later stadium..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• later stadium..

zou het zo kunnen zijn, dat je kuurt je aankomt, je dan tijdens je kuur bv van week 4 tot 8 stiltaat en nu ineens na de 8ste week weer begint met groeien?

ik weet niet precies hoe het komt ( ook waarschijnlijk omdat ik nu echt even geen drugs meer gebruik ) maar begin nu aan te komen weer....

iemand ideeen?

ja is ook niet zo gek lijkt mij. Ga maar weer weekenden doorhalen dan ga je weer achteruit.
    Elke dag moet eigenlijk hetzelfde zijn dat staat garant voor succes
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by leroyw View Post
      zou het zo kunnen zijn, dat je kuurt je aankomt, je dan tijdens je kuur bv van week 4 tot 8 stiltaat en nu ineens na de 8ste week weer begint met groeien?

ik weet niet precies hoe het komt ( ook waarschijnlijk omdat ik nu echt even geen drugs meer gebruik ) maar begin nu aan te komen weer....

iemand ideeen?
      Volgens mij moet je tijdens je kuur toch wel blijven groeien, zonder totale stilstanden. Ben blij te horen dat je nu echt even van de drugs af bent. Ik zou echt even heel helder voor ogen halen wat je nu wilt: spiermassa met as of feesten met drugs. Je lichaam heeft het zwaar zat met elk los, laat staan gecombineerd. Mijn advies zou echt zijn: as en totaal geen drugs, zodra je drugs pakt meteen kappen met je kuur, je bent er blijkbaar nog niet helemaal klaar voor of doe alleen de drugs. Je zei ergens dat je ook vader was, ik denk dat je je kind voorop moet stellen en niet feesten en as.
      Ik weet dat je van mening bent dat het menselijk lichaam overal wel bovenop komt, maar denk dat dit gewoon het lot tarten is.

Btw misschien is het die vitaminespuit.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

belangstelling

ja bedankt voor de belangstelling in ieder geval, kijk ik heb meerdere helften van mijn leven vast gezeten, heb altijd laat ik het zo maar zeggen slechte dingen gedaan, dus respect ken ik niet echt meer voor mensen, het is een weg die ik moet belopen op dit moment, ik wou nog geen kind maar is er wel gekomen ( denk dat het het lot is geweest ) ik ben nu blij met die kleine uiteraard en ben echt al een heel stuk rustiger geworden en tuurlijk wil ik alleen kuren zonder drugs en gaat me tot nu toe ook goed af, soms is en blijft het moeilijk je oude leven achter je te laten, vooral als je hebt meegemaakt wat ik heb meegemaakt.
        desalnietemin bedankt voor de mails, ik ga niet langer dan 10 weken kuren en ga dan echte even mijn rust pakken.....

ik ben benieuwd hoe ver ik nog kan komen in 2 weken tijd....

Comment

Originally posted by leroyw View Post
          ja bedankt voor de belangstelling in ieder geval, kijk ik heb meerdere helften van mijn leven vast gezeten, heb altijd laat ik het zo maar zeggen slechte dingen gedaan, dus respect ken ik niet echt meer voor mensen, het is een weg die ik moet belopen op dit moment, ik wou nog geen kind maar is er wel gekomen ( denk dat het het lot is geweest ) ik ben nu blij met die kleine uiteraard en ben echt al een heel stuk rustiger geworden en tuurlijk wil ik alleen kuren zonder drugs en gaat me tot nu toe ook goed af, soms is en blijft het moeilijk je oude leven achter je te laten, vooral als je hebt meegemaakt wat ik heb meegemaakt.
          desalnietemin bedankt voor de mails, ik ga niet langer dan 10 weken kuren en ga dan echte even mijn rust pakken.....

ik ben benieuwd hoe ver ik nog kan komen in 2 weken tijd....

Nou kerel hier wil ik eve op rageren.
          Je oordeeld over mij bij even vorstellen,en je doet je eigen zo goed voor ,maar nu ga je vertellen dat je aan de drugs zit plus kuren en sporten.
          Nou ik kom uit de echte gabber wereld tussen 1990 en 1995 toenwas drugs echt .Heb ook veel mee gemaakt .
          Niks is moeilijk als je maar wilt heb ik ook gedaan boy.
          Dus ik heb geen spijt met je.
          En de bajes hier holland is net en hotel.wil niks zeggen.
          Maar pas goed op je kindje,je mot toch je wilde haren en keer laten vallen.
          voral kuren met drugs bah bah bah.
          Ik ben zelf al 12 jaar van de drugs af.
          MAAR IK GA DOOR HET LEVEN ALS EN SOLDAAT.

Comment

Originally posted by farang View Post
            Nou kerel hier wil ik eve op rageren.
            Je oordeeld over mij bij even vorstellen,en je doet je eigen zo goed voor ,maar nu ga je vertellen dat je aan de drugs zit plus kuren en sporten.
            Nou ik kom uit de echte gabber wereld tussen 1990 en 1995 toenwas drugs echt .Heb ook veel mee gemaakt .
            Niks is moeilijk als je maar wilt heb ik ook gedaan boy.
            Dus ik heb geen spijt met je.
            En de bajes hier holland is net en hotel.wil niks zeggen.
            Maar pas goed op je kindje,je mot toch je wilde haren en keer laten vallen.
            voral kuren met drugs bah bah bah.
            Ik ben zelf al 12 jaar van de drugs af.
            MAAR IK GA DOOR HET LEVEN ALS EN SOLDAAT.
            Dude als een soldaat, gevangenissen zijn hotels, je hebt zeker ook nog thug life op je buik staan komop he je bent geen tupac doe effe normaal man.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Dude als een soldaat, gevangenissen zijn hotels, je hebt zeker ook nog thug life op je buik staan komop he je bent geen tupac doe effe normaal man.
              WAROM NORMAAL ik sta heel sterk in het leven, en zelfverzekeerd.
              Ik heb geen spijt met me zelf.
              is dat dan raar

Comment

Nee hoor da heel normaal maar door het leven gaan als een soldaat is een beetje triest voor iemand van 30 jaar vind je niet, dat riepen ze bij mij opo school toen ik 16 was net als west side till you die, maar we leven hier in een normaal land en als je hier door het leven gaat als een soldaat dan heb je nhet niet echt door volgens mij, maar goed dit zal wel weer een eindeloze discussie worden ik zal niet meer reageren op jou bruute uitspraken oke, mijn excuses daarvoor,
                Life and let life, je weet toch, murder inc, aint no thing like bling bling im out LATRA

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Nee hoor da heel normaal maar door het leven gaan als een soldaat is een beetje triest voor iemand van 30 jaar vind je niet, dat riepen ze bij mij opo school toen ik 16 was net als west side till you die, maar we leven hier in een normaal land en als je hier door het leven gaat als een soldaat dan heb je nhet niet echt door volgens mij, maar goed dit zal wel weer een eindeloze discussie worden ik zal niet meer reageren op jou bruute uitspraken oke, mijn excuses daarvoor,
                  Life and let life, je weet toch, murder inc, aint no thing like bling bling im out LATRA
                  dus jij kunt oordelen over mij brute uitspraken oh sorry hoor.
                  Maar als ik jou post bekijk heb je ook nirt veel in te brengen.
                  Ik stop met de descussie,bling,bling is fucking hype,dog for live.
                  of loop je nog met je levis 501 naar de stad.
                  sorry maar ben hier niet met bedoeling gekomen,schit te vertellen.

Comment

Originally posted by farang View Post
                    dus jij kunt oordelen over mij brute uitspraken oh sorry hoor.
                    Maar als ik jou post bekijk heb je ook nirt veel in te brengen.
                    Ik stop met de descussie,bling,bling is fucking hype,dog for live.
                    of loop je nog met je levis 501 naar de stad.
                    sorry maar ben hier niet met bedoeling gekomen,schit te vertellen.

Leer eens fatsoenlijk spellen man, me broertje van 8 beheerst de nederlandse taal, grammaticaal gezien nog beter.

Comment

Niemand valt je zozeer aan op wat je vertelt Farang, maar meer op de manier waarop. Daarnaast is het wat vreemd om te verkondigen dat je als een soldaat door het leven gaat, ik weet ook niet echt wat ik me daarbij moet voorstellen. De meeste mensen die dergelijke praat verkopen zijn rappers die nog nooit een achterbuurt van dichtbij hebben gezien, vandaar de felle reactie erop. Trouwens, al kom je uit een achterbuurt, dan nog ben je geen soldaat. Je bent een soldaat als je vecht in het leger, eerder niet.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Niemand valt je zozeer aan op wat je vertelt Farang, maar meer op de manier waarop. Daarnaast is het wat vreemd om te verkondigen dat je als een soldaat door het leven gaat, ik weet ook niet echt wat ik me daarbij moet voorstellen. De meeste mensen die dergelijke praat verkopen zijn rappers die nog nooit een achterbuurt van dichtbij hebben gezien, vandaar de felle reactie erop. Trouwens, al kom je uit een achterbuurt, dan nog ben je geen soldaat. Je bent een soldaat als je vecht in het leger, eerder niet.

Dat bedoelde ik ook sorry dat ik het zo rot bracht zal het voortaan netjes doen.

Comment

Zo mannen allemaal last van winter kriebels of zo??

Probeer allemaal even eerst na te denken voor je iets post, denk dan vooral aan hoe je iets gaat opschrijven.

Groeten en suc6
                          Been
                          Who's the Chef

Comment

Wat een agressie zo dicht tegen de feestdagen...jammer.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

ik moet even reageren....

hier moet ik natuurlijk op reageren want het kriebelt gewoon........
                              (thx goes out to zwaan & quibes )

farang ik heb de tijd van parkzicht en energiehallen ook meegemaakt en hoe ik op jou reageerde op voorstellen was heel normaal als je zo praat.

ik heb hier niet om zieligheid gevraagd en zeg ook niet dat ik dat ben, probeer hier gewoon bij te houden hoe het gaat en daar reacties op te krijgen die tenminste nuttig zijn.
                              ( ja ik blijf netjes hoop ik ) Jij zegt dat je als een soldaat door het leven gaat, haha succes man, hey hup in gareel.......lol

je komt hier binnen op het forum, gaat mensen dingen vertellen op een manier die ze niet aanspreekt en nu ga je ook mij nog eens aanvallen ik lach daar wel om maar kan het gewoon niet laten om op je te reageren.
                              En ja ik gebruik nog drugs ja en nee dat wil ik niet en ja het gaat me lukken daar af te blijven, maar je kan mij niet vergelijken met jou en een gevangenis een hotel? ik denk dat jij niet begrijpt hoe het voelt als je een stuk vrijheid kwijt bent, ja vroeger misschien toen je wappie in het gras lag te schuimbekken maar...........hooo lief blijven lol.
                              Farang, als je dingen uitlegd probeer dat normaal te doen of misschien helpt een woordenboek jou. ( je hebt ook spellingcursus op internet volgens mij )
                              doe niet alsjeblieft of jij het helemaal gemaakt hebt want iedereen heeft min punten en plus punten.
                              Nogmaals ik heb geen hekel aan je ook niet na deze berichten want iedereen is vrij om te schrijven wat ie wilt. ( maar vond het wel leuk even te reageren ) Het is niet zo dat als je uit een gabbertijd dat je alleen maar vroeger goeie drugs had want dat is gewoon bullshit maar ja dat weet jij niet want jij bent al 15 jaar clean toch?
                              nou ik laat het hier wel bij en even goeie vrienden ok.....
                              QUIBES en ZWAAN en rest bedankt voor de mails, jullie begrijpen het wat beter denk ik....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X