Proviron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Proviron

Nu heb ik in een aantal kuurlogjes gezien dat men proviron gebruikt tegen
    het vast houden van vocht en om geno te voorkomen.

Maar als ik onder proviron googel vind ik een aantal tegenstrijdige artikels..

Onderandere een artikel waar ze het bijna een wondermiddel noemen omdat het geno zou voorkomen en omdat het vocht vasthouden tegengaat..
    Maar op de medicijn bijsluiterstaat dat je er vocht door vast kunt houden en er kans is op geno..... Mischient is de werking tijdens een kuur anders...

Maar inieder geval graag jullie mening..
    Als het we werkt zou ik van week 4 tot week 8 van mijn kuur(w1-4 t-boll / w1-8 Deca / w1-9 test-e) 25mg perdag willen nemen..

Proviron
    Al hoewel er massa

Thanxs

Hier zeggen ze dus ook dat het wateretentie en geno blokt...

Proviron description, Proviron side effects, Proviron price, Proviron substance

Comment

Vocht vasthouden ga je van provi niet doen tenzij je echt hoge doseringen gebruikt. Of het een goed middel is tegen gyno laat is erbuiten, preventief zal het wat beter werken maar het is nog steeds een erg zwakke AI als je de "echte" AI alla femara neemt.

Het kan allesinds geen kwaad. Topmiddel voor te cutten.
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        Vocht vasthouden ga je van provi niet doen tenzij je echt hoge doseringen gebruikt. Of het een goed middel is tegen gyno laat is erbuiten, preventief zal het wat beter werken maar het is nog steeds een erg zwakke AI als je de "echte" AI alla femara neemt.

Het kan allesinds geen kwaad. Topmiddel voor te cutten.
        Dan ga ik het er gewoon in een lichte dozis 25mg/d er bij nemen..
        En ik hou nolvadex achter de hand stel dat geno toch komt opzetten...

Comment

Originally posted by tiesse75 View Post
          Dan ga ik het er gewoon in een lichte dozis 25mg/d er bij nemen..
          En ik hou nolvadex achter de hand stel dat geno toch komt opzetten...
          Ik zou het niet beter kunnen aanbevelen.

Comment

Ik zou het niet beter kunnen aanbevelen.
            Nu ben ik ook weer gerustgesteld
            Thanxs

Comment

wat denk je ervan om ook clomid bji de hand te houden, want nolvadex kan ook gyno veroorzaken maat

Comment

clomid werkt identiek aan nolvadex.

De enige manier hoe serms een averrechts effect op gyno kunnen hebben is als er stevig wat progestins in het lichaam aanwezig zijn en je prolactineniveau uit de pan swingt(tren/methyltrienolone/deca). Gewoon bromo of raloxifene aan toevoegen.

Hoe het juist in elkaar zit is nog niet echt geweten. Wat Bill Roberts erover te zeggen had...

I disagree that Nolvadex would have such said reaction because I see no endocrinological method by which a 19nor compound could entirely disrupt the SERM's protein ratio of co-activators/co-repressors.

The idea has to be noted that tamoxifen is an estrogenic compound only in the idea that it binds to those specific receptors. To do otherwise would require it convert from a substance of mixed agonist/antagonist properties into a substance almost entirely agonist, something which, for the life of me, I can't see as possible.

However, the true cause of this mysterious gyno could be the fact that 19 nor (aka 19 norandrostenedione) is derived from DHEA, which plays a crucial role in the development of testosterone. When broken down, norandrostenedione becomes nortestosterone (aka nandrolone, aka durabolin). As anyone would know, this binds strongly with the testosterone receptors. When you throw in the addition of tamoxifen (or most SERMs for that matter), you begin to have a rise in FSH and LH production, all while an abundance of SHBG and free estrogen are floating around, thus competing with that same SERM for binding to the estrogen receptors.

Comment

clomid werkt identiek aan nolvadex
                  niet helemaal, nolvadex kan een rebound effect hebben, waardoor je juist na t stoppen ermee alsnog gyno kan genereren, doordat je opeens met een enorme hoeveelheid oestrogeen in je lijf zit die niet meer geblokt worden door nolvadex. Daarom VOOR DE ZEKERHEID clomid erbij, zodat je direct clomid kan slikken als blijkt dat je gyno ontwikkeld na met nolvadex te zijn gestopt. Clomid kent nameljik geen rebound effect!

Comment

Originally posted by NastyDjango View Post
                    niet helemaal, nolvadex kan een rebound effect hebben, waardoor je juist na t stoppen ermee alsnog gyno kan genereren, doordat je opeens met een enorme hoeveelheid oestrogeen in je lijf zit die niet meer geblokt worden door nolvadex. Daarom VOOR DE ZEKERHEID clomid erbij, zodat je direct clomid kan slikken als blijkt dat je gyno ontwikkeld na met nolvadex te zijn gestopt. Clomid kent nameljik geen rebound effect!
                    Dan mag je mij eens zeggen hoe die rebound in mekaar zit.

Nolvadex maakt de oestrogeenreceptoren niet gevoeliger. En zowel nolvadex als clomid deactiveren geen oestrogeen dus een rebound na gebruik als er nog veel oestrogeen in het lichaam zit gebeurd een oestrogeenopflakkering bij bijde.
                    Last edited by Genjuro; 24-12-2007, 14:07.

Comment

weet niet exact hoe het zit, maar wat ik wel weet is dat nolvadex zorgt voor blokkering van oestrogenen, en tegelijkertijd de oestrogeenspiegel opkrikt. Dus zodra je de blokkering stopt, kan je met een hoge oestrogeenspiegel opgezadeld zitten die op zijn beurt weer gyno KAN veroorzaken. Clomid blokkeert oestrogenen, maar zorgt niet voor een hogere hoeveelheid oestrogenen. Als je meer erover wilt weten moet je ff googlen of misschien kan mr. symmetry waardevollere info geven

Comment

Originally posted by NastyDjango View Post
                        weet niet exact hoe het zit, maar wat ik wel weet is dat nolvadex zorgt voor blokkering van oestrogenen, en tegelijkertijd de oestrogeenspiegel opkrikt. Dus zodra je de blokkering stopt, kan je met een hoge oestrogeenspiegel opgezadeld zitten die op zijn beurt weer gyno KAN veroorzaken. Clomid blokkeert oestrogenen, maar zorgt niet voor een hogere hoeveelheid oestrogenen. Als je meer erover wilt weten moet je ff googlen of misschien kan mr. symmetry waardevollere info geven
                        Oestrogeenspiegel wordt opgekrikt na de kuur omdat ze bijde de testosteronproductie op gang brengen en ms voor sommigen tot boven hun natuurlijke waarden, en testosteron converteert altijd deels naar estradiol, lichaamseigen oestrogeen.

Maar het niveau waarop dat gebeurd is niet vergelijkbaar met het oestrogeenniveau in een kuur, en het is eigen aan alle serms, nolva, clomid, raloxi, toremi doen het allemaal, niet nolva alleen dus. Trouwens zal tegen dat de serms uit het bloed zijn de testosteron al terug een pak gedaald zijn, want de extra lh en fsh-stimulatie valt weg.

Ik zie het mechanisme dus echt niet, en volgens mij zou nolva nooit als een voor consumptie geschikte serm zijn gepasseerd als ze het wel zou doen via een ander systeem, even dus pm naar symmetry sturen.
                        Last edited by Genjuro; 24-12-2007, 15:07.

Comment

met wat zoeken op pubmed toevallig een studie gevonden die mijn redenatie onderbouwt.

Hormonal effects of an antiestrogen, tamoxifen, in normal and oligospermic men.

Vermeulen A, Comhaire F.

The administration of tamoxifen, 20 mg/day for 10 days, to normal males produced a moderate increase in luteinizing hormone (LH), follicle-stimulating hormone (FSH), testosterone, and estradiol levels, comparable to the effect of 150 mg of clomiphene citrate (Clomid). However, whereas Clomid produced a decrease in the LH response to LH-releasing hormone (LHRH), no such effect was seen after the administration of tamoxifen. In fact, prolonged treatment (6 weeks) with tamoxifen significantly increased the LH response to LHRL. Treatment of patients with "idiopathic" oligospermia for 6 to 9 months resulted in a significant increase in gonadotropin, testosterone, and estradiol levels. A significant increase in sperm density was observed only in subjects with oligospermia below 20 X 10(6)/ml and normal basal FSH levels. When basal FSH levels were increased or oligospermia was moderate (greater than 20 X 10(6)/ml); no effect on sperm density was seen. As sperm density increased, FSH levels decreased, suggesting an inhibin effect. Sperm motility was not improved by tamoxifen treatment. In five boys with delayed puberty, tamoxifen treatment appeared to activate the pituitary-gonadal axis and pubertal development.
                          Ms slaagt de theorie van symmetrie op dit kleine stukje

However, whereas Clomid produced a decrease in the LH response to LH-releasing hormone (LHRH), no such effect was seen after the administration of tamoxifen. In fact, prolonged treatment (6 weeks) with tamoxifen significantly increased the LH response to LHRL.

tamoxifen zorgt voor een betere reactie op LH zorgen dan clomid. Wat meer testosteron tot gevolg heeft. En aangezien testosteron naar estradiol omzet zal er dus meer wat estradiol na een nakuur met nolva zijn dan met clomid.

Maar dat maakt op zich niks uit zolang de oestrogeenreceptoren door nolva en clomid bezet zijn. Ik heb hier nu geen data van hoe snel de verhoogde reactie na de kuur terug weg is, dat zou ms het dingetjes kunnen zijn.
                          Last edited by Genjuro; 24-12-2007, 15:24.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X