Hoe zo je hgh kunnen testen of het echt is??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kees View Post
    Maar met 5 iu pas veel later dan binnen 10 dagen? Na ongeveer 8 weken?
    http://forum.bodynet.nl/anabolen/180...-hgh-info.html

wat mij nog bijstaat----- na 14 dagen verdwijnen de bijwerkingen

Ben je al met kuur begonnen kees??
    Last edited by onderhandelen; 12-12-2007, 01:45.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by farang View Post
      Was bestwel nieuwsgierig of jullie wisten of de hgh echt is of niet.
      Want zie hier best veel gasten verstand hebben van hgh.
      als je hgh van jintropin hebt check seal daar staat n nummer op die kan je verifieren bij fabrikant
      We like it

Comment

echt of niet

Originally posted by onderhandelen View Post
        als je hgh van jintropin hebt check seal daar staat n nummer op die kan je verifieren bij fabrikant

Ja die is goed zelf nooit aan gedacht.

maar de beste mannier is een zwangerschap test halen.

Comment

Zwangerschaptest geef geen zekerheid dat je goede rHGH hebt. Namelijk je kan er alleen maar mee testen dat ze geen HCG in je vial hebben gestopt.

Je zal nooit weten of er verontreinigen in je rHGH zit, of dat de peptide is aangetast etc.

Simpelste is om te weten of je rHGH hebt, is van te voren een bloedtest doen en je IGF1 laten bepalen. Als deze na 4 weken gestegen is en vrij hoog is dan heb je echte rHGH.

Grtz.

Comment

testen

Originally posted by Castaway View Post
            Zwangerschaptest geef geen zekerheid dat je goede rHGH hebt. Namelijk je kan er alleen maar mee testen dat ze geen HCG in je vial hebben gestopt.

Je zal nooit weten of er verontreinigen in je rHGH zit, of dat de peptide is aangetast etc.

Simpelste is om te weten of je rHGH hebt, is van te voren een bloedtest doen en je IGF1 laten bepalen. Als deze na 4 weken gestegen is en vrij hoog is dan heb je echte rHGH.

Grtz.
            Oke dat kan ,maar dat testen en checken van alles geloof ik niets van want ik zit hier al zo lang in en ken zo veel grotere gasten ,ik ga geen plaatsnamen zeggen dan weten jullie genoeg.maar ik hoef niet naar men doctor te gaan en te vragen kun mijn hgh gehalte eve checken.
            Ik ben overal geweest papendal medisch centrum enz.
            Maar stelling was hgh echt of niet.
            Met en zwangschap test kun je zien of je pregnyl of hgh hebt.

Geeft die aan zwanger heb je dus pregnyl.
            Dat is mijn ervaring.
            Nee heb niets tegen jou maar iedereen praat zo makelijk over even checken snap je.
            Maar bedankt voor je reactie kerel,

Comment

Woooow dudes Thnxxx farang & Castaway dis hoog niv, houden zo (dit meen ik)

das iets waar ik niet aan gedacht heb holly shit, weer wat geleerd....
              We like it

Comment

hihi zo kan je idd ook testen

Geeft die aan zwanger heb je dus pregnyl.
                Dat is mijn ervaring.
                die is leuk, nooit aan gedacht
                maar ik hoef niet naar men doctor te gaan en te vragen kun mijn hgh gehalte eve checken.
                Waarom niet farang???
                en wat betreft je stellling er is maar 1 manier om dat te testen das zoals been zij naar lab op Laten sturen
                We like it

Comment

Nee heb niets tegen jou maar iedereen praat zo makelijk over even checken snap je.
                  Maar bedankt voor je reactie kerel,
                  Snap even je commentaar niet, maar een bloedtest is heel simpel uitvoeren of jij dat wil laten testen of niet is je eigen keuze.
                  Maar mij lijkt als je anabolen en andere shit wil gebruiken, je regelmatig je eigen moet laten checken en dan is het een kleine moeite om je IGF 1 te laten bepalen.

Zwangerschaptest geeft aan dat je Pregnyl hebt, maar je hebt dan geen garantie of je rHGH heb laat staan of deze echt is.
                  Bijvoorbeeld de rHGH (blue tops) ziet er hetzelfde uit als IGF1-L3 (bleu-tops). Omdat je dan met een bloedtest niet uit de voeten ken om je IGF 1 te laten bepalen, kan je met een glucose meter kijken of je IGF heb of rHGH, namelijk rHGH laat het bloedsuiker stijgen en IGF1-L3 niet.

Greetz.

Comment

maar ik hoef niet naar men doctor te gaan en te vragen kun mijn hgh gehalte eve checken.

Je kan je bloed toch ook laten testen bij een sport arts?
                    Who's the Chef

Comment

testen

Originally posted by been View Post
                      Je kan je bloed toch ook laten testen bij een sport arts?
                      Ja dat klopt maar die sportarst is aangesloten bij en bond. Die hebben alleen beperkte mogelijkheden op dingen te prikken.

JA ik kan wel naar mijn dokter gaan en mijn bloed laten testen,maar die prikken alleen of het bloed goed is.

Comment

Ik heb mijn bloed ook wel is bij mijn dokter en krijg dan altijd een formulie van geloof 3 A4tjes met allerlij dingen die je kan laten testen, hij kruist dan aan wat hij wil weten en dan met dat formulier naar het ziekenhuis om te laten prikken.

Wat de dokter zelf test bij je is of je bloed armoede hebt voor de rest nix.
                        Who's the Chef

Comment

perfekt

Snap even je commentaar niet, maar een bloedtest is heel simpel uitvoeren of jij dat wil laten testen of niet is je eigen keuze.
                          Maar mij lijkt als je anabolen en andere shit wil gebruiken, je regelmatig je eigen moet laten checken en dan is het een kleine moeite om je IGF 1 te laten bepalen.

Zwangerschaptest geeft aan dat je Pregnyl hebt, maar je hebt dan geen garantie of je rHGH heb laat staan of deze echt is.
                          Bijvoorbeeld de rHGH (blue tops) ziet er hetzelfde uit als IGF1-L3 (bleu-tops). Omdat je dan met een bloedtest niet uit de voeten ken om je IGF 1 te laten bepalen, kan je met een glucose meter kijken of je IGF heb of rHGH, namelijk rHGH laat het bloedsuiker stijgen en IGF1-L3 niet.

Greetz.
                          Ja klopt ,heb en paar jaar geleden liggen expiremiteren bloedsuiker meter,tijdens kuur hgh en insuline werkt allemaal pervekt.
                          Maar daar ben je zo druk mee dat wil je niet weten ,ja dat klopt heb ik ook gedaan .om de twee uur gaatje prikken groen stripje erbij en maar cheken.
                          Ik moest toen stoppen vanwege mijn werk.
                          maar ben het heelemaal eens met je stellingen.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                            http://forum.bodynet.nl/anabolen/180...-hgh-info.html

wat mij nog bijstaat----- na 14 dagen verdwijnen de bijwerkingen

Ben je al met kuur begonnen kees??
                            Zondag jongsleden met de HGH. Ik heb alleeen wat koppijn maar dat zal wel door de stress komen van mijn werk.
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Als je zin hebt hou gerust een logje bij kees.

Hoeft niet zo it gebreid te zijn maar gewoon een wekelijse update ofzo.

Op het moment lopen er geen log's meer dus tis erg welkom

Ben wel benieuwd of zo een ouwe vent nog een beetje kan vlammen hahahah
                              Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
                                Als je zin hebt hou gerust een logje bij kees.

Hoeft niet zo it gebreid te zijn maar gewoon een wekelijse update ofzo.

Op het moment lopen er geen log's meer dus tis erg welkom

Ben wel benieuwd of zo een ouwe vent nog een beetje kan vlammen hahahah
                                Staat op de weblog.Been.
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X