onvoorstelbaar....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• onvoorstelbaar....

na eindelijk goed trainen en gestopt te zijn met de kuur, geen drugs en drank meer had ik een goed vertrouwen op mijn 2de kuur......

KLAP.........liesbreuk, kan pas 29 januari terecht bij ziekenhuis daarna ook nog eens 2 tot 3 weken uitgeschakeld, iemand die mij goeie advies kan geven over hoe ik mijn gewicht kan vasthouden, en dan heb ik het niet over het eten want ik weet dat ik veel moet blijven eten...

is het een idee om gewoon creatine te blijven gebruiken, weet iemand iets over het vasthouden van me gewicht, want ik heb het gevoel dat ik straks weer bij af ben en weer opnieuw kan beginnen. dus weer 500 euro in me lichaam waar ik niets aan heb.

dank jullie....

klote kerel....

Kan je niet gewoon een beetje door trainen eigenlijk al is het maar je boven lichaam.
    Who's the Chef

Comment

Klote man ik kan je geen advies geven alleen sterkte wensen.

Comment

goed blijven eten, als je niks anders kan doen. Sterkte.
        the one and only tabata overlord

Comment

ja

Originally posted by leroyw View Post
          na eindelijk goed trainen en gestopt te zijn met de kuur, geen drugs en drank meer had ik een goed vertrouwen op mijn 2de kuur......

KLAP.........liesbreuk, kan pas 29 januari terecht bij ziekenhuis daarna ook nog eens 2 tot 3 weken uitgeschakeld, iemand die mij goeie advies kan geven over hoe ik mijn gewicht kan vasthouden, en dan heb ik het niet over het eten want ik weet dat ik veel moet blijven eten...

is het een idee om gewoon creatine te blijven gebruiken, weet iemand iets over het vasthouden van me gewicht, want ik heb het gevoel dat ik straks weer bij af ben en weer opnieuw kan beginnen. dus weer 500 euro in me lichaam waar ik niets aan heb.

dank jullie....
          ja daar kan ik over mee praten niks doen!!! hou die breuk klein, want als je door traint woord die grooter,en dan heb je en grooter probleem.
          de chirugen legen en netje erin,dus paken ze ook zeneuwen en spierweefzel,dat wil zeggen dat je ongeveer 20 centimeter als het geopereerd word een dooode plek zal blijven houden voor je heele leven, als je geholpen bent en je gaat zwaar trainen blijf je het voelen, dus je zal er mee moeten leren leven.niks doen absoluut!!!!!.
          test die breuk maar ,blaas op je handpalm kijk tegelijk op je breuk,komt er een dikke bult dan heb je pech,komt er en klein bultje dan is er niks aan de hand.gewoon lekker blijven eten ,zet eve 500 mg susta.meer niet anders duurt het heelen van binnen wond te lang.
          maar ik kan je vertellen als je en groote breuk heb,dan weet je niet hoe je eigen je reet af moet vegen dat gaat heel erg pijn doen kerel als je uit het ziekenhuis komt.
          meestal gebeurd dat bij de mensen die aan het of kuren zijn alles wordt week. alsware je hebt het of niet.
          maar sterkte ermee

Comment

missch. toch teveel van je lichaam gevraagd?
            niet bedoeld als drek opmerking, maar als waarschuwing voor de nerds die we te vaak voorbij zien komen en zonder blikken of blozen van alles gebruiken.
            zou me aan het advies van farang vasthouden als ik je was. die klinkt iig als een goeroe. lol.

sterkte ermee. hoop dat het klein bultje is.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik heb in 2006 ook een liesbreuk gehad.
              Je lig er qua training wel iets langer uit hoor.
              En je dient een half jaar lang rekening te houden met het feit dat de breuk terug kan komen, ondanks dat ze een matje gebruiken.

Persoonlijk ben ik pas na 4 weken begonnen met trainen en dan opletten dat je niet gaat persen (geen zware gewichten dus). Na 6 weken ben ik pas buikspieren gaan trainen en na 8 weken pas benen.

Je kan helaas niks doen om je massa vast te houden, wel is het zo dat als je weer gaat trainen, door het spiergeheugen alles weer snel terug is.

Succes.

Grts.

Comment

weet echter ook geen raad wil je alleen beterschap wensen en hopen dat je toch je gewicht zal behouden greetzzzz

Comment

sterkte man, hoop dat je snel hersteld bent!

Comment

Als je even uit de running bent, heb je het zo weer terug. Sterkte!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

daar ben ik het niet mee eens. dat is namelijk alleen het geval als je goede basis hebt gelegd. dus langdurig getraind en langdurig massa en kracht behouden. (langdurig is dus jaren achtereen)
                      dan kan je het terug winnen al is het na een jaar. maar als je bijv. een jaar getraind hebt, of weet ik ut, dan is weg ook echt weg. kan je opnieuw beginnen.
                      in geval leroyw weet ik niet oftie al lang traint,dan hebtie geluk. zo niet, dan krijg je het alleen weer trug met lang trainen en evt. as.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Als je even uit de running bent, heb je het zo weer terug. Sterkte!
                        mag je hopen

@leroyw hoe krijg je zo iets voor elkaar hey, heb net een stukje gelezen je ingewanden uit vlies gbroken heavy shit :S

als ik lees wat Castaway aan recovery time geeft ben je zwaar de lul gast, balen
                        Last edited by onderhandelen; 11-01-2008, 19:57.
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

dat is klote man, alvast succes met de revalidatie. Als ik van u was zou ik nu echt rusten, en zorgen dat je het probleem niet erger maakt, nu rusten zal ook u revalidatie bevorderen.

De massa die je nu kwijt bent komt er weer bij, ik spreek uit ervaring, ik heb bijna 6 maanden niet meer getraind na hartproblemen, nu ben ik terug een maand of twee-drie terug bezig en zit al bijna terug op oud niveau

Grtz
                          stil growing

Comment

Klote man!

Hoe is het gebeurd?

Succes met je herstel!!!
                            Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Originally posted by snipke View Post
                              De massa die je nu kwijt bent komt er weer bij, ik spreek uit ervaring, ik heb bijna 6 maanden niet meer getraind na hartproblemen, nu ben ik terug een maand of twee-drie terug bezig en zit al bijna terug op oud niveau
                              snipke: jij trainde al meer dan tien jaar ofzo. dat is dus wel belangrijk. je kan dus niet zomaar zeggen dat iemand wel weer terug groeit binnen beperkte tijd. wat als het niet gebeurd? dan krijg je nooit meer gelijk in je beweringen of weet ik ut.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X