kort vraagje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Genjuro View Post
    Ik kom aan deze wijsheid omdat het in de VS altijd wordt gemengd zonder problemen. Hier op de Nederlandse boards praten ze maar wat na(sommigen spreken van levensgevaarlijk...)
    wel eens geprobeerd dan??
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

maar wat is er tegenwoordig nu op waterbasis dan, winstrol ja maar wat nog meer?.

Comment

Originally posted by kees View Post
        Volgens mij kan je niet zien of er luchtbellen in zit.
        Ja jongens hoe zit het met de luchtbellen, volgens mij maakt het niet uit, als dat er in zit, als je toch intra-musculair prikt.
        Als je maar niet in eeen bloedvat prikt.

Comment

Je ziet niet de bloedvaten lopen van buitenaf , dus er is altijd een risico. Ook een arts of dokter die intra injecteert kijkt of er geen luchtbel inzit.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Altijd aspireren als je injecteert.

Maar luchtbellen dien je altijd te vermijden als je intra musculair prikt.

Grtz.

Comment

Maar het kan altijd gebeuren, vooral als je een 1 ml ampul hebt, en hij bijna leeg is trek je zo wat lucht er mee in, en dat zijn dan zeer kleine luchtbelletjes die je bijna niet weg krijgt!?

Comment

als je luchtbelletjes injecteert, krijg je zo'n krakerig plekje onder je huid. tenminste, zo had ik dat. uiteraard is het bij winstrol lastig om de belletjes allemaal weg te krijgen, maar daar liet ik dan ook meestal wat schuim achter in de ampul.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X