Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als je novorapid hebt pas in een pen humalog weet ik niet, eerst opbouwen ja de eerste week die weken er op constant houden op 10iu en niet meer. zo doe ik het al jaren, en je kunt goed weten met groeien of je nu wel insuline gebruikt of niet.
er past best veel in zon pen. vriend van me is op dit moment bezig met insul en volgens gaat er iets van 200iu in zo pen.
Ik zou het niet zo snel aandurven denk ik om dat te nemen.
er past best veel in zon pen. vriend van me is op dit moment bezig met insul en volgens gaat er iets van 200iu in zo pen.
Ik zou het niet zo snel aandurven denk ik om dat te nemen.
En dat is compleet met spuit en naald?
Dus gewoon opzuiugen tot 0.3 ?
Ik kan me nml geen voorstelling van geven.
ja dat is spuit met naald er aan vast en die kun je er ook niet afhalen, als je 3iu wilt hebben insuline moet je vol trekken tot 3 streepjes das heel weinig maar dat is 3iu, wil je hgh zetten 3iu dan trek je hem vol tot 30 op de spuit dan heb je 3iu
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment