

Originally posted by dino21 View Post
                @castaway
                Weet het niet welk merk zal het nog eens navragen maar jongen gaat chinese halen en die is erg goedkoop en wist niet dat jintropin en gentropin allemaal van chinese makelaardij was. Maar het is echt de helft van de prijs dan die van gs of gg.(volgens mij mag ik geen prijzen noemen)
                Had keer gelezen in m & f dat chinese dingen erg slechte kwaliteit was de gh dus was er beetje huiverig over.

nou die hgh uit china is top hoor niks mis mee, heb beide gehad, bleu tops, en jintropin, maar vond de bleu tops toch duidelijk beter, vernam de bijwerkingen ook meer van de bleu tops, van jintropin had ik niks geen bijwerkingen. ben nu ook bezig met de generieke igf1, zal je het laten weten wat die doet, ook die is stukken goedkoper dan igtropin.

Comment

@dino21

Nee klopt, je mag geen prijzen noemen.
                  Maar ik heb al eens vaker gepost dat de generieke rHGH (bleu tops) dezelfde rHGH is die GS en GG verkopen.
                  Alleen de laatste 2 (UG labs) labelen de doosjes met hun eigen stickers etc. en gooien gelijk de prijs omhoog (beetje dure stickers ).

Overigens Hygentropin is ook van Chinese makelij.

Grtz.

Comment

Originally posted by been View Post
                    Waar slaat die laatste regel op ???

""plaese deze berichten niet serieus nemen.""
                    Ik denk dat hij die van mijn handtekening heeft

OT: groeihormoon is nog steeds vollop verkrijgbaar uit China. De vroegere poederbronnen verkopen meestal alleen nog peptiden.

Kwaliteit is, zoals altijd met china, een hit or miss dingetje.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Maar er zit best veel verschil in gh de ene heeft 163 aminozuren en de ander in de 190 bv weet iemand waar die testen staan?

Heb zelf 1 keer van gs gehad maar door prive omstandigheden was ik na 3 maanden gestopt ermee maar was er wel goed tevreden over alleen vind de prijs te duur kan een stuk goedkoper en volgens mij nog een betere kwaliteit.

Comment

Maar er zit best veel verschil in gh de ene heeft 163 aminozuren en de ander in de 190 bv weet iemand waar die testen staan?

Heb zelf 1 keer van gs gehad maar door prive omstandigheden was ik na 3 maanden gestopt ermee maar was er wel goed tevreden over alleen vind de prijs te duur kan een stuk goedkoper en volgens mij nog een betere kwaliteit.
                        163 Tot 190 aminozuren? Tenzij ik een kapitale misser maak, zijn er toch maar echt 22 (menselijke aminozuren dan).
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gs heeft gewoon bleu tops en gg ook, is super goeie hgh die bleu tops kwaliteit is super daar is niks mis mee. volgens is hgh alleen in 191 en 192 aminozuren en geen 163, igf1 bestaat volgens mij uit 163 als ik het goed heb.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post

OT: groeihormoon is nog steeds vollop verkrijgbaar uit China. De vroegere poederbronnen verkopen meestal alleen nog peptiden.
                            Klopt het is nog volop verkrijgbaar, maar wacht volgend jaar maar af.
                            De merken Jintropin en Getropin zijn al duurder geworden i.v.m. de Olympische spelen en de controles.
                            Gensci (producent Jintropin) is gestopt met leveren bijvoorbeeld in Amerika.

Ik durf er een krat bier op te zetten dat de generieke rHGH ook duurder gaat worden . Aangezien men minder gaat exporteren en produceren.

Grtz

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                              Klopt het is nog volop verkrijgbaar, maar wacht volgend jaar maar af.
                              De merken Jintropin en Getropin zijn al duurder geworden i.v.m. de Olympische spelen en de controles.
                              Gensci (producent Jintropin) is gestopt met leveren bijvoorbeeld in Amerika.

Ik durf er een krat bier op te zetten dat de generieke rHGH ook duurder gaat worden . Aangezien men minder gaat exporteren en produceren.

Grtz
                              heb nog voor een jaar lang hgh liggen. hahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X