onvoorstelbaar....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lklopt

Originally posted by bruce View Post
    snipke: jij trainde al meer dan tien jaar ofzo. dat is dus wel belangrijk. je kan dus niet zomaar zeggen dat iemand wel weer terug groeit binnen beperkte tijd. wat als het niet gebeurd? dan krijg je nooit meer gelijk in je beweringen of weet ik ut.

bruce ben het met je eens,spieren hebben geheugen maar dat weten we allemaal.
    het gaat allemaar hoeveel jaren je traint.
    dat is het lot wat we betalen als we moeten stoppen,door blesures.
    train je maar en jaartje over 3 dan verlies je alles.
    ja je kunt zo weer op je oude level terug komen ,maar dan moet je je eigen weer helemaa weer volpompen.
    dan is het heeling proses wat langer,kijk zelf maar eens als je gebruik ,en je hebt en wondje hoelang het duurt als die stopt met bloeden.

Comment

@onderhandelen

De recovery time op zich valt wel mee, na een week of 8 kan je redelijk tot goed trainen. Alleen de pest is dat het lang duurt (minstens een half jaar), waar de mogelijkheid bestaat dat de liesbreuk terugkomt.

@Heineken
      Hoe je hem krijgt?

Te veel persen of een verkeerde beweging, maar vooral het persen bij krachtsinspanning is de boosdoener.

En je heb twee soorten liesbreuken de acute, dient gelijk geopereerd te worden en geeft ontzettend veel pijn en de "normale" hier kan je mee door blijven lopen, kans bestaat dat de wond groter wordt.

Tevens operatie van de liesbreuk brengt ook nog wat risico's met zich mee, m.n. voor het mannelijke geslachtsdeel.

Grtz.

Comment

bedankt

Ten eerste iedereen bedankt voor de steun en de mails...
        farang ook bedankt en als ik al die dingen lees dan ben ik dus echt goed de lul verdomme...
        bruce het komt niet door het kuren, het komt omdat je bv te zwaar tilt, in mijn geval heb ik ook heel lang gehoest wat ik ooit nog in een topic zei, dat heeft 6 weken geduurd.. na mijn kuur zat die bult er en heb ik gewoon doorgetraind want ik geloofde me meissie niet, blijkt dus echt gevaarlijk te zijn, op dit moment is het inderdaad een grote bult, maar waar ik echt van baal is dat ik weer helemaal opnieuw kan beginnen, ik heb alles in totaal zo'n 8 jaar getraind dus dat het snel terug komt geloof ik ook wel, maar ja had net een kuur gehad zat nu aan de creatine en hield goed me gewicht vast. Nu heb ik het even helemaal gehad en ben ook al 2 kg lichter geworden.
        Mijn plan was toch echt om na mijn operatie 2 weken niets te doen, dan weer beginnen met trainen 1 a 2 weken en de nieuwe kuur erin te douwen... Maar wat jullie allemaal zeggen is niet echt fijn nee... ik wacht even af wat de chirurg te vertellen heeft kwa training.... zonde van de kuur die me aardig wat geld heeft gekost. Ik wou op dit moment ook doortrainen Been maar de dokter heeft met groot advies gezegd dat ik echt niets meer mag tillen, als mijn darm tussen dat gat komt te zitten word er bloed ingepompt wat geen kant meer uitkan waardoor je darm kan afsterven in het ergste geval. Het enige wat ik kan doen is hopen dat ik zo snel mogelijk weer dingen kan doen, ik ga 2 weken naar mijn operatie waarschijnlijk beginnen met licht trainen en dan alsnog in de 5de week me nieuwe kuur beginnen maar nogmaals het ligt eraan wat de chirurg zegt.
        NOGMAALS IEDEREEN BEDANKT

Comment

succes gozer
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Als ik Castaway mag geloven ben je er voorlopig wel zoet mee, Hij heeft het zelf eens ondervonden. Dus gedult hebben en goed blijven eten , zwaar kut voor je veel sterkte man.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@Kees

Kan je vertellen dat ik in dat half jaar, toch best wel rekening gehouden heb met dat het nog eens voor kan komen. Nu sta je er niet meer zo bij stil.

Grtz.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                daar ben ik het niet mee eens. dat is namelijk alleen het geval als je goede basis hebt gelegd. dus langdurig getraind en langdurig massa en kracht behouden. (langdurig is dus jaren achtereen)
                dan kan je het terug winnen al is het na een jaar. maar als je bijv. een jaar getraind hebt, of weet ik ut, dan is weg ook echt weg. kan je opnieuw beginnen.
                in geval leroyw weet ik niet oftie al lang traint,dan hebtie geluk. zo niet, dan krijg je het alleen weer trug met lang trainen en evt. as.

ja dat is waar ben op 16e begonnen met trainen op me 23 kreeg ik abces in m been 2 weken in ziekenhuis gelegen en met operatie leeg gehaald, maandje later weer begonnen met trainen erg terug gezakt was net maand op weg zonder aas met alleen goede voeding en was zo weer bij toen weer kuurgenomen en was weer op me oude ben nu 27 en nu met me 3e hgh kuur bezig dit wordt me 6e week 10kilo er bij nu agelopen week gewogen, ik neem 1000mg test 400mg deca 10iu insuline, gaat als een raket, nog 2 maand dit en dan neem ik 3 maand 1000mg sust 1000mg boldenone en 10iu insuline, oja met om de maand afgewisseld met dbol en oxy.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                  @Heineken
                  Hoe je hem krijgt?

Te veel persen of een verkeerde beweging, maar vooral het persen bij krachtsinspanning is de boosdoener.

En je heb twee soorten liesbreuken de acute, dient gelijk geopereerd te worden en geeft ontzettend veel pijn en de "normale" hier kan je mee door blijven lopen, kans bestaat dat de wond groter wordt.

Tevens operatie van de liesbreuk brengt ook nog wat risico's met zich mee, m.n. voor het mannelijke geslachtsdeel.

Grtz.
                  Bedankt voor de opheldering.

Ik heb een maandje terug namelijk ook een stevige pijnschuit gehad in mijn lies (uitstralend naar mn zij) bij het bankdrukken, maar dit zakte eigenlijk na een paar minuten weer weg en toen ben ik ook gewoon doorgegaan met trainen.

Is het verstandig om dan een rustperiode in te lassen? Of praat je dan niet van een liesbreuk, maar meer van een verrekking ofzo?

Grtz
                  Becoming a human juggernaut!!!

Comment

@Kees

Kan je vertellen dat ik in dat half jaar, toch best wel rekening gehouden heb met dat het nog eens voor kan komen. Nu sta je er niet meer zo bij stil.

Grtz.
                    Het blijft toch een zwakke plek?
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@Kees

Na een half jaar kan je niet meer spreken van een zwakke plek, omdat het matje (nieuwste techniek qua operatie) dan volledig is ingekapseld door weefsel.
                      Maar het geeft geen garantie dat je geen 2e liesbreuk kan krijgen aan dezelfde kant.

@Heineken
                      Bij een liesbreuk komt er ook een bult op, dit is de darm die door de buikwand heenkomt. Als je geen bult heb (makkelijk te testen door op je pols te blazen) heb je geen breuk en is er iets anders aan de hand.

Btw. Hoesten zoals Leroyw ook aanhaalde is ook een oorzaak.

Grtz.

Comment

@Heineken
                        Bij een liesbreuk komt er ook een bult op, dit is de darm die door de buikwand heenkomt. Als je geen bult heb (makkelijk te testen door op je pols te blazen) heb je geen breuk en is er iets anders aan de hand.
                        Er is wel iets zichtbaar aan die bewuste kant, maar het is minimaal en heb er geen last van verder.

Maar zeker iets om goed in de gaten te houden, dus bedankt voor de info Castaway!!!

Comment

update

Nou ben bij de chirurg geweest en 22 januari moet ik naar de weet ik veel hoe die gast heet die gaat kijken voor je narcose enz... dan kom ik nog eens op een wachtlijst van ongeveer 1,5 week en daarna zeker 6 weken niet tillen...

probeer me er bij neer te leggen maar merk dat ik gewoon nergens meer zin in heb kwa eten, creatine, shakies enz.... ik ga het maar even op zijn beloop laten en gewoon helemaal opnieuw starten straks in de hoop dat ik het snel terug heb....

Comment

Flink balen!
                            Ik zou niet teveel zondigen. Ik hoop dat je het in ieder geval snel terug hebt erna.
                            Succes

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                              Nou ben bij de chirurg geweest en 22 januari moet ik naar de weet ik veel hoe die gast heet die gaat kijken voor je narcose enz... dan kom ik nog eens op een wachtlijst van ongeveer 1,5 week en daarna zeker 6 weken niet tillen...

probeer me er bij neer te leggen maar merk dat ik gewoon nergens meer zin in heb kwa eten, creatine, shakies enz.... ik ga het maar even op zijn beloop laten en gewoon helemaal opnieuw starten straks in de hoop dat ik het snel terug heb....
                              Probeer wel je BF laag te houden. Als weer kunt knallen wil je niet beginnen met een cut..

Succes man!
                              Last edited by Heineken; 21-01-2008, 14:25.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X