hoestbui van test enanthate

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoestbui van test enanthate

Vandaag mijn eerste inject genomen Test enanthate en deca ik kreeg er een enorme hoestbui van. Het leek wel of het tren was.
    Hebben jullie dat ook van enanthate? (GG) Ik heb weleens eerder test enanthate gebruikt (GS) maar heb nooit een hoestbui van gehad.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Originally posted by kees View Post
    Vandaag mijn eerste inject genomen Test enanthate en deca ik kreeg er een enorme hoestbui van. Het leek wel of het tren was.
    Hebben jullie dat ook van enanthate? (GG) Ik heb weleens eerder test enanthate gebruikt (GS) maar heb nooit een hoestbui van gehad.

ik meende dat je dan een bloedvat raakt dat je daar die hoest van krijgt heb het ook wel es gehad met test en deca zetten.

Comment

Was echt heftig, nu een uur of 2 geleden als ik diep adem haal voel ik het nog.

Comment

is morgen wel weer over

Comment

Kees altijd aspireren! De hoest is niet zo erg, maar een bloedvergiftiging door vervuilde gear in een bloedvat

Comment

hoesten

het zou kunnen dat je en bloedader geraakt hebt klein beetje lucht in de ader. heb ook en keer gehad.wees daar vorzichtig mee,ja uiteindelijk kun je er niks aan doen.
            Ik weet niet waar jij injecteert misschien licht het daaraan?
            als zoiets nog en keer gebeurd bloedverdunners slikken.
            sterkte ermee

Comment

Moet je die wel toevallig hebben liggen?!

Comment

Originally posted by Riki View Post
                Kees altijd aspireren! De hoest is niet zo erg, maar een bloedvergiftiging door vervuilde gear in een bloedvat
                Aspireren doe ik altijd. Van tren had ik altijd een hoestbui, Maar van enanthate nooit . Maar nu een dag later voel ik me wel beter. Maar was echt heftig. Zal mischien toch een ader geraakt hebben tijdens injecteren.

Comment

hoesten

ik heb ook enanthaat gebruikt en hoest me ook de tering, nu 1 week na me kuur nog steeds..........zorg voor genoeg vitamine inname aangezien je weerstand ook naar beneden knalt....

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                    Moet je die wel toevallig hebben liggen?!
                    die heeft iedereen er wel liggen in huis aspirine 1500 mg 2keer op die bewuste dag van je probleem, paracetamol,enz. gewoon een keer overdoseren.
                    En weg probleem.

Comment

ikke niet begrijpen

Originally posted by leroyw View Post
                      ik heb ook enanthaat gebruikt en hoest me ook de tering, nu 1 week na me kuur nog steeds..........zorg voor genoeg vitamine inname aangezien je weerstand ook naar beneden knalt....
                      Nou dan zal ik nu wel last hebben van astma.
                      Geen eene vorm op het gebied van hormonen,zal je aan het hoesten brengen.
                      We weten toch wel minimaal waar het voor gebruikt wordt???
                      het licht gewoon aan het injecteeren.

Comment

asperine

maar asperine zijn ook geen oplossing die stoppen een paar functies in je hoofd waardoor je de pijn niet meer hebt,belemmerd ook je groei als je veel gebruikt

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                          maar asperine zijn ook geen oplossing die stoppen een paar functies in je hoofd waardoor je de pijn niet meer hebt,belemmerd ook je groei als je veel gebruikt
                          Ik wist niet dat asperine ook de groei belemmerde. Van ibuprofen wel, dat zijn echt professionele groeiblockers.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by farang View Post
                            Nou dan zal ik nu wel last hebben van astma.
                            Geen eene vorm op het gebied van hormonen,zal je aan het hoesten brengen.
                            We weten toch wel minimaal waar het voor gebruikt wordt???
                            het licht gewoon aan het injecteeren.

alleen van tren staat bekend dat je gaat hoesten, als je het injecteert dan kun je die hoest al voelen, met test of wat anders kan het ook wel dan raak je een bloedvat, dat geeft werking op je strot.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Ik wist niet dat asperine ook de groei belemmerde. Van ibuprofen wel, dat zijn echt professionele groeiblockers.

heb ook wel es ibuprofen gebruikt tijdens een kuur, konm nie echt zeggen dat ik er minder hard door groeide.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X