Endo-Stim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Endo-Stim

Wie kent endo stim of heeft het gebruikt of weet iemand die het gebruikt?

Dit zou de groeihormoon stimuleren en is nu overal te koop, als je alles moet geloven wat de mensen zeggen die het verkopen ben je in 2 weken breed, dus ik ben erg benieuwd of iemand dit kent....

ik wil het wel eens gaan proberen maar wil niet weer zomaar tegen de 100 euro uitgeven aan iets wat niet werkt...

ik hoor het wel
    groet

Originally posted by leroyw View Post
    Wie kent endo stim of heeft het gebruikt of weet iemand die het gebruikt?

Dit zou de groeihormoon stimuleren en is nu overal te koop, als je alles moet geloven wat de mensen zeggen die het verkopen ben je in 2 weken breed, dus ik ben erg benieuwd of iemand dit kent....

ik wil het wel eens gaan proberen maar wil niet weer zomaar tegen de 100 euro uitgeven aan iets wat niet werkt...

ik hoor het wel
    groet
    Al train je nog zo hard, gebruik je zwaarste anabolen kuur verkrijgbaar, heb je de beste genen denkbaar en gebruik je alle supplementen op deze aardbol, dan wordt je nog niet zo maar breed in 2 weken. Laat je niks wijs maken door dit soort onzin verkoop verhalen.
    www.sportfood.nl

Comment

Trap er niet in. Endo-stim is gewoon de tweede versie van Testo-sting. En testosting is gewoon een vuile marketingstreek om tribulus terrestris onder een andere naam veel duurder te verkopen. Trap niet in die streken van marketingmensen!!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb testo-sting geprobeerd op aanraden van een vriend die het ook had gebruikt, ik nam op een gegeven moment zowat de dubbele aangeschreven hoeveelheid en ik was idd superbreed na 2 weken

niet dus ik koop nooit meer van dit soort rommel ik denk dat je het beste kunt houden bij whey en crea en als je echt veel meer wilt as maar daar hoef ik jou niks over te vertellen denk ik, die testo-shit is echt weggegooid geld.

Comment

thx

ok thx allemaal voor de reply's.....

het klinkt natuurlijk ook te mooi om waar te zijn.....je hoopt dat het je groeihormoon aanwakkerd maar ik dacht al dat zou gewoon te mooi zijn om waar te zijn....

ben blij dat ik het niet probeer dankzij jullie, ik laat het wel bij me as...

Comment

rotzooi. het schijnt als je zoveel endostim neemt gelijk te zijn aan 2 a 3iu hgh, grote onzin.
            Last edited by baricade; 01-12-2007, 23:35.

Comment

Het is ook marketingprietpraat.

Comment

Het zou leuk zijn als zulk soort lui de garantie zouden geven niet goed geld terug net als davitamon en zo

Er zou hier op de site iemand een log bij houden maar dat is nooit echt van de grond gekomen.
                Who's the Chef

Comment

de produkten van die lui zijn echt onzin, ik heb ooit s die insu stim van ze geprobeerd en merkte geen verschil, maar wel 75 eurie lichter.... zonde van je geld
                  uut grunn!

Comment

Ongelooflijk dat er nederlandse profs zijn zoals Jonathan later die reclame maken voor die onzin zoals Testo-sting! Het is gewoon een variant van Tribulus Terristris en dat werkt ook al niet. Het is het bekende placebo effect!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                      de produkten van die lui zijn echt onzin, ik heb ooit s die insu stim van ze geprobeerd en merkte geen verschil, maar wel 75 eurie lichter.... zonde van je geld
                      Ben je iig iets lichter van geworden
                      Who's the Chef

Comment

Een behoorlijke cut ja .
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Creatine....

haha ben blij dat ik dit forum ken, want dan trap je niet 123 meer in die verhaaltjes de ene nog mooier dan de ander....

is misschien wel een leuk idee om er een log van bij te houden welke producten echt een beetje werken...

ik heb nog een product die heb ik gratis gehad maar misschien kent iemand dit:

Creatine ethyl ester malaat

er staat op dat je geen oplading fase meer nodig hebt en maar 1 a 2 theelepls per dag nodig hebt?
                          in hoeverre is dit beter dan gewone creatine ? ik ben er net mee begonnen en het smaakt zo ranzig ik zou het me hond nog niet geven, maar me moeder zei altijd wat vies is ( kwa middeltjes dan ) is goed voor je..

Kent iemand het of weet iemand er iets meer over dan gewone creatine?
                          mvg
                          leroy

Comment

Ikzelf gebruik het ook. Het is zo dat de opneembaarheidenorm verbeterd is in vergelijking met monohydraat. Je hebt geen laad of onderhoudsfases meer. Je houdt geen vocht meer vast dus geen dikke kop meer en je krijgt er een hele goede pomp van. Ik ben er zeker over te spreken! Was wel een investering maar ik ben zeker zo'n 10 tot 15% in kracht vooruit gegaan sinds ik het gebruik. Heb ook zeker zo'n 7 kilo spiermassa gewonnen in een half jaar tijd.

Comment

ik heb het gebruikt en moet zeggen het helpt een klein beetje maar niet echt veel van verwachten. Ik zat toen ook wel in de cut dus kan daarmee ook zijn dat ik er droger en massiever uitzag...

ik heb er een klein logje over gemaakt maar de andere dagen was ik wat lui om het nog bij te houden...

greetzzz.
                              If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X