interresant

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou ik heb wel eens amfetaminen op housepartys gebruikt en ik vraag me af of je concentratie daar nou echt beter van wordt.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Nou ik heb wel eens amfetaminen op housepartys gebruikt en ik vraag me af of je concentratie daar nou echt beter van wordt.
      ik heb vroegah in mijn schooltijd op retalin en lichte dosissen speed stevig gestudeerd en examen gemaakt, en dan ghb na het examen of 5 uur voor het examen om nog te slapen. Effect had het zeker. Minder afgeleid door vanalles, leerstof ging erin erin alsof het niks was(deels placebo denk ik). Natuurlijk wel niet teveel nemen, waus zijn van speed is nog een heel pak anders dan gewoon 2 sleutelpuntjes. Oh en ook niet op de afkick een examen maken, dat gaat ook langs geen kanten.

Maar amphetamine is toch nog steeds lichamelijk verslavend en sloop je lichaam toch nog een pak meer en op veel korte termijn dan matige dosissen as.

Ik kan me een naam van een middel herrineren die een BB-vriend van mij gebruikte om zich scherper te voelen en minder honger te hebben tijdens de laatste weken voor de wedstrijd, modafnil of zoiets...
      the one and only tabata overlord

Comment

Modafinil. Klinkt als een mooi product. En je was tijdens de examens dan zeker wel ontzettend opgefokt Genjuro?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lijkt me niet verstandig om amfetamine te gebruiken.. verneukt je eetlust helemaal.. bij mij iedergeval en moet er echt dagen van bijkomen paar keer gedaan vroeger en doe het nooit meer veel te heftig voor mij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X