Ben bezig met n kuurtje supertren (GS)/test prop (italiaans merk testovis). Knalt als n bezetene, 4,5 kilo in 9 dagen. Nu mijn vraag: het is de bedoeling dat ik alleen nog maar korte kuurtjes ga doen, omdat ik die lange kuren niet meer trek en wil kijken of mijn lichaam beter reageert op korte kuren met kortwerkende middelen. Nu zag ik alleen dat supertren tren enanthaat bevat. Dus ik zeg: ënanthaat is langwerkend, dus lijkt supertren me niet geschikt voor korte kuren.
Ik kreeg als antwoord dat het evengoed als korte kuurmiddel gebruikt kan worden, omdat het niet te vergelijken is met test enanthaat. Het zou een ander soort enanthaat ester zijn. Nu is mijn kennis niet toereikend genoeg om dit te weerleggen, verder dan "enanthaat is toch enanthaat=halfwaardetijd van 10 dagen" kom ik niet...
iemand advies of informatie?
Ik kreeg als antwoord dat het evengoed als korte kuurmiddel gebruikt kan worden, omdat het niet te vergelijken is met test enanthaat. Het zou een ander soort enanthaat ester zijn. Nu is mijn kennis niet toereikend genoeg om dit te weerleggen, verder dan "enanthaat is toch enanthaat=halfwaardetijd van 10 dagen" kom ik niet...
iemand advies of informatie?
Comment