Winny/Deca vraag!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winny/Deca vraag!!!

Hey mensen,

Zit te denken om in jan./feb. een 10 weken kuurtje te gaan doen!

Ik zat te denken aan 40mg winstrol p/d en 200mg Deca om de 5 dagen!

Zou dit een goede stack zijn?

Het zou er zo uit gaan zien:

week 1 t/m 10 200mg Deca om de 5 dagen, Denk week 1 een frontload van 400mg.
    week 5 t/m 10 40mg Winstrol p/d

Of zou ik het zo doen?

Week 1 t/m 10 200mg Deca om de 5 dagen.
    Week 1 t/m 5 Winstrol

Nakuur ben ik nog niet uit maar denk gewoon Nolva!!!

Heb zo'n 2 jaar terug een d-boll kuurtje van 6 weken op 40mg p/d voor de rest nog niets!

Alvast bedankt voor de tips! fitnessfreak!!!
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Iemand misschien nog wat tips??

Alvast bedankt!!!

grtz.

Comment

Vanwaar winny en niet test-e of sust erbij zetten?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou de Winstrol in ruilen voor de dianabol

Comment

Hey,

@general: Ik doe er geen test of sust bij omdat ik niet voor pure massa ga!
          Wil er nog wel wat massa bij maar niet te extreem! De winny neem ik voor een wat hardere look! Daarom dacht ik ook om de winny de laatste weken te nemen!

@schiedam: d-boll ben ik niet zo kapot van, Veel vocht!! Heb me vorige kuur ook veel vocht gehad met d-boll, En omdat ik al op de 18/19% BF zit doe ik dat maar niet!

Maar kan het geen kwaad om winny en deca te stacken? Of is het een afrader?

grtz.

Comment

kuur

om te beginnen heeft een frontload met deca in de eerste week geen zin...

voor de rest tja ik moet heel eerlijk zeggen ik ben gewoon helemaal geen voorstander van winny....

als je dan toch wilt kuren zou ik de tabs gewoon laten zitten en in plaats daarvan gewoon sustanon, testoviron of enanthaat nemen dit is een betere kuur dan wat je voorstelt. winny maakt je ook hard en sterk maar deca houd weer vocht vast dus ik weet niet of de combinatie zo goed is, het is het ene tegen het andere laten vechten, je zal uiteraard wel wat van je kuur gaan merken maar niet optimaal.

laat de pillen voor wat ze zijn en pak dan alleen de spuit. beter ook voor je lever.
            bv:
            week 1/8 of 10 200 mg deca en 250 mg van wat ik hierboven zei... ik zelf zou hem op 400mg deca en 500mg van de ander houden, dit gaat je op zeker resultaat opleveren.

in ieder geval veel succes gewenst met welke kuur je ook gaat nemen en denk aan je voeding en rust....

Comment

kuur

las later pas dat je niet voor totale massa wilt gaan...

dan kan je ook bv winny nemen met alleen testoviron of sustanon. laat je de deca achterwege.

misschien is het gewoon heel goed om eens te lezen welke kuur wat doet zodat je je eigen keuze kunt bijstellen, ik heb ergens een topic neergezet met nederlandse uitleg van anabolen.

Comment

Thanx Leroyw ik weet nog wel dat je die topic hebt geplaatst! Ik kijk straks ff of ik hem terug kan vinden! En da ga ik hem ff rustig lezen!

grtz.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                  Hey,

@general: Ik doe er geen test of sust bij omdat ik niet voor pure massa ga!
                  Wil er nog wel wat massa bij maar niet te extreem! De winny neem ik voor een wat hardere look! Daarom dacht ik ook om de winny de laatste weken te nemen!

@schiedam: d-boll ben ik niet zo kapot van, Veel vocht!! Heb me vorige kuur ook veel vocht gehad met d-boll, En omdat ik al op de 18/19% BF zit doe ik dat maar niet!

Maar kan het geen kwaad om winny en deca te stacken? Of is het een afrader?

grtz.
                  dan zou ik helemaal geen deca nemen kweek je ook aardig wat massa mee en zeker veel vocht bij, neem dan trenbolone of test te samen met winstrol.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                    dan zou ik helemaal geen deca nemen kweek je ook aardig wat massa mee en zeker veel vocht bij, neem dan trenbolone of test te samen met winstrol.
                    Hey,

Ik dacht dat je met test nog meer kans op vocht had? Trenbolone ken ik eigenlijk nog niet zo goed, Ik zal me er eens in gaan verdiepen misschien is dat wel wat dan.

In iedergeval bedankt voor de tip!

grtz.

Comment

trenbelone

tren houd ook vocht vast, iets wat jij niet wilt....

ik denk dat het met as altijd moeilijk blijft om helemaal geen vocht vast te houden, onthou wel dat winny een van de slechtste anabool is die er is voor je lichaam....

lees gewoon eerst goed welke wat doen, ga dan een conclussie trekken en post die kuur dan nog eens hier als je wilt.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                        tren houd ook vocht vast, iets wat jij niet wilt....

ik denk dat het met as altijd moeilijk blijft om helemaal geen vocht vast te houden, onthou wel dat winny een van de slechtste anabool is die er is voor je lichaam....

lees gewoon eerst goed welke wat doen, ga dan een conclussie trekken en post die kuur dan nog eens hier als je wilt.

tren houdt geen vocht vast, geeft harder droge spiermassa.

Comment

Trenbolon enanthaat is de meest recente vorm van trenbolon die ontwikkeld is, op de markt gekomen in midden 2004.
                          Dit produkt is hoofdzakelijk een nieuwe vorm van parabolan, wat gebruik maakt van de ubiquitous enanthaat ester in plaats van de hexahydrobenzylcarbonaat ester van het oude parabolan produkt.
                          Trenbolon enanthaat is een uniek en tegelijkertijd een erg opvallend produkt.
                          Aan de ene kant, lijkt het een simpel idee om een enanthaat ester aan trenbolon toe te voegen. We kennen allemaal testosteron en methenolon enanthaat. Hier zit het zelfde princiepe achter,een langwerkende ester.
                          Aan de andere kant is trenbolon enanthaat niet "commercieel verkrijgbaar"geworden tot nu.
                          Met het verlies van Parabolan, en pas een recente legitieme kloon van het produkt, was de markt alleen maar bezet met trenbolon acetaat als enige verkrijgbare tren-produkt.
                          Deze acetaat ester is een effectieve, maar tegelijkertijd ook een zeer snel werkende ester.
                          Trenbolon enanthaat is een veel langzamer "afgifte produkt", en het levert een zeer goed alternatief voor het vele injecteren zoals dat met de acetaat ester het geval is.

De scheikundige eigenschappen van trenbolon enanthaat komen ongeveer precies overeen met die van testosteron enanthaat, met de hoogste piek-bloed-waardes die in stand blijven tot ongeveer 2 weken na iedere injectie.
                          De werking van trenbolon is moeilijk te onderscheiden van parabolan, omdat beide produkten gebruik maken van gemiddelde tot lang werkende esters die capabel zijn om trenbolon vrij te geven vanaf de plaats van de injectie voor perioden die eindigen tot het einde van de wekelijkse interval indat ze normaal geinjecteerd worden. (1x per week dus)
                          De verschillen van een bepaald soort AS, zijn het beste te zien in het medische gebruik van het produkt, waarin de relatieve snelheid van "vrijgeef-controle" het injectieschema van de patient bepaald.
                          In Atletisch gebruik van een AS is dit niet te controleren en te overzien, omdat de hoge dosissen en veelvuldig injecteren het belet om precies de snelheid van het vrijgeven en de controle over het steeds maar weer vrijgeven overschaduwt wordt door het veelvuldig injecteren met hoge dosissen.
                          Daarom is het onmogelijk om speciale eigenschappen van trenbolon te beschrijven, behalve dan dat het een perfect en uitstekende vervanger is voor parabolan.

Het basisprinciepe van trenbolon is wel duidelijk, en het bevat geen gekke verassingen.
                          Als een niet-aromatiserend produkt, zijn oestrogene bijwerkingen niet te verwachten om voor problemen te zorgen. Maar toch, dit produkt is een nandrolon afstammeling, dus het is wel te verwachten dat het een beetje zeer zwakke "progestational activity" voortbrengt.
                          Dit betekent dat met trenbolon alleen, je geen problemen zoals watervasthouden en gynocomnastia hoeft te verwachten, maar het kan wel de oestrogene werking van een ander steroid waarmee trenbolon op dat moment gestacked word behoorlijk versterkt.
                          Anti-oestrogene middelen (nolvadex enz) worden meestal kort in de buurt gehouden bij het gebruik van trenbolon met een ander steroid dat aromatiserend is.
                          Met zijn androgene eigenschappen, gaat trenbolon niet goed samen met de nandrolon-familie middelen. Dit steroid is niet gemetaboliseerd in een zwakker compound door middel van 5-alpha reducatie, zoals de meeste nandrolon-middelen, wat het behoorlijk androgeen maakt.
                          Daarom is het wel te verwachten dat trenbolon bijwerkingen geeft zoals olie-achtige huid, acne, en versnelde haaruitval voor diegene die daar gevoelig voor is.

Met trenbolon enanthaat zullen aardig wat nieuwe deuren opengaan in de AS-wereld, voornamelijk omwille de gebruikershoeveelheid van het produkt.
                          De slechte olie-oplossing van trenbolon acetaat beperkt de hoeveelheid die je van het steroid kan injecteren zonder spuitklachten en voornamelijk oplosklachten (flinke schijven enz) tot 75-100mg per ml.
                          En terwijl de ester in parabolan veel meer olie-oplosbaar is, hebben de meeste kloons van het produkt de bescheiden hoeveelheid van het originele Franse produkt ervan met de 50mg/ml oplossing.
                          Daarom moeten we nog steeds maar aanzien wanneer er eindelijk hoge doseringen trenbolon op de markt komen. Maar Trenbolon Enanthaat verandert dit. Eindelijk is zo'n hoog gedoseerd produkt verkrijgbaar.
                          De komende tijd zullen we waarschijnlijk veel trenbolon enanthaat produkten te zien krijgen op de mexicaanse veemarkt, opgelost in een 150-200mg\ml
                          Niet alleen zullen zulke concentraties de experimenterende athleet het makkelijker maken om hoge doseringen te nemen, maar ook de beginnende gebruiker die maar 2 of 3 middelen tegelijk pakt, wordt het op deze manier makkelijker gemaakt om trenbolon te gebruiken.

De resultaten van een trenbolon enanthaat kuur, zullen een behoorlijke toename van massa en kracht zijn, met benadrukking op de zeer goede kwaliteit van de spierwinst. Dit wordt meestal gekenmerkt door een duidelijk zichtbare hoeveelheid vetverlies, dus het gewilde lean gain en cut combinatie komt terug in het vroeger zo favoriet makende parabolan, waardoor het een spraakmakend en veel gewild produkt zal zijn de komende jaren.
                          Nu de kans er is met de nieuwe 200mg/ml flessen om hoge dosissen te nemen, is dit toch eigenlijk niet nodig. Trenbolon enanthaat is een steroid dat bekend is omwille van de zeer goede resultaten met een kleine dosis gebruikprodukt.
                          De gemiddelde mannelijke bodybuilder zal er achterkomen dat een dosis van 150-250mg per week genoeg zal zijn om een zeer goed effect te hebben, zodat hoge dosissen niet nodig zijn in een gemiddelde anabolen-stack.
                          Dit betekent dat een 10ml fles van 200mg\ml ongeveer een volle 10 weken of nog langer kan meegaan.
                          Denk eraan dat parabolan vroeger beschikbaar was in een 50mg\ml ampul.
                          Vrouwen wordt niet aangeraden om te experimenteren met welke trenbolon dan ook. Deze produkten zijn er androgeen, en geeft een te groot risico voor virilizatie problemen.

Alle vormen van pure trenbolon enanthaat die momenteel op de markt zijn, zijn allemaal ontwikkeld door underground laboratoriums. De kwaliteit van de produkten zijn niet te verifieren, zoals dat bekend is bij underground laboratoriums, alhoewel er steeds meer mensen labtesten laten uitvoeren van deze produkten en de resultaten ervan zijn zeer goed.
                          Maar niemand zal raar opkijken als binnenkort legitieme bedrijven dit produkt op de markt gaan brengen omwille van de steeds maar toenemende vraag naar het produkt. Dan mogen we ervan uitgaan dat deze bedrijven zeer goede maatregelen zullen nemen om het naken van fakes tegen te zullen gaan, zoals bijvoorbeeld hologramstickers. Er gaan zelfs de geruchten dat een legitiem mexicaans bedrijf dit produkt nu al op de markt heeft gebracht. Daarna zullen ongetwijfeld meer bedrijven volgen.
                          Zodra dit het geval is zal naar alle waarschijnlijkheid dit produkt (tren enanthaat) de toekomstige massaal gebruikte trenbolon vorm zal zijn.

Overigens is trenbolon wel levertoxisch en geruchten gaan dat het erg zwaar is voor de nieren, alhoewel dit laatste niet medisch bewezen is.

Comment

Originally posted by baricade View Post
                            tren houdt geen vocht vast, geeft harder droge spiermassa.
                            androgenen houden op zichzelf ook beetje vocht vast. Quasi allemaal intramusculair, maar toch doen ze het. Natuurlijk een pak minder als aromatiserende middelen.

on-topic: Ik vind deca/winny een van de mindere kuren. winny verneukt compleet je cholesterol, deca je eigen testosteronaanmaak.
                            Als je enkel droge massa wilt kun je anavar of turinabol only proberen. Anavar zou met jou vetpercentage ms het meeste geschikt zijn.

Toch vraag ik me nog steeds af of kuren wel iets is voor jou...
                            Last edited by Genjuro; 02-12-2007, 12:20.
                            the one and only tabata overlord

Comment

Toch vraag ik me nog steeds af of kuren wel iets is voor jou...

Waarom zou het niets voor mij zijn dan Genjuro?

@baricade: Mooi stukje gozer!

Jullie hebben wel gemerkt dat ik dus niet zoveel verstand heb van AS en kuren! Vandaar dat ik me ook goed inlees en luister! En niet gelijk in het rond begin te prikken en te slikken! Maar een kuur wordt het zeker in Jan/Feb!!! Ben er gewoon weer klaar voor! Heb genoeg trainings ervaring ben erg gemotiveerd! Dus waarom niet?

Voor de rest iedereen bedankt voor reacties tips enz.

grtz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X