Somethimes you have to give nature a helping hand.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Somethimes you have to give nature a helping hand.

Hey,

Ik weet natuurlijk wel dat het gebruik van allerhande hulpmiddeltjes niet de beste oplossing is. Daarom heb ik veel bewondering voor mensen die alles kunnen bereiken door wilskracht.

Maar soms moet je de natuur even helpen. Supplementen zoals stack II, Exenadriine, Hydroxycut, Ephedra, Arbuterol hebben mij een flink stuk geholpen in het verliezen van gewicht, maar toch heb ik hiervoor geruime tijd streng dieet gevolgd.

Om volledig tevreden te zijn geef ik me nu over tot het gebruiken van Clen en T3.

Maar, weet niet wie ik moet vertrouwen bij de aanschaf, ik woon in België en daar is al zoveel taboe.

Who can I trust, I want to achive my dream but I don't want to have big health problems.
    You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Vragen naar dealers zijn niet toegsetaan! Ps T3 niet gebruiken als je niet aan de aas zit, anders vreet het je spieren op!

Grtz
    PS: in belgie zitten vast ook goede dealers!

Comment

Clen kan dan een hele goede optie zijn.
      Het is ook geen anabool dus dat kan het probleem niet zijn.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zou zelf ook voor de clen gaan, T3 kan wel, maar dan alleen als je op 35% BF zit ofzo en weinig spier.. want dan valt er ook weinig te verliezen, tenzij je er As bij gaat doen.
        zit je op een % of 20, dan zal de clen zeker goed werken!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Riki @ Jul. 02 2003,07:48)]Vragen naar dealers zijn niet toegsetaan! Ps T3 niet gebruiken als je niet aan de aas zit, anders vreet het je spieren op!

Grtz
          Ik zie hem toch echt niet naar een dealer vragen hoor Riki, meer naar betrouwbaarheid in het circuit, en dat is volgens mij een goede zaak als je niets vervelends op wilt lopen!!

Groeten JAN

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (jan @ Jul. 03 2003,01:59)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Riki @ Jul. 02 2003,07:48)]Vragen naar dealers zijn niet toegsetaan! Ps T3 niet gebruiken als je niet aan de aas zit, anders vreet het je spieren op!

Grtz
            Ik zie hem toch echt niet naar een dealer vragen hoor Riki, meer naar betrouwbaarheid in het circuit, en dat is volgens mij een goede zaak als je niets vervelends op wilt lopen!!

Groeten JAN
            Lijkt er anders wel veel op!

Grtz

Comment

Het is niet mijn bedoeling te vragen naar dealers. Het was mijn gedachten opschrijven die ik deed.

Sorry als je me verkeerd begrijpt Riki.

Take Care
              You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Geen punt Darren, als er echt iets niet door de beugel kan hoor je het vanzelf van Mr. C of Mr. A hoor...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X