kort vraagje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kort vraagje?

FF kort vraagje kan de tren e of tren a en test e gewoon bij elkaar in een spuit doen?

Hoorde iemand zeggen dat je deze apart moest injecteren, maar volgens mij kun je het fijne goedje gewoon in een keer injecteren, omdat deze allemaal op oliebasis zijn?

Alvast bedankt voor de reactie.

geen enkel probleem.

Zelf waterbasis en oliebasis gaan in eenzelfde spuit.
    the one and only tabata overlord

Comment

Top thnx voor de reactie

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        geen enkel probleem.

Zelf waterbasis en oliebasis gaan in eenzelfde spuit.
        Pardon? Naar mij weten doe je enkel op olie basis in 1 spuit.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

dat dacht ik ook
          pain is temporary pride is forever

Comment

hihi ik zou t niet doen
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Het maakt niet uit, het geeft zelfs een mooi lavalamp effect. In de VS doen ze het altijd zo, bij winny injecties zou het bv minder pijn doen.

Het enige probleem is dat je naald groot genoeg moet zijn voor het water EN de olie.

Met HCG ligt het anders BTW.
              Last edited by Genjuro; 07-01-2008, 00:23.

Comment

Het maakt niet uit, het geeft zelfs een mooi lavalamp effect. In de VS doen ze het altijd zo, bij winny injecties zou het bv minder pijn doen.

Het enige probleem is dat je naald groot genoeg moet zijn voor het water EN de olie.

Zou hetzelf nooit doen. Als 1 vd twee niet 100% is.

Grtz

Comment

waarom zou je het doen.
                  omdat je anders 2 keer moet spuiten.

1 keer in de linkerbil en 1 keer in de rechterbil.
                  one goal: power and mass

Comment

1 keer prikken?
                    Met winstrol moet je om de dag prikken, dus per week is dat iets meer.

Overigens ik zou het ook nooit doen waterbasis bij oliebasis knikkeren.

Grtz.

Comment

Dat is voor het eerst dat ik hoor dat waterbasis en olie bij elkaar kan na mijn weten is het juist uit den boze.

Ben altijd gewaarschuwd niet doen Heb nooit geweten waarom niet maar word door iedereen gezegt.

Ga het ook niet proberen genjuro!!

Hoe kom je aan deze wijsheid en verklaar je nader.

Greetzz Geert
                      To grow or not to grow that's the question
                      alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Originally posted by Dragon_geert View Post
                        Dat is voor het eerst dat ik hoor dat waterbasis en olie bij elkaar kan na mijn weten is het juist uit den boze.

Ben altijd gewaarschuwd niet doen Heb nooit geweten waarom niet maar word door iedereen gezegt.

Ga het ook niet proberen genjuro!!

Hoe kom je aan deze wijsheid en verklaar je nader.

Greetzz Geert
                        Ik kom aan deze wijsheid omdat het in de VS altijd wordt gemengd zonder problemen. Hier op de Nederlandse boards praten ze maar wat na(sommigen spreken van levensgevaarlijk...), ik het de kern van de zaak proberen onderzoeken maar kwam maar tot 1 mogelijke oorzaak van de bewering, en dat is dat de moleculen uit de actieve stof op waterbasis zich kunnen gaan vermengen met de olie, wat resulteert in een verlenging van de halfwaardetijd van de stof op waterbasis(suspensie vs depot-effect).

Maar in realiteit vermengen ze amper(daarom net het lava-effect) en dus spreken we maar over een klein deel van de moleculen. En de halfwaardetijd zou toch maar met 1 dag verlengt worden.

Wederom, het zal wat moeilijker zijn om te injecteren met een mix, vraagt wat meer kunde. Vertrouw je het niet, zet ze apart.

De faq over injecties die op meerdere vs boards staat, woorden in cache om het wat duidelijker te maken.

syringe/needle/injection faq - Bodybuilding.com Forums

And yes, you can mix water and oil-based steroids in the same syringe.
                        Last edited by Genjuro; 14-01-2008, 22:44.

Comment

Mooi verhaal. Bijna net zo mooi als dat er weer met een dogma is afgerekend.
                          Hoe komt het eigenlijk dat waterbasis/oliebasis lastiger is te injecteren dan oliebasis of waterbasis alleen? Je zou toch zeggen net zo lastig als de lastigste van de twee, en aangezien je een grote naald pakt zou de waterbasis zelfs relatief makkelijk moeten gaan?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik kom aan deze wijsheid omdat het in de VS altijd wordt gemengd zonder problemen. Hier op de Nederlandse boards praten ze maar wat na(sommigen spreken van levensgevaarlijk...), ik het de kern van de zaak proberen onderzoeken maar kwam maar tot 1 mogelijke oorzaak van de bewering, en dat is dat de moleculen uit de actieve stof op waterbasis zich kunnen gaan vermengen met de olie, wat resulteert in een verlenging van de halfwaardetijd van de stof op waterbasis(suspensie vs depot-effect).

Maar in realiteit vermengen ze amper(daarom net het lava-effect) en dus spreken we maar over een klein deel van de moleculen. En de halfwaardetijd zou toch maar met 1 dag verlengt worden.

Wederom, het zal wat moeilijker zijn om te injecteren met een mix, vraagt wat meer kunde. Vertrouw je het niet, zet ze apart.

De faq over injecties die op meerdere vs boards staat, woorden in cache om het wat duidelijker te maken.

syringe/needle/injection faq - Bodybuilding.com Forums

And yes, you can mix water and oil-based steroids in the same syringe.
                            Dank je voor je uitleg weer wat geleerd hou ze wel voor alsnog appart
                            net zo makkelijk

Greetzz Geert
                            To grow or not to grow that's the question
                            alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Volgens mij kan je niet zien of er luchtbellen in zit.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X